Stel je persoonlijke vraag #33

Dat weet je toch niet met deze uitslagen? Misschien ken iemand via via wel iemand, maar niet persoonlijk, of andersom.

1 like

Flashback naar met de bus terug uit Parijs na een schooltripje. Deze film werd opgezet.

3 likes

Best weinig mensen die Corona hebben gehad!

1 like

Volgens mij zelfs in de bioscoop. Wat een humor

@Baratheon nu komt er bij mij ook iets opborrelen over die jongen met een tongpiercing en zijn manier van praten. Mijn vriendin en ik hadden de hele film de slappe lach.

4 likes

Hahaha ja het nazi barbiemuseum. Quality content is dit hoor.

5 likes

Het Klaus Barbie museum ja :skull:

7 likes

Hahahaha ja met die lipstick van Eva Braun uit die auto :cry: :joy:

5 likes

Haha ik heb de film maar 1 keer gezien, 100 jaar geleden, dat specifieke stukje weet ik niet meer helaas :sweat_smile:

Hey ik heb ook jarenlang één dvd in mijn bezit gehad, maar ik had toen zelfs geen dvd-speler!!! Het was The Day After Tomorrow. Nog steeds nog nooit gezien. Gekregen voor mijn elfde verjaardag samen met een hangmat van mijn beste vriend. Echt een grappige periode, we waren eindelijk oud genoeg om zelf te gaan winkelen en we kochten massaal de meest onzinnige dingen, prulletjes bij de Blokker, wierook bij De Tuinen, etc.

Kregen jullie rond die leeftijd ook altijd de meest willekeurige kado’s van vrienden?

• Ja.
  • Nee, ik kreeg altijd normale cadeaus, of cadeaus waarom ik vroeg.
  • Nee, ik kreeg meestal geld.
  • Ik weet dat niet meer.

0 stemmers

Ja fotolijstjes met oranje pluis eromheen bijv

26 likes

van de expo

19 likes

Geniaal deze hahaha!!

You should have bought a squirrel!

4 likes

Haha ohjaaa dat pluis was echt een ding. Net als die vogelpennen

14 likes

Deze klassieker :raised_hands:

Al 10 jaar niet gezien. Tijd voor een re-watch.

6 likes

Ik ken m zo fucking goed nog haha, echt een iconische film

3 likes

Er staat me iets van bij dat die vrouw die lipstick vond in het dashboardkastje, er somehow lippenstift op het stuur kwam en die man met zn gezicht erop kwam, waardoor hij zo’n hitlersnorretje kreeg, echt zo slecht hahahahahahahha die scene had zo’n ongeloofwaardige biecht van hier kunnen zijn

7 likes

Alleen ter compensatie omdat 1 ouder was overleden en de ander veel moest werken. Ik heb wel op mijn 16e verjaardag de tv mijn kamer uitgebonjourd en zelf nooit meer een aangeschaft. Lekker rustig.

In mijn omgeving was dat inderdaad ook zo, ik had vroeger ook juist het idee dat ouders van vriendinnen met minder inkomen (voor zover je dat als kind kan inschatten natuurlijk) meer bezig waren met nieuwe mobieltjes en televisies enzo. Dus in dat opzicht vind ik de uitslag niet zo verrassend. Maar dit is ook wel n=1 haha.

4 likes

Stel dat je in de middeleeuwen/honderden jaren geleden geleefd had. Hoe groot denk je dat de kans zou zijn dat je dan het klooster in was gegaan, als je die kans had gekregen? Ga ervan uit dat je in Europa leefde en dat de aanwezige kerk een gegeven is (dus niet of je op dit moment wel of niet in god gelooft/katholiek bent etc).

• Zeker niet
  • Onwaarschijnlijk
  • Waarschijnlijk
  • Zeker wel
  • Geen idee

0 stemmers

Een leven als kloosterling lijkt me verschrikkelijk (en ik ben helemaal niet gelovig), maar als ik in een tijd was opgegroeid waarin vrouwen niet zelfstandig alleen konden leven (en er niet zomaar voor konden kiezen om niet te trouwen/kinderen te krijgen) denk ik dat het best een aantrekkelijke optie had gevonden.

2 likes

Lijkt me echt super interessant om meegemaakt te hebben, nu nog. Maar zou het denk ik niet voor langere tijd willen/kunnen.

1 like