Ja, als de baas betaalt, en 1 keer per jaar is genoeg.
Ja ze was eerst iemand die “naturally tan” was omdat ze “italian” is, en daardoor leek ze op een latina maar dat was toeval. Daarna leek ze bijna zwart maar dat was ook toeval. Maar nu is ze ineens “Very pale” van zichzelf.
Niet tijdens studie, maar op de middelbare school wel.
Een opstel wekenlang uitstellen tot de laatste avond, omdat je dacht dat je het wel even in een uurtje had gefixt . Schelden en tieren omdat Word enorm moeilijk deed met foto’s enzo
. Rond middenacht was je dan nog bezig en op het moment van printen deed de printer het plotseling niet.
Elke week bakt een collega cake. Om de beurt. ik ben eens in de 18 weken aan de beurt op deze manier
Maar goed, werk hier al 21 jaar naar mijn zin en heb gezellige collega’s.
ik ga echt niet graag in mn vrije tijd met collega’s op pad. lol klink echt als een oude zeikerd, en vind mn collega’s echt heel leuk maar ben altijd blij als ik weer thuis ben haha
Oh dat vind ik ook een leuke oplossing! Zelf gebakken is sowieso altijd beter
(haha ik heb zelf zo’n hekel aan kleffe Hema-appeltaarten dat ik eens samen met een collega taartjes van de bakker heb getrakteerd – want geen tijd om iets te bakken)
Op mijn werk koopt eigenlijk altijd iedereen gebak van de bakker. Gelukkig maar
Ik werk bij hema 3x raden wat er bij ons vaak getrakteerd wordt
Heb jij het drugsdealtje op het binnenhof gezien? link naar geenstijl
- Ja had ik al gezien
- Ik klik op de link en ga nu kijken
- Nee niks van gehoord
0 stemmers
Is het een napoleon?
- Ja zou best kunnen
- Nee geloof ik niet
0 stemmers
Die kerel die het geeft heeft er zelf ook een in z’n wang hangen.
Ik hoorde op de radio (want zo kwam ik op geenstijl terecht) dat blijkbaar drugsdealers dat op straat ook weleens in hun wang stoppen. Maar of dat waar is, geen idee. Wel een rare manier van iemand een snoepje aanbieden.
Nee het was een
Wat eet jij liever
- Een Napoleon
- Een Werters original
- Allebei niet te vretn
0 stemmers
Kwam deze tegen op Insta en zit nu zo hard na te denken over wat dit was.
- Memory Unlocked, kan het alleen niet plaatsen
- Memory unlocked en ik weet nog wat dit is
- I have no memory of this place
- Anders
0 stemmers
Van een boekje ofzo?
Maisy muis toch? Animatieserie volgens mij en wij hadden er vroeger ook bordjes en bekertjes van haha
Ja van boeken, hij heet toch gewoon “muis”?
Een kuiken dacht ik
Dat is Kora Kip
Cora de Kip! Heet ze. Mijn zusje was super fan van Muis. We hadden daar hele uittvouwboeken van en dan werd het een heel huis. Zeer indrukwekkend als je klein bent haha.
Een van de lievelingsboekjes van mijn kind, gekregen op de opvang. Maar Muis kende ik nog wel ergens van, alleen geen idee waarvan.
Rook jij?
- Als een ketter
- 1-3 per dag
- Wekelijks
- Incidenteel
- Nee
- Ik probeer te stoppen dus jinx het niet met deze poll, doei!
0 stemmers