Ik vind wel kaas met appelstroop de meest rare combinatie ever. Maar blijkbaar is dat wel een ding.
Heb jij wel eens een (Nederlandse) boterham gegeten met kaas en appelstroop?
- Ja
- Nee
- Ik wil het proberen
0 stemmers
Ik vind wel kaas met appelstroop de meest rare combinatie ever. Maar blijkbaar is dat wel een ding.
Heb jij wel eens een (Nederlandse) boterham gegeten met kaas en appelstroop?
0 stemmers
Iedereen op mijn werk vindt het heel raar dat ik graag appel met pindakaas eet, maar volgens mij is daar niks raars aan.
Net discussie met vriend over mosterd op gebakken ei.
Mosterd op gebakken ei
0 stemmers
Hahaha I love eigenlijk deze random shit wat mensen op eten gooien. Als het werkt voor je, why not. Niemand bepaald wat jij in je strot douwt. Ik vind banaan en pindakaas lekker. Deal with it. Met ook nog ROZIJNEN. @Foefjeisthuis
Dat is gewoon de tattaversie van een kaasplankje met chutney. Al ga ik dan wel voor een geroosterde boterham.
Oeffff geroosterde boterham met appelstroop en oude kaas yess baby
Een broodje pindakaas met banaan, komt nog altijd van elvis presley. Niet alles is tatta.
Ja dat doe ik ook, zo lekker!
Ow OMG dit is mijn lievelings!!! Met name met oude kaas of een plak harde geitenkaas
Doet me hier aan denken, ik vroeg in een restaurant eens wat voor soort geitenkaas er op t broodje geitenkaas van t menu zat: harde of zachte geitenkaas. En de ober begreep me totaaaaal niet? Dus⊠weet jij wat het verschil is tussen harde en zachte geitenkaas?
0 stemmers
Voor degene die 1 of meerdere tattoos hebben: vergeet jij ook weleens dat je er 1 (of meerdere) hebt?
0 stemmers
Ik rol net mân mouw op, zie mân tattoo en denk: âoh ja die heb ik ook nogâ terwijl dat ding er al 2 jaar zit.
Ik ken dan ook weinig Nederlanders die dat eten. Heb het idee dat dat ook alleen âwerktâ met van die mierzoete Amerikaanse pindakaas. Net als peanutbutter and jelly.
Ik blijf zo ver mogelijk uit de buurt van geitenkaas, maar ik neem aan dat harde geitenkaas⊠hard is (zoals een plakje kaas, of zelfs brokkelig) en zachte geitenkaas⊠zacht (en romig)?
Dit vind ik zo irritant. Er zijn toch ook verschillende âkoeienkazenâ? Hoe zou je dan het soort geitenkaas niet kunnen omschrijven?
is omelet of roerei met ketchup raar? dat is heel normaal in mijn hoofd haha
kaas met ketchup of jam ook trouwens, lekker
Ik vergeet mân nek en mân enkel altijd
nog even een kleine biecht over kaas met ketchup: ik was laatst in parijs met een vriendin en we bestelden een kaasplankje op een terras, maar het grootste deel van die kaas was echt smaakloos, was echt een teleurstelling. toen hebben we zakjes ketchup en mosterd gepakt (van die zakjes die standaard op tafel staan) en die bij het kaasplankje gedaan om die kaas lekkerder te maken hahaha echt erg
(we hebben die week gelukkig ook goede kaasplankjes gegeten waarbij dit niet nodig was haha)
ik heb er maar 1 maar schrik regelmatig van dat zwarte ding op mân voet
Ik lees vaker hier de laatste tijd over gekke belletjes of smsâjes die binnenkomen. @FrootLoops jouw bericht net ook. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt.
Toen vroeg ik me random af: voor de mensen die hier indd last van hebben, Phishing en dergelijke.
Vul jij je telefoonnummer in bij webshops? Bij een bestelling vragen ze 9/10 ook om een tel. bijvoorbeeld. Ik vul daar nooit mijn nummer in.
0 stemmers
Dan mis je wat! Werkt het best bij patat of gebakken aardappeltjes