Stel je persoonlijke vraag #33

Ook al heb je dit wel gedaan dan kan dat nog gewoon zonder zelftest toch. Ik ben sinds corona niet meer verkouden geweest dus heb me nog nooit laten testen :woman_shrugging:t3: Ga ook nooit op vakantie en ben ook nooit in de buurt geweest van een corona geval oid. Daarnaast vind ik het ook doodeng dus heb dan ook vrij weinig zin om me preventief te laten testen ofzo.

2 likes

Ik ben elke dag intensief in contact met mensen ivm werk.
Zelfs gewerkt met mensen die covid positief zijn getest.
Maar zelfs als ik corona zou hebben, moet ik gewoon werken als ik symptoomloos ben.
Tot nu toe geen symptomen gehad, dus waarom zou ik me laten testen?

2 likes

Ah vandaar! Ja als ik het goed heb waait het 46.3 km/pu. Dat is best hard.

1 like

Hoe blij ben je met dit forum? Dat het er is. Niet per se hoe het eruit ziet, functionaliteiten etc.

• 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

0 stemmers

6 likes

Ik zei dit een paar dagen gelden nog tegen mijn psycholoog, dat ik zó blij ben met dit forum.
Toen ik juni vorig jaar een date had met grensoverschrijdend gedrag was ik zó ontzettend in de war, ik wist zelf niet wat ik voelde en moest denken en ik was al helemaal niet klaar om er in real life met iemand over te spreken.
De reacties hier waren zo nuttig. Zowel om me te doen inzien dat wat hij had gedaan echt niet okƩ was als dat het van mijn kant okƩ was om me hierbij slecht te voelen maar ook gewoon het medeleven, en bijv dat verwerken niet altijd lineair is.

40 likes

Ja nu je het zegt…

En ook opeens veel last minute reisjes naar Gambia.

Als je er op klikt en je koopt een paar dagen later iets heel anders op diezelfde site, ontvangen zij alsnog een percentage.

Dus het is vast eens voortgekomen omdat ik wel nieuwsgierig was naar het artikel :woman_shrugging:t3:

1 like

Stoppen ze ja? :anguished: Zag ze een paar weken geleden nog bij een ander stel in Gambia in t roer om

2 likes

Ik krijg gelijk deze ellende in m’n hoofd

19 likes

Ik dat nr van Sean Paul (? Dacht ik)
Of is dat wobbly?

1 like

Hee @Wobbly was ook een forummer

4 likes

We moeten corona (deze variant) als griep gaan beschouwen. (dus niet meer testen, geen mondkapjes, geen maatregelen etc.)

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

3 likes

Met nuance: niet NU al, maar als de trend in de ziekenhuiscijfers doorzet wel op de middellange termijn.

25 likes

Wow echt zin in alle meningen van mensen die het blijkbaar echt niet snappen (een ā€˜griepje’ bestaat niet)

9 likes

Dit is echt de heuvel waar ik op wil sterven, kan er zo niet tegen als mensen het over ā€œgriepjesā€ hebben

16 likes

Een vriendin gisteren: meh ik heb zoveel last van de booster, voelt alsof ik griep heb! Twijfel of ik vanmiddag wel moet gaan sporten

Meid als je griep hebt komt die gedachte niet eens in je op

15 likes

Maar dat staat er toch niet? Eens hoor dat mensen verkoudheid vaak als griepje bestempelen. Maar bij ā€˜als griep’ denk ik bijvoorbeeld aan jaarlijkse vaccinaties en niet iets waar je massaal op test.

Ik zeg toch ook niet dat dat daar staat in de poll? Ik reageer op wat @tessel zegt die volgens mij verwijst naar mensen die vanalles als griepje bestempelen.

2 likes

Ah ja het leek nu net een reactie van jou en @tessel op @schorem, maar misschien lees ik het dan verkeerd. Vind de vraag in elk geval niet zo gek voor een poll vanwege de vele nieuwsberichten hierover. Maar geen idee verder.

3 likes

Ik vind dat mensen vaker mogen accepteren dat hun mening als leek er niet te doet. Er zijn geen 17 miljoen virologen/epidemiologen/longartsen/intensivisten/immunologen. Als je het hebt over een ā€˜griepje’ toon je dus al aan dat je het niet begrijpt. Als je het niet begrijpt, is je mening over het onderwerp irrelevant.

28 likes