Haha als een ketter wil ik ook weer niet zeggen door de weeks zit ik rond de 5 en in het weekend wel meer
Normaal wekelijks maar ben nu al per ongeluk sinds oud en nieuw gestopt als bijkomstigheid van dry january
Jaa, het Huis van Muis! Met idd zo’n uitvouwhuis in een boek
Wat vind jij een normaal aantal uren schermtijd (specifiek telefoon) per dag
- 0 tot 1 uur
- 1 tot 2 uur
- 2 tot 5 uur
- 5 tot 7 uur
- 7 tot 10 uur
- 10 tot 12 uur
0 stemmers
Wat is jouw dagelijkse schermtijd?
- 0 tot 1 uur
- 1 tot 2 uur
- 2 tot 5 uur
- 5 tot 7 uur
- 7 tot 10 uur
- 10 tot 12 uur
0 stemmers
Volgens mij ken ik deze afbeelding van muis omdat hij als poster in de bibliotheek hing. Best wel typisch eigenlijk op een plek waar muziek maken niet echt gewaardeerd wordt. Zo’n kip die een beetje met deksels loopt te slaan zou er direct uit getyft worden
Hahah ja als ik met jou ben dan is het wel als een ketter roken
Normaal 3-4 uur, nu in iso 7-9 uur eg errug verveel me helemaal de tering en tiktok helpt
Weet jij wat de Hollandse greep is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Samenvatting
Voor de invoering van de Hollandse greep (’Dutch reach’) is jaren campagne gevoerd. Uitstappende automobilisten gebruiken dan bij het openen van de deur de hand die er het verst bij vandaan is. Dan kunnen ze makkelijker over hun schouders kijken of ook andere weggebruikers naderen, zoals bijvoorbeeld fietsers.
Britse automobilist moet verplicht ’Hollandse greep’ gaan gebruiken (msn.com)
Heb je wel eens een handtekening vervalst? (Anoniem)
- Ja, op een briefje van de middelbare school oid
- Ja op een officieel document
- Ja, op een officieel document maar dat was op vraag van/met medeweten van degene die eigenlijk had moeten tekenen
- Nee
- Anders
0 stemmers
omg nachtmerries. ik heb autorijlessen gehad bij mij ouders in een klein gat en ging toen verder lessen in amsterdam. heb ongeveer een half uur moeten oefenen hiermee, verder kon ik ook helemaal niks blabla. die kerel was echt echt gestoord ook, die heeft in een uur mijn hele zelfvertrouwen qua rijden met de grond gelijk gemaakt, de instructeur die ik erna had (andere rijschool) heeft echt meerdere malen gevraagd wat er in godsnaam allemaal was gebeurd in dat uur.
die lul zei trouwens dat het was om meer controle over de deur te hebben want je kon hem direct dichttrekken met je andere hand (staat in mijn geheugen gegrift)
Dat klinkt echt naar. Zo te lezen was de andere instructeur wel fijn. En ja dat zei de mijne ook idd. Dat het er omgaat dat je meer controle hebt. Vooral met uitstappen dus handig. Ik wist alleen niet dat het zo heette en dat er dus campagne voor gevoerd is.
Dutch reach wel, Hollandse greep niet. Maar ik vind dat ook maar een rare vertaling.
Ja die tweede was veel beter. Daar ging ik sigaretjes mee roken en Turkse pizza halen. En roddelen over mijn studentenvereniging. Hij moest me ook elke week ergens anders ophalen, wat weer reden was voor een goed gesprek. Ik kon ook allang afrijden maar zakte steeds door zenuwen en dan die lessen tussendoor waren we alleen maar aan het eten en lachen hahah ben benieuwd wat hij vandaag de dag doet
Vorig jaar op m’n verklaring voor de avondklok toen m’n werk opeens tot na die tijd uitliep en m’n baas thuis werkte haha, maar dat was wel met haar toestemming.
Jij hebt een netflix abbo. Je vriendin vraagt of ze je inloggegevens mag hebben. Wat zeg jij?
- Dat ik niet aan accounts delen doe. Ze maakt er maar zelf een aan.
- Ja prima hoor.
- Is goed, maar wel als ze meebetaalt.
0 stemmers
Stel je moet in Zuid-Frankrijk zijn, je zou er sowieso zelf heenrijden maar het lijkt je leuk als een vriendin van je meegaat. Vraag je haar om mee te betalen aan benzine?
- Nee want ik zou sowieso al gaan
- Ja, zou het toch wel 50/50 willen betalen
- Niet qua benzine maar wil toch wel iets van compensatie, als zij dan het eten onderweg betaalt vind ik het goed
0 stemmers
Voor een aantal keren is het niet nodig dat ze meebetaalt, structureel wel. (als bijv. outlander seizoen 6 erop staat en ze die wil zien, primaaa)
Niet als ik het haar zelf vraag. Dat vind ik net zo erg als dat je mensen uitnodigt om uit eten te gaan voor een festiviteit en vervolgens die mensen zelf mogen betalen.
Ik zou zeggen dat het Netflix account al met drie anderen wordt gedeeld en dat ik dat wel genoeg vind.
Had je vroeger een tv op je kamer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Graag keuzes erbij of je vroeger wel of niet rijk was