Stel je persoonlijke vraag #33

Voornamelijk vanwege mijn vriend. Ik zelf neem amper mayonaise. 1 week is misschien wat kort… maar 2 weken toch wel.

1 like

Ik heb zelfs de Tinder Swindler in het begin doorgespoeld :yawning_face:

2 likes

Anders: godverredomme alweer

5 likes

Ik heb woensdsg een belangrijke echo dus dan ga ik echt janken

3 likes

In navgolging hierop:

Ken jij iemand die positief testte en vervolgens niet in quarantaine ging?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mensen die dat doen vind ik:

• Geen mening, zelf weten
  • Asociaal, egoïstisch en alle andere lelijke woorden die ik kan bedenken
  • Ik snap het in sommige gevallen misschien wel

0 stemmers

Dit komt nadat ik een verhaal hoorde van iemand dat een kennis de uitvaart van haar eigen vader niet had kunnen bijwonen als ze had gezegd dat ze positief was. Het moment dat alles geregeld en rustig was is diegene wel in quarantaine gegaan.

2 likes

Ik heb net drie weken niet corona ziek gehad dus ik zou wel even flink vloeken met omicron er meteen na. Fingers crossed

5 likes

Ik vind dit dan wel weer zo’n situatie waarbij ik het mij enigszins wel kan voorstellen

21 likes

Vind je :woman_shrugging: een passief agressieve emoji?

• Ja
  • Nee, gebruik het alleen normaal als iets van ‘geen idee’ ofzo

0 stemmers

Ik vind het dus echt een passief agressieve emoji en zag iemand anders dat in een ander topic ook zeggen, maar zag ook dat iemand anders dat niet vond. Toen raakte ik nieuwsgierig. Ken eigenlijk maar 1 iemand die deze emoji gebruikt en zij is enorm passief agressief, dus waarschijnlijk heeft dat m’n mening over deze emoji gevormd (niet iemand op het forum hoor. Nou veel te lang verhaal weer haha lekker kort)

En :upside_down_face:?

• Passief agressief
  • Normaal

0 stemmers

Vind deze twee erger :slightly_smiling_face::upside_down_face:

4 likes

Oh god ja die ook inderdaad

3 likes

Ligt heeel erg aan de context

“Heb er zin in!! :upside_down_face:
“Heb een nieuwe piercing laten zetten :upside_down_face:
“Nou lekker op tijd laten weten :upside_down_face:
“Wat fijn voor je… :upside_down_face:

13 likes

Nee in dit specifieke geval is het stilgehouden, ik denk om alles gewoon door te kunnen laten gaan.

3 likes

Ik vind (en gebruik als) :tipping_hand_woman: passief agressief.
:woman_shrugging: vind ik gewoon ‘denk ik’, ‘weet het ook niet’, ‘weet ik veel’, ‘geen idee’.

4 likes

Vind ze allemaal redelijk passief agressief overkomen. Alsof je een piercing hebt laten zetten en gelijk ontsteekt.

3 likes

Vijl jij je nagels?

• Nee
  • Af en toe scherp randje eraf ofzo
  • Ik vijl ze bewust in een mooie vorm

0 stemmers

2 likes

Dat laat ik doen :nail_care:t5:

13 likes

Gebruik je elke dag spf voor op je gezicht?

• Ja, echt elke dag
  • Regelmatig
  • Bijna nooit, alleen als ik echt lang in de zon ga zijn ofzo
  • Nooit

0 stemmers

Als je wel spf gebruikt, smeer je dan ook bij na een aantal uur?

• Ja, heb ik altijd bij me
  • Soms, alleen als ik echt de zon in ga maar niet op een werkdag
  • Nee, nooit

0 stemmers

2 likes

Voor op m’n gezicht en borst gebruik spf 50, los van m’n dagcrème.
Ik smeer op normale dagen niet “bij” want draag make up. In de zomer draag ik geen make-up, en smeer ik wel bij.

Ik heb een super witte huid ( met dank aan m’n Russische moeder, m’n pa is indo) en we hebben aan beide kanten een veel te lange trackrecord als het op huidkanker aankomt.

1 like

Chill, betaald een week vrij!! Dit wel mits geen klachten, anders is het wel een beetje jammer. Maar ik heb drie prikken dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dan niet echt klachten heb. Ik heb al helemaal bedacht waar ik die week voor ga gebruiken. Ik werk ik het ziekenhuis en heb het nog nooit gehad en ik vind dat echt zeer bijzonder. Ik zou het nu toch wel eens moeten krijgen zou je denken. Maar laatst ook een uur lopen tongzoenen met fwb met achteraf een positieve test. Drie keer laten testen de twee weken erna. Niks gekregen. Dus boosteren werkt wel haha.

1 like

Ik heb 3 prikken en zit toch echt met klachten thuis. Zonder vaccinatie en booster was het waarschijnlijk erger geweest, dus ik ben heel blij dat ik volledig gevaccineerd ben. Ik zou er niet vanuit gaan dat je met je 3 prikken onschendbaar bent en er klachtenvrij vanaf komt. Nu ik zelf corona heb kan ik zeggen dat ik het echt niemand gun, het is niet iets om lichtzinnig over te doen.

7 likes