Stel je persoonlijke vraag #33

Bij moeder niet, bij vader wel.

Hahahaha.

Had je vroeger een tv op je kamer?

• Ja, en mijn familie was rijk
  • Ja, en mijn familie was gemiddeld qua inkomen
  • Ja, en mijn familie was arm
  • Nee, en mijn familie was rijk
  • Nee, en mijn familie was gemiddeld qua inkomen
  • Nee, en mijn familie was arm
  • Anders, want zes opties is niet genoeg

0 stemmers

2 likes

Wel een super dikke tv met een minuscuul scherm waar ik alleen maar TMF op keek :joy:

11 likes

Ja zo’n mini mega cheap ding met een dvd speler erin die had ik gekocht van mijn geld van bollenpellen. En daarna gespaard voor dvd boxen van the o.c. en die heb ik toen oneeeeeeeeeindig vaak gekeken haha.

7 likes

een klein tvtje met 10 druk knoppen waar je ook echt je bed voor moest uitkomen om die in te drukken

image
zo eentje, je kon er beter geen hebben

image

deze was wel echt De Droom, met ingebouwde dvdspeler

10 likes

Jaaa en die plakte ik dan helemaal vol met stickers :heart_eyes:

3 likes

Die laatste had ik, maar dan met videobandspeler

1 like

Dus onder de rijke mensen minder tv’s dan wel? Dat vind ik wel een verassende uitkomst!

2 likes

Ik had een chille tv met dvd speler (los) en jarenlang maar 1 dvd, namelijk deze:

Minstens 50 keer gezien, maar niemand die ik nu ken kent die film. Ken jij m?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik zat daar ook over na te denken maar ik kende best wat rijke kinderen die op blokfluit, pianoles, turnen, ballet en typles zaten… wanneer kan je dan tvkijken???

10 likes

Aparte speel/tv kamer miss?

1 like

Als je een ochtendmens bent, gaat dat prima

Groetjes van iemand die op blokfluit en hockey zat.

3 likes

Haha ja volgens mij vond ik het gewoon chill dat het zo voorspelbaar was en daardoor altijd feel good. Ik skipte ook altijd de afleveringen waarin dingen gebeurden die ik stom vond. Moet zeggen dat ik dat nu ook nog wel kan hebben en sommige films en series wel 20x heb gekeken haha

3 likes

Op vrijdag avond, of moesten die dan naar het theater?

Dat wij een TV kregen kwam denk ik ook voornamelijk omdat we een samengesteld gezin waren met 4 kinderen en om zo iets meer rust te hebben in de woonkamer, haha

1 like

Ik had een vriendinnetje wiens vader voor een speelgoedmerk wekte. Die had een kamer die bomvol met speelgoed stond. Was daar vroeger wel jaloers op, terwijl ik het ook niet slecht had.

1 like

Wij waren ook met zijn zessen dus altijd ruzie, en mijn ouders hadden ook echt wel het geld ervoor maar vonden het onzin. Ik vind het zelf ook heel raar om een tv op je slaapkamer te hebben. Maar ik kende sowieso niemand met een tv op hun kamer.

2 likes

Ik had een vriendin en ik vond dat haar ouders echt rijk in die tijd. In bijna elke kamer hing/stond een tv. Zelfs in de keuken, zodat ze tv konden kijken tijdens het eten.

2 likes

Er zijn hier mensen die niemand kennen die corona gehad heeft?? Hoe dan

5 likes

In deze film gingen ze toch naar het Barbiemuseum?

3 likes

“Ohhh it’s a race!” :joy:
Was dit ook met die vent die steeds in slaap viel?

4 likes