Stel je persoonlijke vraag #33

Ik vind wel kaas met appelstroop de meest rare combinatie ever. Maar blijkbaar is dat wel een ding.

Heb jij wel eens een (Nederlandse) boterham gegeten met kaas en appelstroop?

• Ja
  • Nee
  • Ik wil het proberen

0 stemmers

2 likes

Iedereen op mijn werk vindt het heel raar dat ik graag appel met pindakaas eet, maar volgens mij is daar niks raars aan.

9 likes

Net discussie met vriend over mosterd op gebakken ei.

Mosterd op gebakken ei

• Vind ik een normale optie
  • Vind ik een vreemde optie

0 stemmers

2 likes

Hahaha I love eigenlijk deze random shit wat mensen op eten gooien. Als het werkt voor je, why not. Niemand bepaald wat jij in je strot douwt. Ik vind banaan en pindakaas lekker. Deal with it. Met ook nog ROZIJNEN. @Foefjeisthuis

1 like

:nauseated_face:

3 likes

Dat is gewoon de tattaversie van een kaasplankje met chutney. Al ga ik dan wel voor een geroosterde boterham.

2 likes

Oeffff geroosterde boterham met appelstroop en oude kaas yess baby

7 likes

Een broodje pindakaas met banaan, komt nog altijd van elvis presley. Niet alles is tatta.

2 likes

Ja dat doe ik ook, zo lekker!

2 likes

Ow OMG dit is mijn lievelings!!! Met name met oude kaas of een plak harde geitenkaas :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Doet me hier aan denken, ik vroeg in een restaurant eens wat voor soort geitenkaas er op t broodje geitenkaas van t menu zat: harde of zachte geitenkaas. En de ober begreep me totaaaaal niet? Dus
 weet jij wat het verschil is tussen harde en zachte geitenkaas?

• Ja duh
  • Huh nee wat?

0 stemmers

3 likes

Voor degene die 1 of meerdere tattoos hebben: vergeet jij ook weleens dat je er 1 (of meerdere) hebt?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee
  • Ik heb geen tattoos maar wil toch stemmen

0 stemmers

Ik rol net m’n mouw op, zie m’n tattoo en denk: “oh ja die heb ik ook nog” terwijl dat ding er al 2 jaar zit.

Ik ken dan ook weinig Nederlanders die dat eten. Heb het idee dat dat ook alleen ‘werkt’ met van die mierzoete Amerikaanse pindakaas. Net als peanutbutter and jelly.

Ik blijf zo ver mogelijk uit de buurt van geitenkaas, maar ik neem aan dat harde geitenkaas
 hard is (zoals een plakje kaas, of zelfs brokkelig) en zachte geitenkaas
 zacht (en romig)? :sweat_smile:

6 likes

Dit vind ik zo irritant. Er zijn toch ook verschillende ‘koeienkazen’? Hoe zou je dan het soort geitenkaas niet kunnen omschrijven?

2 likes

is omelet of roerei met ketchup raar? dat is heel normaal in mijn hoofd haha
kaas met ketchup of jam ook trouwens, lekker

4 likes

Ik vergeet m’n nek en m’n enkel altijd

5 likes

nog even een kleine biecht over kaas met ketchup: ik was laatst in parijs met een vriendin en we bestelden een kaasplankje op een terras, maar het grootste deel van die kaas was echt smaakloos, was echt een teleurstelling. toen hebben we zakjes ketchup en mosterd gepakt (van die zakjes die standaard op tafel staan) en die bij het kaasplankje gedaan om die kaas lekkerder te maken hahaha echt erg

(we hebben die week gelukkig ook goede kaasplankjes gegeten waarbij dit niet nodig was haha)

1 like

ik heb er maar 1 maar schrik regelmatig van dat zwarte ding op m’n voet

2 likes

Ik lees vaker hier de laatste tijd over gekke belletjes of sms’jes die binnenkomen. @FrootLoops jouw bericht net ook. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt.

Toen vroeg ik me random af: voor de mensen die hier indd last van hebben, Phishing en dergelijke.
Vul jij je telefoonnummer in bij webshops? Bij een bestelling vragen ze 9/10 ook om een tel. bijvoorbeeld. Ik vul daar nooit mijn nummer in.

• Ik vul online mijn nummer in en heb hier last van (gehad)
  • Ik vul online mijn nummer in en heb hier geen last van (gehad)
  • Ik vul online mijn nummer nooit in en heb hier last van (gehad)
  • Ik vul online mijn nummer nooit in en heb hier geen last van (gehad)

0 stemmers

1 like

Dan mis je wat! Werkt het best bij patat of gebakken aardappeltjes :heart_eyes:

4 likes