Haha ja volgens mij vond ik het gewoon chill dat het zo voorspelbaar was en daardoor altijd feel good. Ik skipte ook altijd de afleveringen waarin dingen gebeurden die ik stom vond. Moet zeggen dat ik dat nu ook nog wel kan hebben en sommige films en series wel 20x heb gekeken haha
Op vrijdag avond, of moesten die dan naar het theater?
Dat wij een TV kregen kwam denk ik ook voornamelijk omdat we een samengesteld gezin waren met 4 kinderen en om zo iets meer rust te hebben in de woonkamer, haha
Ik had een vriendinnetje wiens vader voor een speelgoedmerk wekte. Die had een kamer die bomvol met speelgoed stond. Was daar vroeger wel jaloers op, terwijl ik het ook niet slecht had.
Wij waren ook met zijn zessen dus altijd ruzie, en mijn ouders hadden ook echt wel het geld ervoor maar vonden het onzin. Ik vind het zelf ook heel raar om een tv op je slaapkamer te hebben. Maar ik kende sowieso niemand met een tv op hun kamer.
Ik had een vriendin en ik vond dat haar ouders echt rijk in die tijd. In bijna elke kamer hing/stond een tv. Zelfs in de keuken, zodat ze tv konden kijken tijdens het eten.
Er zijn hier mensen die niemand kennen die corona gehad heeft?? Hoe dan
In deze film gingen ze toch naar het Barbiemuseum?
“Ohhh it’s a race!” 
Was dit ook met die vent die steeds in slaap viel?
Dat weet je toch niet met deze uitslagen? Misschien ken iemand via via wel iemand, maar niet persoonlijk, of andersom.
Flashback naar met de bus terug uit Parijs na een schooltripje. Deze film werd opgezet.
Best weinig mensen die Corona hebben gehad!
Volgens mij zelfs in de bioscoop. Wat een humor
@Baratheon nu komt er bij mij ook iets opborrelen over die jongen met een tongpiercing en zijn manier van praten. Mijn vriendin en ik hadden de hele film de slappe lach.
Hahaha ja het nazi barbiemuseum. Quality content is dit hoor.
Het Klaus Barbie museum ja 
Hahahaha ja met die lipstick van Eva Braun uit die auto

Haha ik heb de film maar 1 keer gezien, 100 jaar geleden, dat specifieke stukje weet ik niet meer helaas 
Hey ik heb ook jarenlang één dvd in mijn bezit gehad, maar ik had toen zelfs geen dvd-speler!!! Het was The Day After Tomorrow. Nog steeds nog nooit gezien. Gekregen voor mijn elfde verjaardag samen met een hangmat van mijn beste vriend. Echt een grappige periode, we waren eindelijk oud genoeg om zelf te gaan winkelen en we kochten massaal de meest onzinnige dingen, prulletjes bij de Blokker, wierook bij De Tuinen, etc.
Kregen jullie rond die leeftijd ook altijd de meest willekeurige kado’s van vrienden?
- Ja.
- Nee, ik kreeg altijd normale cadeaus, of cadeaus waarom ik vroeg.
- Nee, ik kreeg meestal geld.
- Ik weet dat niet meer.
0 stemmers
Ja fotolijstjes met oranje pluis eromheen bijv
van de expo
Geniaal deze hahaha!!
You should have bought a squirrel!