Stel je persoonlijke vraag #33

Ik heb in het buitenland wel eens een jurk gepast die zo heel strak was en toen wilde ik testen of ik er in kon dansen en toen knapte de naad over de volledige lengte van m’n bil.

Heb m toen maar in een andere kleur gepakt, dezelfde maat echt God verzoeken maar heb m inmiddels al jaren en hij zit echt perfect. Die kapotte heb ik schaamteloos teruggehangen, opzich was het de naad dus repareerbaar maar hij was ook 90 dollar ofzo dus wilde het niet zeggen #schraal

7 likes

Dit is echt m’n angst als ik in zo’n winkel ben! Of wanneer het heel smal is tussen twee gangen in een winkel, kringloop ofzo. Stokstijf er dan doorheen

5 likes

Ik ben ooit gaan winkelen 4 weken nadat ik m’n bovenarm (net onder m’n schouder) had gebroken. Iets te strak shirtje gepast en kwam er dus met geen mogelijkheid uit omdat m’n arm niet helemaal goed omhoog kon en het deed verschrikkelijk veel pijn. Ik heb me er door de medewerker uit laten knippen en hoefde niets te betalen omdat ze het zo sneu voor me vonden.

19 likes

Zoooo lekker :heart:

Heb je wel eens een zelfgemaakt kado ( denk schilderij, sieraad, dagboek etc) kado gegeven aan iemand van (zeer) rijke afkomst.
Zo ja, was je daar onzeker over?

Dus niet onzeker over je (kunst-)werk zelf, maar over het feit dat je het aan iemand geeft die zelf alle dure kunst van de wereld kan betalen.
Context:

Samenvatting

Nieuwe vriend van m’n beste vriend is plat gezegd rijk. Quote500 rijk en een big shot zeg maar.

Hij heeft mij uitgenodigd voor z’n verjaardag, en weet echt niet wat ik moet kopen, dus heb bedacht om hem een zelfgebonden leren journal te geven. Die maak ik veel.
Zie foto als voorbeeld (niet precies zo, maar lijkt er erg op).
Ik ben ineens mega onzeker of dit niet stom is?? Z’n rich people friends zullen vast met prachtige kado’s aankomen, en dan kom ik met een knutselwerkje? Ben bang om voor lul te staan…

b4b3a2d53061810a6119b417d4c8dc35

.

• Nee, nooit gedaan.
  • Ja, kado viel goed
  • Ja, denk dat hij/zij deed alsof hij/zij het leuk vond, maar denk het niet
  • Ja, viel niet goed
  • Doe niet zo moeilijk, geef gewoon.

0 stemmers

Dit zou een PRACHTIG cadeau zijn, wow!! Handgemaakt heeft imo meer waarde dan iets gekocht in een winkel dus go for it!

43 likes

Dat vind ik dus ook!
Maar zit nu steeds te denken hoe gênant het zou zijn als hij net ( bij wijze van spreken) een duur horloge krijgt van 1 van de gasten, en dan kom ik daarna met m’n ‘hoi, gefeliciteerd, zelf geknutseld’.

Moet echt al cringen als ik er aan denk😣

2 likes

Nee niet zelf geknutseld, handgemaakt!

11 likes

Nee man

En wat is het alternatief? Dat je naar de bank gaat om een lening af te sluiten om een rolex te kopen?

36 likes

Nee niet cringen, zoiets is juist heel leuk! Andere dingen kan hij makkelijk zelf kopen als hij dat zou willen, ik zou dit persoonlijk een veel leuker cadeau vinden.

8 likes

Als hij daar belachelijk over doet dan heb je alleen maar bevestiging dat het een domme dick is, en waarom zou je daar indruk op willen maken. Denk dat je er echt een te groot ding van maakt dat hij rijk is. Het is gewoon een vriend van jouw vriend, je hoeft toch niet anders te doen dan je bij elke andere vriend zou doen.

24 likes

Boeiend dat hij rijk is. Een zelfgemaakt kado is altijd leuk om te krijgen

3 likes

Ja, je hebt helemaal gelijk.
Ik denk dat hij het wel leuk vindt.
Gaat me meer om de andere gasten die denken, ‘wat komt zij nou met een prul aan…’

Denk er gewoon te veel over na! Het moet me niets schelen natuurlijk.

Bedankt allemaal voor de boost!

4 likes

Vind jij het oprecht leuk als een celeb zwanger raakt? Bijv. nu met Rihanna

• Ja dat vind ik leuk
  • Dat ligt aan de celeb maar als het een leuke is dan vind het vaak wel leuk ja
  • Nee boeit mij niks

0 stemmers

En trouwen

• Nee boeit mij niks
  • Ligt eraan wie er gaat trouwen maar als het een leuke celeb is dan vind ik dat leuk ja
  • Ja sowieso vind ik dat leuk

0 stemmers

nav die Rihanna post in het Boulevard topic met 85 likes

Als ze dat denken zegt dat toch vooral wat over hen. Lekker geven en veel plezier!

1 like

Een fles wijn in de Jumbo door een onhandige move met de kinderwagen. Gelukkig bleef de rest staan.

1 like

Ik had dit met een grote doos eieren :upside_down_face: :upside_down_face: Gelukkig geen irritante manager. Het zijn vaak ook gewoon wel handvaten, maar je moet de tape aan de onderkant van de doos niet altijd vertrouwen. Tegenwoordig pak ik dozen wijn en eieren ook altijd aan de onderkant op.

Als het klanten gebeurt (toevallig vandaag nog met wijn) vinden ze het zelf altijd heel erg, maar behalve dat het ons een paar minuutjes tijd kost geven we er vaak niks om :sweat_smile:

1 like

Dat Rihanna zwanger is vind ik niet per se heel boeiend, maar vond die foto´s echt wel tof

8 likes

Ja daarom heb ik het ook een like gegeven

2 likes

Ik voel me altijd zo wereldvreemd als mensen dat leuk vinden. Alleen bij vrienden of directe familie doet het me wat, omdat ik dan wel een instant band voel met hun kind of partner. Maar het los daarvan oprecht leuk vinden dat iemand een kind krijgt of gaat trouwen, snap ik echt totaal niet.

3 likes