Ja die tweede was veel beter. Daar ging ik sigaretjes mee roken en Turkse pizza halen. En roddelen over mijn studentenvereniging. Hij moest me ook elke week ergens anders ophalen, wat weer reden was voor een goed gesprek. Ik kon ook allang afrijden maar zakte steeds door zenuwen en dan die lessen tussendoor waren we alleen maar aan het eten en lachen hahah ben benieuwd wat hij vandaag de dag doet
Vorig jaar op mān verklaring voor de avondklok toen mān werk opeens tot na die tijd uitliep en mān baas thuis werkte haha, maar dat was wel met haar toestemming.
Jij hebt een netflix abbo. Je vriendin vraagt of ze je inloggegevens mag hebben. Wat zeg jij?
- Dat ik niet aan accounts delen doe. Ze maakt er maar zelf een aan.
- Ja prima hoor.
- Is goed, maar wel als ze meebetaalt.
0 stemmers
Stel je moet in Zuid-Frankrijk zijn, je zou er sowieso zelf heenrijden maar het lijkt je leuk als een vriendin van je meegaat. Vraag je haar om mee te betalen aan benzine?
- Nee want ik zou sowieso al gaan
- Ja, zou het toch wel 50/50 willen betalen
- Niet qua benzine maar wil toch wel iets van compensatie, als zij dan het eten onderweg betaalt vind ik het goed
0 stemmers
Voor een aantal keren is het niet nodig dat ze meebetaalt, structureel wel. (als bijv. outlander seizoen 6 erop staat en ze die wil zien, primaaa)
Niet als ik het haar zelf vraag. Dat vind ik net zo erg als dat je mensen uitnodigt om uit eten te gaan voor een festiviteit en vervolgens die mensen zelf mogen betalen.
Ik zou zeggen dat het Netflix account al met drie anderen wordt gedeeld en dat ik dat wel genoeg vind.
Had je vroeger een tv op je kamer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Graag keuzes erbij of je vroeger wel of niet rijk was
Bij moeder niet, bij vader wel.
Hahahaha.
Had je vroeger een tv op je kamer?
- Ja, en mijn familie was rijk
- Ja, en mijn familie was gemiddeld qua inkomen
- Ja, en mijn familie was arm
- Nee, en mijn familie was rijk
- Nee, en mijn familie was gemiddeld qua inkomen
- Nee, en mijn familie was arm
- Anders, want zes opties is niet genoeg
0 stemmers
Wel een super dikke tv met een minuscuul scherm waar ik alleen maar TMF op keek 
Ja zoān mini mega cheap ding met een dvd speler erin die had ik gekocht van mijn geld van bollenpellen. En daarna gespaard voor dvd boxen van the o.c. en die heb ik toen oneeeeeeeeeindig vaak gekeken haha.
een klein tvtje met 10 druk knoppen waar je ook echt je bed voor moest uitkomen om die in te drukken

zo eentje, je kon er beter geen hebben

deze was wel echt De Droom, met ingebouwde dvdspeler
Jaaa en die plakte ik dan helemaal vol met stickers 
Die laatste had ik, maar dan met videobandspeler
Dus onder de rijke mensen minder tvās dan wel? Dat vind ik wel een verassende uitkomst!
Ik had een chille tv met dvd speler (los) en jarenlang maar 1 dvd, namelijk deze:
Minstens 50 keer gezien, maar niemand die ik nu ken kent die film. Ken jij m?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zat daar ook over na te denken maar ik kende best wat rijke kinderen die op blokfluit, pianoles, turnen, ballet en typles zaten⦠wanneer kan je dan tvkijken???
Aparte speel/tv kamer miss?
Als je een ochtendmens bent, gaat dat prima
Groetjes van iemand die op blokfluit en hockey zat.