Stel je persoonlijke vraag #33

Oh nu je t zegt. Ik ging na school wel eens shoppen in amsterdam. En dan haalde we daar een broodje fallafel met de toppings los en dat dan in de trein helemaal uit stallen en opvreten. Fantastisch.

Nu heb ik zin in die falaffel

4 likes

& @California Echt hè. Dan kun je voortaan beter zeggen ‘ik neem eten mee’ ipv een traktatie want dat is het dan niet meer.

1 like

Same voor kinderen hoor, echt treurig dat die kinderen nooit meer lekker een zakje chips krijgen onder schooltijd.

Werkt imo ook echt averechts, want je maakt er snacks en snoep ook veel interessanter door voor kinderen. Door die “dat mag niet” sfeer er omheen te creëren.

Edit: overigens als je bananenbrood gewoon bakt met suiker, witte bloem en al het andere, dan wordt het alsnog gewoon een heerlijke cake hoor :blush:

13 likes

Nope, jullie moeten maar tevreden zijn met die uitdeelchipszakjes. En anders deel ik wel bekertjes tapwater uit.

Dit wordt nog steeds heel vaak gedaan in het basisonderwijs. Heb dit schooljaar zeker al 6x een zakje chips voorbij zien komen van traktaties uit mijn klas.

4 likes

Ik zou deze gezonde optie trakteren

50 likes

Het bananenbrood recept van miljuschka is weinig gezonds aan haha, uit protest zou ik die maken.

6 likes

“Stuur maar een chatje”

3 likes

Omg pingen geeft me blackberry flashbacks, love it

12 likes

Team’n

Zou jij je er prettig bij voelen jezelf in ondergoed op social media te posten ?

• Ja en doe ik ook
  • Jawel maar (nog) niet gedaan
  • Nee

0 stemmers

Voor diegene die nee zeggen. Stel je zou 3000 voor een foto krijgen. Zou je het dan doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als het anoniem (als in niet herkenbaar in beeld) op m’n geheime lurkaccount mag dan wel hoor, anders no freaking way

Heb mezelf niet in ondergoed, maar wel in bikini op IG. Even bloot.

3 likes

Ik Photoshop me wel zodanig dat je mij niet meer herkent

1 like

Wikipedia zegt: ‘ Ook de [hamburger] is een variant op de sandwich.’
Mini hamburgers trakteren it is :cool:

1 like

Welke van deze opties zou je eten als het door een (redelijk) onbekende collega wordt gemaakt?

• bananenbrood
  • mini-sandwiches
  • fruitspiesen
  • courgettebrownies
  • wraps met zalm
  • geen

0 stemmers

Ik gruwel altijd een beetje van zelfgemaakte dingen als ik de persoon in kwestie niet goed ken. Dan ga ik twijfelen aan hygiene en idk, had dit als kind al. At nooit zelfgebakken pannenkoeken van anderen enzo haha

8 likes

Heb jij al opgezocht welke foto NASA maakte op je geboortedag?

• Ja en het was een mooie foto
  • Ja en het viel tegen
  • Nee, maar wil ik nog wel doen
  • Nee, ga ik ook niet doen

0 stemmers

Is een ding op TikTok trouwens

4 likes

Bananenbrood gaat in de oven, dus dat dood wel wat bacteriën. En anders…goed voor de weerstand.

4 likes

Of je iemand kent of niet zegt toch niet zoveel over diens hygiënestandaarden? Ik weet van mijn eigen vrienden ook niet echt hoe schoon ze zijn eigenlijk.

8 likes

De logica hierin is ook ver te zoeken hoor!

2 likes