Vooral als de zon laag staat en naar binnen schijnt. Dan zie je plots alle viezigheid.
Heeft mijn dochter nooit gedaan (groep 8) en er komt hier ook nooit iemand voor langs.
Wel clubloten verkoop.
Maar tegenwoordig lopen ze ook nooit meer met contant geld
Ik vind Blundstone een beetje lomp maar ik heb RM Williams en die vind ik echt mooi (en comfortabel). Ik snap niet waarom de Blundstones juist zo populair worden hier, maar dat is ook minder mijn stijl.
Vlokkig. Grapje.
Ik heb alleen schoonmaakdrang als het 2 uur 's nachts is en ik eigenlijk moet slapen
Ik heb letterlijk nog nooit een vogel in mijn tuin gezien
Huh masr ik dacht dat ze in de winter altijd naar t zuiden vlogen.
Ja ik snap er ook niks van! Heb zoân mooie tegeltuin met groene aanslag
Kinderpostzegels = kut
Haha cool. Wat schreeuw je dan naar die mannen?
Haha klinkt goed, klaar mee ook. Hoe reageren ze dan?
Ben jij mijn zus?? Die at dit vroeger ook (moet er zef niet aan denken )
Laf it. Ik roep ook vaak houd je bek! Of steek mân middelvinger op. Of als ik aangeschoten ben roep ik dat ze te oud/jong/lelijk zijn. Meestal zeggen ze dan gelijk niks meer
Vreemdste was een keer toen iemand vroeg of ik wilde neuken en ik nee zei en diegene me daarna een hoer noemde. Toen zei ik dat hij het concept hoer niet helemaal snapte en kreeg ik een scheldtirade
Als dat zo is, hebben mijn ouders heel wat uit te leggen. Ook lekker is ontbijtkoek met boter en een beetje zout.
Dat laatste eet ik ook vaak, heerlijk met extra gezouten roomboter (verkopen ze hier, eet alleen nog maar dit).
Neus en keel? Heb alleen maar neuszelftesten gehad en al 5 soorten gedaan. Ken die keeldingen niet?
Gister alleen neus gedaan, geen twijfel mogelijk dat ie negatief was. Maar vandaag ook keel erbij, die leek wel positief te zijn, had een heeeel vaag streepje. Dus vanavond naar de ggd ik ga ervan uit dat die positief gaat zijn
Betekent gewoon dat je het staafje eerst door je keel haalt en daarna neus. Zoals de GGD het ook doet.
Die voor je neus kun je ook in je keel gebruiken.
Ik woon niet in NL en hier mag je alleen nog maar naar de GGD als je schoolplichtig bent/een essentieel beroep hebt/in een zorginstelling woont of zorgbehoevend bent.
Dus alleen een zelftest gedaan