Haha oei ik voel me nu wel een beetje gemeen, ik hoop op nog een aantal medestanders.
Moet bekennen dat ik ooit deze persoon in de relatie ben geweest (die uiteindelijk ook is verbroken), en ik daar ook heel veel spijt van heb gehad.
Haha oei ik voel me nu wel een beetje gemeen, ik hoop op nog een aantal medestanders.
Moet bekennen dat ik ooit deze persoon in de relatie ben geweest (die uiteindelijk ook is verbroken), en ik daar ook heel veel spijt van heb gehad.
de persoon die de relatie had verbroken of diegene die niet meer wilde bevredigen?
Ik was degene die nooit meer bevredigde!
Edit: op dat moment waren we te jong en ongemakkelijk (denk ik) om er goed over te kunnen praten, maar soms denk ik wel eens wat als…
Ik ben wel benieuwd naar je beweegredenen en waarom je spijt hebt, als je daarover wilt vertellen.
Ja we waren allebei best onervaren in de handeling zelf (waardoor ik onzeker was) maar ook vooral in de communicatie over seks. Waardoor het voor mij een heel groot ding werd? De relatie is uiteraard niet alleen daardoor verbroken, maar zoals hierboven gezegd vraag ik me wel eens af hoe het anders was gelopen.
En natuurlijk zou het hier niet van moeten afhangen, maar zoals mijn stem misschien ook wel doet vermoeden zou ik het zelf ook moeilijk vinden om zonder orale seks een relatie te hebben? Terwijl er ook heel veel andere leuke dingen zijn.
Ohja ik snap t wel dat als je zo onzeker bent dat je dan liever denkt ehh ik doe het maar niet meer!
Speelde jij dit vroeger? (Loco)
0 stemmers
Stel er komt iemand bij jou logeren (één nachtje) en diegene slaapt op een logeermatras onder jouw beddengoed, zou je het dan na die ene nacht in de was doen? Diegene is bijv. je broer/zus, één van je ouders of een vriend(in).
0 stemmers
Wel een kort programma en op 40 graden ipv 60.
Heb jij een Starbucks in jouw woonplaats?
0 stemmers
Een Lush?
0 stemmers
Een Bijenkorf?
0 stemmers
Een Rituals?
0 stemmers
Een bubble tea shop?
0 stemmers
Een treinstation?
0 stemmers
Een albert heijn?
0 stemmers
Ik woon in een klein Brabants dorpje, we hebben alleen the essentials: twee friettenten.
We hebben alles in 010 

Wat zou je erger vinden
Ergens wonen zonder treinstation of ergens wonen zonder Albert Heijn (insert favo supermarkt)
0 stemmers
Ergens wonen zonder treinstation heb ik 28 jaar gedaan. Had wel een treinstation op fietsafstand en we hadden ook gewoon een bus.
Maar ergens zonder supermarkt is toch wel zo onhandig
Of begrijp ik de vraag nou niet goed en zit er geen AH maar wel een andere supermarkt? Dan wijzig ik direct mijn stem 
Ja gaat om je favo supermarkt in de buurt!
Ik had niet gedacht dat de frituur 1 van de dingen was die ik zou missen toen ik verhuisde naar Frankrijk maar nu je het zegt denk ik 
nu is er blijkbaar wel 1 Belgisch geïnspireerd frietkot in heel Parijs haha dus daar moet ik binnenkort eens naartoe
Vind de Albert heijn een fijne winkel hoor, maar doe echt prima mijn boodschappen in een andere winkel. Zonder station lijkt me echt onhandig, je bent zoveel langer onderweg en heb het niet zo op bussen.
Ik zou hier echt kwaad om worden
mn vriend en ik stelden elkaar eens voor de keuze OF hij mocht mij alleen nog maar oraal bevredigen OF ik hem. We waren er al snel over uit dat ik dan de gelukkige was.
maar vind ik ook terecht, mannen komen zo goed als altijd van penetratie.
Heb jij vandaag al fruit gegeten?
0 stemmers
Ik neem me voor om nog fruit te gaan eten, maar kan zo zijn dat ik het vergeet. Zoals heel vaak gebeurt.