Ik vind niks zo irritant als een beamer, die kwaliteit komt echt niet in de buurt van een tv. En een beamer aan je plafond/op een plankje aan de muur vind ik persoonlijk lelijker dan een tv
Olijven, inktvis en sardientjes waren altijd mijn favoriete eten als kind
Ik heb bij mij meer het idee dat het aan structuren ligt. Gelukkig ben ik steeds meer aan het oefenen en ga ik elk jaar wel 10 meer dingen lusten. Uiteindelijk komt het wel goed met me.
Vanille mint chip smoothie. Dat klinkt
- Lekker
- Vies
- Idk
0 stemmers
Ik krijg de onderstaande video’s vaak aangeraden op youtube (vooral op een nieuwe computer/als ik cookies verwijderd heb, ben nooit ingelogd) en kijk ze eens in de zoveel tijd.
Heb jij deze youtubevideos wel eens gekeken?
- Cute lamb needs attention
- Turtle dancing to Blinding Lights
- Horse kicks tree, farts on dogs then runs away
- geen van deze
0 stemmers
Cute Lamb Needs attention
Turtle dancing to Blinding Lights
Horse kicks tree, farts on dogs then runs away
Ja die horse!
Is precies wat het zegt dat het is 10/10
De andere twee ook, ik kan ze van harte aanraden
Jij bent de enige die er een gezien heeft tot nu toe haha, ik dacht dat veel mensen deze wel vaker voorbij had zien komen. Ik zoek ze nooit op maar ik klik er best vaak op als ze dan weer op de homepage staan, zo van ‘ah ik kan nog wel een keer naar dat lammetje of die schildpad kijken’.
Niet op YouTube maar die schildpad komt heel veel op tiktok langs!
Heb jij een vriendengroep?
- Ja
- Nee
- losse vrienden
0 stemmers
Hoeveel vrienden heb je?
- 1 a 2
- 3 a 4
- Ik zit in een groep
- anders
0 stemmers
Ik herinner me nog wel een filmpje van een schildpad die een framboos eet. En een schildpad die een crocs-schoen berijdt.
Hahaha die geluidjes bij die laatste zijn zo lief en onschuldig.
Ahw net alsof ie lippenstift opheeft
Ik wil succession kijken of is dat de hype niet waard?
Jawel!
Ik heb het nog nooit gezien maar iedereen op mn werk in de media is er lyrisch over
Ik kijk het nu (heb geen leven en ben HBO-woordvoerder), ben net aan seizoen twee begonnen en vind het goed.
Ik vond dit een moeilijke poll. Ik werk heel graag samen met mijn directe collega’s van mijn afdeling. We zijn goed op elkaar afgestemd en ik heb het volste vertrouwen in hen dat alles goed verloopt. Als we iets niet goed vinden kunnen we dat ook eerlijk zonder problemen tegen elkaar zeggen. Met collega’s van een andere afdeling samenwerken vind ik moeilijker, omdat je dan altijd compromissen moet sluiten en dat vind ik lastiger, en het ligt ook gevoeliger als je kritiek uit.
Ali B en Marco Borsato waren mijn guilty pleasures, mijn afspeellijsten staan vol met hun muziek en ik ging zelfs naar Marco zijn concerten. Als ik me down voelde dan zorgde die muziek altijd dat ik me terug happy voelde. Ik ben in dubio wat ik er nu mee moet. Ik voel me er niet meer goed bij en wil hen niet meer steunen, maar al die liedjes die me vrolijk maakten niet meer luisteren valt me ook zwaar. Gelukkig is er Goldband nog.
Echt een hele goede serie!