Haha, ja, wij wonen zeker in een stad, maar ik heb 'm ingevuld op toen ik nog vaak met de bus ging en toen woonde ik hier nog niet.
Hoi altijd en als ik uitstap schreeuw ik gewoon DOEIII in de lucht dus niet specifiek tegen de chauffeur
Ohh ja ik snap het! Ik ga hier eigenlijk ook nooit met de bus idd.
Ik kies dat jij gierig bent omdat ik vind dat je niet een cadeautje geeft om er een feestje of een etentje voor terug te krijgen. Cadeautjes geven is voor iemands verjaardag, dat staat los van hoe/of diegene viert
Hou je van feta kaas?
- Nee
- Jaa
- Jawel/Het is oke
- Ik eet het nooit
- ANDERS
0 stemmers
Haha ja maar eerlijk ik vind parmigiano reggiano , het allerbeste ooit qua kaas en smaak. Dat kun je ook in zoân heel groot blok doen en pasta in gooien? Al een paar keer gehad, weet ff niet hoe het heet. Ik heb zelfs ooit een keer een soort ruzie gehad met een amerikaan die uit de âkaasstaatâ kwam dat IK meer hield van kaas. Alsof Amerikanen iets van kaas weten. Ga lekker weer plastic eten.
Maar eerlijk @Soy.peor je hebt ons nog nooit gezegd welke feta we moeten eten, alleen welke slecht is, not fair! Heb je een favoriet?
Ja die uit griekenland is mn favo.
Haha wow echt niemand ja.
Omg die ken ik! Die daar zo op het trappetje naast dat restaurant
Een brievenbuspakketje is bezorgd in de brievenbus van mân buurman (geen twijfel, heb er met de zaklamp van mn telefoon in geschenen en kon het duidelijk zien liggen). Maar ik heb een slechte relatie met de buurman en vind hem eng (alcoholist, rare vrienden, etc.).
- Gewoon aanbellen en situatie uitleggen
- Het pakketje er proberen uit te halen met een afvalgrijper
0 stemmers
Uiteraard is keuze 1 rationeel maar toch wil ik heel graag dat je voor keuze 2 gaat en verslag doet
Maar je hoeft toch niet ook nog het eten van de jarige te betalen? Dat lijkt me wel een beetje gortig dan ja
In mijn vriendengroep is het standaard om voor jezelf te betalen als we voor een verjaardag uit eten gaan gezamenlijk, dus dat is voor mij standaard. Maar dan zijn we ook met 10 man, ik verwacht van niemand dat ze voor zoveel mensen een etentje in een restaurant betalen voor enkel een verjaardag. Wij betalen ook juist vaak wel voor de jarige met de rest, en we doen sowieso een groepscadeau.
Maar doen jullie dat dan voor iedere verjaardag? Want dan betaalt iedereen in een jaar tijd ongeveer hetzelfde bedrag zeg maar. Maar als 9 mensen hun verjaardag thuis (of niet) vieren, en de tiende zegt dan van âhe ik wil eigenlijk met zn allen uit eten en jullie mogen mij trakterenâ (ik snap dat het niet zo gaat hoor), dan ben je per persoon toch al snel 30-40 euro kwijt (inclusief kado). En ik denk dat ik dan nog laag inschat als je rekent dat je je eigen eten + kado + deel jarige betaalt. Dat vind ik best wel veel geld om aan je vrienden te vragen. Als mijn vrienden vragen wat ik voor mijn verjaardag wil, stuur ik doorgaans geen suggesties van 30 a 40 euro
Maar wat ik echt jammer zou vinden geloof ik, is dat je dan de hele avond op dezelfde plek zit (over het algemeen, misschien wisselen jullie wel van plek ofzo) en dan aan het einde van de avond met dezelfde drie mensen hebt gesproken. Vind het juist zo leuk aan een feestje dat je gemakkelijk van plek kunt wisselen. Dat je even wat te drinken haalt en dan bij een ander groepje gaat staan. En ik zou het ook jammer vinden dat je âmoetâ eten in het restaurant dat de jarige kiest (denk ik tenminste?) en dat je dan als vegetarier weer eens kunt kiezen tussen een groenteburger en de geitenkaassalade oid.
Gebruik jij de âik doe een gokâ/âIâm feeling luckyâ knop van Google wel eens?
- Nee, nooit
- Wel eens uitgeprobeerd, maar ik gebruik hem niet
- Af en toe
- Regelmatig
- Altijd
- Ik gebruik Google nooit
0 stemmers
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dat echt gebruiken, maar als niemand het deed zou die knop vast al wel weg zijn?
Niet per se iedereen wil uit eten (sowieso natuurlijk momenteel niet), maar dat maakt eigenlijk niet uit. Het is sowieso toch gezellig om met vrienden uit eten te gaan, of we dat nou zomaar doen of voor een verjaardag maakt voor mij niet zoveel uit. Dan kost het me misschien 20⏠meer voor diegene zijn/haar eten en een cadeautje, dat kan ik ook wel hebben een paar keer per jaar (maar dat is natuurlijk ook een luxepositie)
Samenwerken in groepjes/duoâs op de middelbare school?
- Vond ik hartstikke leuk
- Vond ik altijd verschrikkelijk
- Lag eraan met wie ik was gekoppeld
- Mwa, niet heel boeiend
0 stemmers
Ik vond het vooral tijdens mijn studie een ramp.
Had jij op de middelbare school een (mannelijke) leraar met lang haar/een paardenstaart?
- Ja
- Ja, meer dan één
- Er waren er wel op school maar ik had er geen les van
- Nee
- Weet ik niet meer
0 stemmers
Weetikhet, de middelbare school. Ik kan me echt niet meer die specifieke samenwerkingsopdrachten herinneringen aangezien ik deze op mn 18e levensjaar verliet.
Heb jij vandaag in de regen gelopen?
- Nee
- Ja
0 stemmers