Bij moeder niet, bij vader wel.
Hahahaha.
Had je vroeger een tv op je kamer?
- Ja, en mijn familie was rijk
- Ja, en mijn familie was gemiddeld qua inkomen
- Ja, en mijn familie was arm
- Nee, en mijn familie was rijk
- Nee, en mijn familie was gemiddeld qua inkomen
- Nee, en mijn familie was arm
- Anders, want zes opties is niet genoeg
0 stemmers
Wel een super dikke tv met een minuscuul scherm waar ik alleen maar TMF op keek
Ja zo’n mini mega cheap ding met een dvd speler erin die had ik gekocht van mijn geld van bollenpellen. En daarna gespaard voor dvd boxen van the o.c. en die heb ik toen oneeeeeeeeeindig vaak gekeken haha.
een klein tvtje met 10 druk knoppen waar je ook echt je bed voor moest uitkomen om die in te drukken
zo eentje, je kon er beter geen hebben
deze was wel echt De Droom, met ingebouwde dvdspeler
Jaaa en die plakte ik dan helemaal vol met stickers
Die laatste had ik, maar dan met videobandspeler
Dus onder de rijke mensen minder tv’s dan wel? Dat vind ik wel een verassende uitkomst!
Ik had een chille tv met dvd speler (los) en jarenlang maar 1 dvd, namelijk deze:
Minstens 50 keer gezien, maar niemand die ik nu ken kent die film. Ken jij m?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zat daar ook over na te denken maar ik kende best wat rijke kinderen die op blokfluit, pianoles, turnen, ballet en typles zaten… wanneer kan je dan tvkijken???
Aparte speel/tv kamer miss?
Als je een ochtendmens bent, gaat dat prima
Groetjes van iemand die op blokfluit en hockey zat.
Haha ja volgens mij vond ik het gewoon chill dat het zo voorspelbaar was en daardoor altijd feel good. Ik skipte ook altijd de afleveringen waarin dingen gebeurden die ik stom vond. Moet zeggen dat ik dat nu ook nog wel kan hebben en sommige films en series wel 20x heb gekeken haha
Op vrijdag avond, of moesten die dan naar het theater?
Dat wij een TV kregen kwam denk ik ook voornamelijk omdat we een samengesteld gezin waren met 4 kinderen en om zo iets meer rust te hebben in de woonkamer, haha
Ik had een vriendinnetje wiens vader voor een speelgoedmerk wekte. Die had een kamer die bomvol met speelgoed stond. Was daar vroeger wel jaloers op, terwijl ik het ook niet slecht had.
Wij waren ook met zijn zessen dus altijd ruzie, en mijn ouders hadden ook echt wel het geld ervoor maar vonden het onzin. Ik vind het zelf ook heel raar om een tv op je slaapkamer te hebben. Maar ik kende sowieso niemand met een tv op hun kamer.
Ik had een vriendin en ik vond dat haar ouders echt rijk in die tijd. In bijna elke kamer hing/stond een tv. Zelfs in de keuken, zodat ze tv konden kijken tijdens het eten.
Er zijn hier mensen die niemand kennen die corona gehad heeft?? Hoe dan
In deze film gingen ze toch naar het Barbiemuseum?
“Ohhh it’s a race!”
Was dit ook met die vent die steeds in slaap viel?