Stel je persoonlijke vraag #33

Dit is een ding waar ik dus “bang” voor ben, ik ben een soort van hypochonder maar ik heb nu al ZOVAAK gezegd dat ik nooit grijs word. Een paar keer dacht ik een grijze haar te zien maar die kon ik er zo uitkrabben, dat kwam door een spray. Er zijn 10000000000 meer verschillende en veel ergere dingen in het leven. Ik zeg nog steeds ik nooit grijs word en met het bijna zwarte haar van mn overgrootoma sterf. Zij was dacht ik 92 toen ze overleed, met nog steeds zwart haar.

2 likes

Heb jij weleens per ongeluk iets kapot laten vallen in een winkel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En moest je dat toen betalen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik heb ooit zo’n goedkope beker ijskoffie in de Aldi laten vallen en dat spetterde echt die hele vloer van de gangpad over :sob::sob:

2 likes

Ik een pot appelmoes :grimacing: echt overal zat zooi haha

2 likes

Ik heb wel eens een doos met 12 pakken houdbare melk laten vallen in de aldi :cry: die knappen dus kapot als je ze laat vallen.
en toen riep de manager JA DIE DOZEN MOET JE OOK NIET VASTPAKKEN AAN DIE GATEN WANT DAT ZIJN GEEN HANDVATEN!

Het zag er precies zo uit als handvaten :cry:
en het was niet eens voor mijzelf ik haat houdbare melk :cry: :cry: of eigenlijk gewoon melk.

11 likes

Ik heb laatst flesjes bier laten vallen en het was zo’n zooi. Er stonden ook meerdere vakkenvullers in de buurt en ze riepen allemaal tegelijk de naam van een jongen die het moest opruimen. Ik wilde hem helpen, maar hij zei iets van geen probleem mevrouw, kan gebeuren. Voelde me zo ongemakkelijk haha

2 likes

Haha oooh ja lijkt me zo kut! En maakt zo’n geluid, staat heel die winkel je vast ook aan te gapen

1 like

Een magneetje aan zo’n gammel rek in een souvenirwinkel in het buitenland. Eigenaresse was not amused en moest toen 1 euro betalen.

1 like

je weet het he, het universum kent het woordje ‘niet’ niet, dus nu word je sws grijs

1 like

Wisselende ervaringen:
Wel betalen in Oostenrijk.
Niet betalen in Nederland en Duitsland.

Xoxo, motoriek van een bulldozer

10 likes

Een fles sterke drank bij de Gall & Gall :sob: Stootte er met m’n rugzak tegenaan. :nerd_face: Was dus een redelijk duur ongelukje maar hoefde niet te betalen (ja is ook gewoon bedrijfsrisico toch).

1 like

Ja potjes olijven tijdens het vakkenvullen. God wat stonk dat zo op de vroege morgen.

2 likes

Nagellak op een stenen vloer in de douglas. :sweat_smile:
Het was ook nog rood.

3 likes

Ik vraag me nu af of ze in kledingwinkels weleens meemaken dat een klant kleding per ongeluk kapot maakt en of je dan zou moeten betalen.

1 like

Ik heb als kind wel eens mee gemaakt dat een rits kapot sprong. Was een fantastische ervaring. De bodyshaming verkoopster erbij die leuke opmerkingen maakte was ook een hele goede toevoeging.

Ik gun iedereen zon fantastische ervaring.

Oh heb niet hoeven betalen btw.

5 likes

Ik heb in het buitenland wel eens een jurk gepast die zo heel strak was en toen wilde ik testen of ik er in kon dansen en toen knapte de naad over de volledige lengte van m’n bil.

Heb m toen maar in een andere kleur gepakt, dezelfde maat echt God verzoeken maar heb m inmiddels al jaren en hij zit echt perfect. Die kapotte heb ik schaamteloos teruggehangen, opzich was het de naad dus repareerbaar maar hij was ook 90 dollar ofzo dus wilde het niet zeggen #schraal

7 likes

Dit is echt m’n angst als ik in zo’n winkel ben! Of wanneer het heel smal is tussen twee gangen in een winkel, kringloop ofzo. Stokstijf er dan doorheen

5 likes

Ik ben ooit gaan winkelen 4 weken nadat ik m’n bovenarm (net onder m’n schouder) had gebroken. Iets te strak shirtje gepast en kwam er dus met geen mogelijkheid uit omdat m’n arm niet helemaal goed omhoog kon en het deed verschrikkelijk veel pijn. Ik heb me er door de medewerker uit laten knippen en hoefde niets te betalen omdat ze het zo sneu voor me vonden.

19 likes

Zoooo lekker :heart:

Heb je wel eens een zelfgemaakt kado ( denk schilderij, sieraad, dagboek etc) kado gegeven aan iemand van (zeer) rijke afkomst.
Zo ja, was je daar onzeker over?

Dus niet onzeker over je (kunst-)werk zelf, maar over het feit dat je het aan iemand geeft die zelf alle dure kunst van de wereld kan betalen.
Context:

Samenvatting

Nieuwe vriend van m’n beste vriend is plat gezegd rijk. Quote500 rijk en een big shot zeg maar.

Hij heeft mij uitgenodigd voor z’n verjaardag, en weet echt niet wat ik moet kopen, dus heb bedacht om hem een zelfgebonden leren journal te geven. Die maak ik veel.
Zie foto als voorbeeld (niet precies zo, maar lijkt er erg op).
Ik ben ineens mega onzeker of dit niet stom is?? Z’n rich people friends zullen vast met prachtige kado’s aankomen, en dan kom ik met een knutselwerkje? Ben bang om voor lul te staan…

b4b3a2d53061810a6119b417d4c8dc35

.

• Nee, nooit gedaan.
  • Ja, kado viel goed
  • Ja, denk dat hij/zij deed alsof hij/zij het leuk vond, maar denk het niet
  • Ja, viel niet goed
  • Doe niet zo moeilijk, geef gewoon.

0 stemmers