ok nu wil ik een schildpad
Ik vind het heel goed, maar echt geen van de personages is likeable en ik heb ook wel van mensen gehoord dat ze daar heel erg op afknappen (als je graag wil rooten voor iemand haha)
Zitten er wel knappe mannen in?
Ik vind dat juist het leuke aan de serie haha. Hoe fucked up iedereen is
Wat vind je ergerlijker?
- Iemand eet in de trein iets wat ontzettend sterk ruikt (bijv. Patat pinda), maar het is verder wel geluidloos
- Iemand eet iets in de trein wat je niet ruikt, maar wel hoort. Bijvoorbeeld iemand die het lastste beetje yoghurt met een lepel uit het bakje schraapt
- Ik vind āt allebei niet ergerlijk
0 stemmers
Allebei
Dat kan niet
Toch is het zo
Ik kan het openbaar vervoer niet aan zonder muziek.
Ik kan me nog steeds die geur herinneren van toen iemand een gekookt eitje ging pellen op een overvol balkon tijdens de ochtendspits.
Bij het hoorbaar schrapen en lepelen doe ik altijd vrij demonstratief en passief-agressief oortjes in. Tegen sterke geuren valt helaas niks te beginnen. Mijn grootste treintrauma is dat ik een uur lang naast iemand moest zitten in een veel te volle trein die echt intens naar knaagdieren(??) rook. Zelden zo misselijk geweest.
Met mondkapje en noisecancelling kan ik een hoop hebben!
Beide niet, behalve als het echt heftig ruikt, bijvoorbeeld kibbeling ofzo, of als iemand echt heftig aan het smakken is
Ja maar dat is precies de poll haha, patat mayo was een voorbeeld maar kan ook kibbeling zijn of een iemand die op een komkommer zuigt
Yoghurt bakje leegschrapen boeit me niet maar wortels kanen of komkommer oid in de stiltecoupe vind ik echt heel irritant
Yoghurt ruik ik ook haha, het is voor mij de combi van de geur en dat geschraap. Maar een patatje oorlog of een mandarijn eten moet je je medereizigers ook niet aandoen.
Ik zat ooit in de trein met een man die een lolly zat te eten met geluid Het was ook nog een creep die me aan zat te staren toen hij dat deed. En met negeren en de andere kant op kijken, ontwijk je de geluiden natuurlijk niet.
Heb dan liever een nagellakker ofzo
Maar dan is het beide net zo vervelend
Maar dat is toch niet de vraag?
Ja ik vreet gewoon alles in de trein hoor, kan me niets schelen wat anderen ervan vinden. Maar laatst zat ik naast iemand die ineens zoān bak sushi van de AH to go tevoorschijn haalde en die zo half gebogen over dat bakje ging zitten en het echt naar binnen duwde alsof ie 3 dagen niet gegeten had. Ja dat vond ik wel ranzig, ik hou echt niet van sushi of überhaupt vis en dan zit iemand naast je tonijn naar binnen te werken