Stel je persoonlijke vraag #33

En je zou ook veel te weinig tijd hebben om koekjes te bakken. :flushed:

1 like

Ik op de brandstapel. :fire:

2 likes

Goed tegen de koude voetjes :fire::fire::fire:

2 likes

Ja precies! In het klooster waar ik regelmatig kom wordt ook regelmatig gebakken maar meer ā€˜omdat het moet’ dan voor de lol. En meestal vlaai en daar vind ik niks aan. :sweat_smile:

1 like

Op mijn middelbare school gingen we in groepjes van 2/3 een week leven in een klooster.
Was echt heel interessant en mijn klooster was echt heel gezellig en leuk!
Het was een bedevaartsoord waar je ook kon overnachten, dus die zusters zorgden voor de gasten en ontbijt. Verder zorgden ze dat alles buiten netjes was, veel bloemen planten enzo.
Er werden veel interessante lezingen/verhalen vertelt over buitenlandse missies enzo.
Ze hadden een kok, dus elke avond was er lekker eten. Daarna keken ze het nieuws en s’avonds kwamen de broeders op bezoek voor kaartspelletjes met genoeg drank haha.

Maar ik weet dat anderen hele andere ervaringen hadden in kloosters in Frankrijk. Waar ze elke dag een paar uur opgesloten werden in een kamertje met alleen een bijbel om te ā€˜bezinnen’. En waar er om de zoveel uur, dus ook midden in de nacht kerkdiensten waren enzo.

15 likes

Nee, niemand wil het hier doen. De buren hebben wel een glazenwasser maar toen ik vroeg of hij ons huis ook wilde mee nemen wilde hij dat niet. (We wonen in een rijtje). En verder is er in de buurt niemand die een betrouwbare glazenwasser weet. Ik snap er niks van en vind het irritant want ik kan niet bij de bovenste ramen komen met een ladder.

Geen van allen, regelt de VvE. De glazenwasser wordt betaald met de maandelijkse VvE bijdrage, dus indirect betaal ik hem zelf.

3 likes

Onze glazenwasser accepteert alleen contant geld. Wat natuurlijk al dubieus is. Nu achteraf heb ik spijt dat ik niet een net bedrijf de glazen wast.

Mijn ex wilde per se een glazenwasser. Ik had er een gruwelijke hekel aan. Die glazenwasser kwam namelijk super onregelmatig en zonder aankondiging hing hij dan plotseling voor de ramen. Werd me daardoor veel te bewust van wat ik deed in mijn eigen huis. Voor het geval dat.
Ik denk dat ik nog binnen het uur na het verbreken van mijn relatie de glazenwasser heb opgezegd :biggrin:

7 likes

Dit doet me ineens denken, want jaren geleden speelde dit in de glazenwasserwereld:

https://www.ad.nl/amersfoort/bedreiger-nep-glazenwassers-rambam-aangehouden~af5ac790/

1 like

Het zou zomaar kunnen. We krijgen soms wel zo’n briefje in de bus van een glazenwasser maar schijnt inderdaad een oplichter te zijn volgens google en de buurtapp.

3 likes

Geef jij vaak advies aan mensen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het fijn om advies te krijgen? En dan heb ik het niet over mansplaining of andere nutteloze opmerkingen.

• Ja
  • Alleen als ik er expliciet om gevraagd heb
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hahah deze reactie wil ik ook geven.

7 likes

Gebruik jij Flits Meister?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen auto / rij geen auto

0 stemmers

Zo ja, heb jij ondanks dat je de app aan had staan een snelheidsboete gehad?

• Ja, heb ik gehad
  • Nee, heb ik nog nooit gehad
  • Anders… (ben vast een optie vergeten)

0 stemmers

3 likes

Heb jij je naam op LinkedIn in Peter veranderd?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

3 likes

Wat heb ik gemist?

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/14370848/honderden-nieuwe-profielen-met-de-naam-peter-op-linkedin-en-dit-is-waarom

1 like

Om de pakweg 6 maanden heb ik het helemaal gehad met mijn werk. Vaak niet mijn job zelf maar het bedrijf. Hebben jullie dit oooook?

• Ja, om de x-periode ben ik - mijn baan zelf - echt beu
  • Ja, om de x-periode ben ik - het bedrijf waar ik werk - echt zat
  • Nee, ik heb hier nooit last van
  • Nee, want ik vind mijn baan altijd kut

0 stemmers

1 like

Totaal niet en nog nooit gehad, lijkt me heel onrustig…

2 likes

Stel, je bedpartner zegt na een paar jaar samen te zijn dat diegene je niet meer oraal wilt bevredigen. Nooit meer. Wat doe je?

• Je accepteert dat, en bevredigt diegene nog wel gewoon oraal de komende jaren
  • Je accepteert dat, maar stopt (meteen of na een tijdje) ook met diegene oraal bevredigen
  • Je accepteert het niet en blijft erom vragen
  • Je accepteert het niet en beĆ«indigt de relatie er waarschijnlijk uiteindelijk om omdat je geen relatie wilt waarin dat niet gebeurt/omdat het niet goed voelt

0 stemmers

2 likes