Stel je persoonlijke vraag #33

Ja precies dit toch. Ik snap echt niks van t feit dat er zoveel mensen in deze poll het verschil niet kennen. Kennen jullie dan alleen die geitenkaas die de structuur van feta heeft zegmaar? Met zo’n brieschilletje eromheen? Want er liggen toch ook blokken en plakken geitenkaas in de supermarkt, of op een kaasplank? Is toch echt totaal ander soort kaas(structuur)? :nerd_face:

4 likes

Achteraf gezien niet nee!

Maar weet nog wel dat vriendjes/vriendinnetjes mij dan heel raar aankeken en het gek vonden als ze bij mij lunchten. Dus deed het toen alleen maar als ik alleen thuis was / met ouders omdat ik dacht dat ik weird was🥲

2 likes

Beste tip ooit is die wasa dunne crackers met rozemarijn zeezout, appelstroop en oude kaas. Echt de hemel

14 likes

Ik heb er best een aantal dus helemaal vergeten dat ik ze heb gebeurt niet zo vaak, maar van sommige specifieke vergeet ik wel eens dat ik ze heb, vooral die op m’n ribben

2 likes

Ik heb nu echt heel erg trek in kaas met appelstroop​:heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Om te eten?

Ik heb m’n wenkbrauwen laten tatoeëren maar ik vergeet dat altijd. Dus als iemand met ‘echte’ tattoos dan vraagt of ik ze ook heb, zeg ik eigenlijk altijd nee. Maar ik heb er dus gewoon 2, in m’n gezicht ook nog #badass

Maar ik vind het dus ook niet voelen als een los plaatje ergens op je lijf.

4 likes

Hahaha, zo vertelde ik het ook aan m’n moeder. “Mam, ik heb twee nieuwe tattoo’s” … “in m’n gezicht”

Kon ze niet waarderen.

9 likes

Ik heb er veel ( twee volle sleeves+handen, borst, nek, beide bovenbenen en zelfs een kleintje in m’n gezicht) maar ik vergeet heel vaak dat m’n beide zij-en (?)(zijkanten??) van m’n romp ook zijn getatoeëerd.

Soms schrik ik er van als ik onder de douche sta :sweat_smile:

9 likes

Kipnuggets en dan mcflurry als saus.

1 like

Ben je monogaam?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker
  • Ik denk niet dat dit een eigenschap is wat je bent of niet bent

0 stemmers

1 like

Mijn huidige relatie is monogaam, en ik weet ook niet of ik het zelf ooit anders zou willen, maar ik denk niet dat het een karaktereigenschap is.

11 likes

Eigenschap is ook misschien niet het goede woord, maar ik wist niet zo goed hoe ik het anders moest omschrijven. We gebruiken het vaak als “ik ben monogaam” of juist “ik ben polyamoreus” net als we zouden zeggen “ik ben hetero” of “ik ben biseksueel”. Ik zie het ook niet als een eigenschap, maar eerder een soort voorkeur wat je hebt (zwaar beïnvloed door cultuur/maatschappelijke normen en waarden). Ik verbaas me hoeveel mensen het als eigenschap zien.

4 likes

Ja zo zie ik het ook inderdaad. Ik ben nog nooit echt in een situatie terechtgekomen waarin mijn beeld van mezelf (cishet monogame vrouw) op deze thema’s onder druk kwam te staan, maar wellicht komt dat ooit nog wel.

1 like

In mijn huidige relatie tot nu toe wel, omdat we dat hebben afgesproken en we ons daar allebei fijn bij voelen. Maar ik sluit niet uit dat het misschien zal veranderen in de toekomst.

3 likes

Was de directe aanleiding ja, maar hoor het continu. Interessant dat je het dan wel zo zei (ik ben monogaam), maar het niet als eigenschap ziet.

2 likes

Helemaal eens, mooi gezegd!

1 like

Ik zie het wel als een eigenschap, omdat ik meerdere vormen in verschillende relaties heb meegemaakt en 100% zeker weet dat ik me bij geen enkele andere vorm van een relatie dan monogamie prettig voel.
Ik ben bi en heb in een vorige relatie met een man de afspraak gehad dat als ik zoende (of meer) deed met een vrouw (waar hij bij was of niet) dat oké was. Dat voelde niet fijn en die vorm zou ik nu nooit meer willen.
Ook heb ik een open relatie gehad een jaar lang (en vanuit daar m’n huidige partner gekregen) en snap ik nu dat dat gewoon de laatste stuiptrekkingen waren van mijn relatie destijds.
Ik denk dat monogamie en relatievormen net zo fluïde kunnen zijn als seksualiteit en vind alle vormen legitiem, maar weet precies waar ik mezelf bevindt op het spectrum van seksualiteit en waar ik mezelf bevindt op het spectrum van relaties en dat is monogaam.

5 likes

Voor de mensen die verkouden zijn pt 1:

• Ik ben een klein beetje verkouden (tikkeltje snotterig)
  • Ik ben medium verkouden (moet regelmatig even snuiten)
  • Ik ben behoorlijk verkouden (loopneus, geur volledig kwijt, snot loopt de spuitgaten uit)
  • Ik steek mijn neus graag tussen andermans zaken dus ook hier wil ik stemmen.

0 stemmers

Ben jij ook geneigd om bepaalde kleding niet aan te trekken als je zwaar verkouden bent? Bijvoorbeeld omdat je bang bent dat er toch snot op eindigt

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Voor de mensen die verkouden zijn pt 2:

• ik ben verkouden en heb corona
  • Ik ben verkouden en heb geen corona
  • Ik ben verkouden en weet (nog) niet of ik corona heb
  • Ik steek mijn neus graag tussen andermans zaken dus ook hier wil ik stemmen.

0 stemmers

Wat draag je liever / zou je liever dragen?

• dr martens lage of hoge met veters
  • van die chelsea boots van blundston
  • ik draag nog liever adilettes (slippers van adidas met de strepen)

0 stemmers

@Kauai
Ik denk ook niet dat het een eigenschap is maar een behoefte is die (kan bestaan/bestaat) in bepaalde relaties.

tussen docs en blundstone kan ik echt niet kiezen

3 likes