Mwuh, ik ben te oud
Ah zie 't al, op de website die gelinkt werd kan je echt je geboortedag foto zien, mits je in of na juni 1995 bent geboren en dat ben ik net niet
Oh echt? Ik kan alleen dag en maand invullen
Maar ben ook te oud dan haha
Ja idd allemaal, klinkt prima dit
Alles wat een collega mee neemt naar kantoor om uit te delen en wat geen vlees bevat proef ik met plezier hoor
En courgettemuffins zijn trouwens echt meeeeegalekker je verwacht het niet maar het smaakt niks naar courgette (wel een van mijn favo groentes overigens) en alles naar gewoon lekker gebak
Wat is de laatste keer dat jij hoofdpijn hebt gehad door te snel iets kouds te eten/drinken? (brainfreeze)
- afgelopen week
- afgelopen maand
- afgelopen jaar
- afgelopen 5 jaar
- langer geleden
- geen idee
0 stemmers
Ik krijg al brain freeze als ik te snel een ijskoud blikje cola drink. Dus ja, vrij recent. 🥲
Vandaag
Die heb je dus in India! Echt top! Altijd de eerste coupe van de metro geloof ik.
In Japan ook. Aan de ene kant top, aan de andere kant helemaal niet. Zou niet nodig moeten zijn natuurlijk
Ik zou er 's avonds echt niet op vertrouwen dat zo’n man niet de vrouwencoupé binnenkomt. Helaas te veel vervelende ervaringen gehad laat in de trein
Edit: snap uiteraard wat je bedoelt hoor
Als je een boek uitzoekt om te lezen, kies je dan liever voor:
- Een verhaal dat ver van je eigen leven af staat
- Een verhaal dat ‘relatable’ is
0 stemmers
En als je een nieuwe film of serie zoekt om te gaan kijken?
- Liever iets dat erg verschilt van je eigen leven
- Liever iets waar je jezelf in kunt herkennen
0 stemmers
En ja natuurlijk zijn er boeken/series/films over dingen die een ver van je bed show zijn maar waarin je toch jezelf kunt herkennen in bepaalde personages, maar ben benieuwd wat er geantwoord wordt als ik de vraag zo stel.
Ik heb dit zelfs nog nooit gehad volgens mij, weet wel dat het bestaat (brainfreeze) maar is dat dan maar eventjes of is het een blijvende hoofdpijn? Kan me er niks bij voorstellen haha
Het is maar eventjes!
Ik had dit vroeger wel eens maar kan me de laatste keer niet herinneren: ik vroeg me af of veel mensen dat hadden en of het iets is dat je vooral als kind hebt, omdat je nog moet leren voorzichtig te zijn/niet te snel te eten.
Ik bedenk mij dankzij deze post dat ik nog Ben en Jerry’s heb.
Als je drinken uit de koelkast pakt om in te schenken:
- Koelkastdeur open laten staan
- Koelkastdeur even dichtmaken
0 stemmers
Mijn overbuurman (kijk recht zijn keuken in) laat de koelkast de hele tijd open staan terwijl hij kookt om er af en toe iets uit te pakken. Echt gewoon een halfuur lang, pas als hij klaar is met koken doet hij hem dicht.
Ik erger me hier onredelijk veel aan haha. Moet mezelf echt tegenhouden om niet te gaan gebaren voor het raam ofzo
Ik zou die reality foto juist mooi vinden als het helemaal uitgegroeid is! Hoop dat ik zo’n lichte kleur grijs word, ben echt zo benieuwd hoe m’n haar er (hopelijk over 900 jaar pas) uit ziet als het echt grijs is. Heb wel wat grijze haren maar niet genoeg om echt te kunnen zien hoe het er later uit komt te zien haha
Is dit weer zoiets dat er nu een wetenschappelijk onderbouwd artikel tevoorschijn komt dat blijkbaar de koelkast in 1 sec open en weer dichtdoen om er iets uit te pakken en 30 sec later weer in 1 sec open en weer dicht om het weer terug te zetten meer energie verbruikt en milieubelastender is dan de koelkast 32 seconden aan een stuk open te hebben?
Volgens mij is mijn vriezer niet zo goed want mijn ijs is nooit te hard