Stel je persoonlijke vraag #33

Maar dat is toch niet de vraag?

1 like

Ja ik vreet gewoon alles in de trein hoor, kan me niets schelen wat anderen ervan vinden. Maar laatst zat ik naast iemand die ineens zo’n bak sushi van de AH to go tevoorschijn haalde en die zo half gebogen over dat bakje ging zitten en het echt naar binnen duwde alsof ie 3 dagen niet gegeten had. Ja dat vond ik wel ranzig, ik hou echt niet van sushi of ĂŒberhaupt vis en dan zit iemand naast je tonijn naar binnen te werken :nauseated_face:

8 likes

Je vraagt wat er ergelijker is
 maar dat is voor mij dan beide even ergerlijk, dus het is wel antwoord op je vraag, alleen past hij niet binnen je antwoordopties

2 likes

Een collega eet ook weleens een lolly en als de lolly op is blijft hij met dat stokje in zijn mond zitten en hoor je hoe hij zijn speeksel door dat stokje zuigt en alleen al van dit opschrijven krijg ik weer agressieve neigingen. Wat bezielt je, gadver.

13 likes

Bahhh ik hoor het al gelijk in m’n hoofd.
Ik vind het ook altijd zo naar als iemand gaat zitten kluiven op een ijsstokje.
Ik bedoel hoe kan je het uberhaupt plezierig vinden om met je tanden dat houten stokje aan te raken, laat staan dat je er ook nog op begint te knagen.

2 likes

Ik kon er altijd zo van genieten om dan op het station een 3 gangen maaltijd te kopen en dan lekker in de trein eten met een serie erbij :heart::heart::heart:Hoogtepunt van mn studentenleven denk ik

41 likes

Ik zat laatst met een lahmachun met knoflooksaus in de trein. Durfde hem echtniet op te eten haha, zat wel in folie gewikkeld in een tasje maar was alsnog bang dat mensen het konden ruiken.

3 likes

Ga maar ervan uit dat ze het inderdaad konden ruiken

1 like

Heb zelfs wel eens met een vriendin na een dag high wine en shoppen allemaal snacks gehaald en 2 van die kleine kutflesjes wijn bij de AHtogo. Gezellige treinreis, kan ik iedereen aanraden.

16 likes

Mijn zus had op haar 16e al grijze haren en is nu behoorlijk grijs aan het worden (ze is 29). Daarentegen heb ik nog geen grijze haar bij mezelf ontdekt, echt heel erg gek hoe dat zo verschilt. Ik heb de genen van m’n moeder en m’n zus die van m’n vader lijkt het wel.

1 like

Ik vind 't eigenlijk wel jammer dat ik geen grijze haren heb, ik vind het zo vet staan bij andere vrouwen

1 like

Een compleet brillenrek als kind. Zoooo erg. Gelukkig had een toerist het gefilmd, dat rek stond heel ongelukkig op een schuin pad. Maar was echt duizenden euro’s. Mn zus vroeg toen huilend of we de gevangenis in moesten.

6 likes

In mijn vriendengroep (allemaal begin 40ers) is er denk ik niemand die nog helemaal geen grijze haren heeft. Begon bij mij rond mijn 30ste, mijn zus al op haar 18e. Ik zou gebaseerd op mijn eigen ervaring juist eerder zeggen dat 50 laat is voor je eerste grijze haar.

4 likes

Doe jij aan een sport?

• Nee
  • Ja, 1 keer per week
  • Ja, 2 keer per week
  • Ja, 3 keer per week
  • Ja, 4 keer per week
  • Ja, 5 keer per week
  • Ja, vaker dan 5 keer per week
  • Heel soms

0 stemmers

Expectation:

Reality:

30 likes

ik vind reality ook nog steeds vet :’)

4 likes

Ah tof! Bedoel het ook niet flauw hoor, bij sommigen vind ik het ook mooi. En dacht 2 jaar geleden dus ook zoiets van fuck it, kom maar op met die grijze haren, ik ga de kleur eruit laten groeien. Maar ik ben van mezelf al erg bleek en die grijze haren zijn ook erg dof, dus het maakte dat ik er echt heel grauw en ook wel onverzorgd uitzag. Dus het viel mij een beetje tegen :sob:

Maarja, nu moet ik eigenlijk echt elke 2 maanden verven en dan vind ik ook niet fijn. Dus misschien doe ik nog eens een poging

3 likes

Stel, je bent jarig geweest en gaat trakteren op je werk maar je kunt alleen kiezen uit de volgende traktaties. Welke kies je?

• mini-sandwiches
  • wraps met zalm
  • fruitspiezen
  • bananenbrood
  • courgettebrownies

0 stemmers

Credits naar mijn werkgever voor de inspiratie. Die suggereert deze “gezonde en lekkere alternatieven” voor traktaties voor als we straks weer op kantoor werken. Doe eeeeeven normaal gewoon.

8 likes

Neeeeee :sob: Het trakteer beleid van basisscholen doorgetrokken naar de werkvloer. Pff.

3 likes

Omg jullie zijn toch gewoon volwassen haha. Letterlijk het enige wat werken op kantoor leuk maakt ook nog ff vergallen :sob:

11 likes