Chill, betaald een week vrij!! Dit wel mits geen klachten, anders is het wel een beetje jammer. Maar ik heb drie prikken dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dan niet echt klachten heb. Ik heb al helemaal bedacht waar ik die week voor ga gebruiken. Ik werk ik het ziekenhuis en heb het nog nooit gehad en ik vind dat echt zeer bijzonder. Ik zou het nu toch wel eens moeten krijgen zou je denken. Maar laatst ook een uur lopen tongzoenen met fwb met achteraf een positieve test. Drie keer laten testen de twee weken erna. Niks gekregen. Dus boosteren werkt wel haha.
Ik heb 3 prikken en zit toch echt met klachten thuis. Zonder vaccinatie en booster was het waarschijnlijk erger geweest, dus ik ben heel blij dat ik volledig gevaccineerd ben. Ik zou er niet vanuit gaan dat je met je 3 prikken onschendbaar bent en er klachtenvrij vanaf komt. Nu ik zelf corona heb kan ik zeggen dat ik het echt niemand gun, het is niet iets om lichtzinnig over te doen.
Nee, klopt helemaal wat je zegt inderdaad. âIk ga er vanuitâ staat wel een beetje raar ook. Ik ken de mensen met vaccinatie en wel ziek inderdaad ook. Net zo goed als de mensen die besmet waren en nog 2 uur gingen sporten en daarna nog ff tien kilometer hardlopen. Het blijft een soort âloterijâ, waarvan ik hoop in de laatste groep te vallen. Beetje slecht verwoord van mijn kant. Maar omdat deze variant vrij âmildâ lijkt te zijn in vergelijking met de vorigen dacht ik ook wel: nouja als het moet dan nu maar.
Wel vervelend dat je zo ziek bent ervan, beterschap!
Tik jij weleens een bericht op het forum om het vervolgens niet te verzenden? Je haalt het dus weer weg. Bijvoorbeeld omdat je denkt: wie boeit dit eigenlijk, dit is te prive, teveel dagboekstijl of iets dergelijks.
- Nooit
- Enkele keer
- Iets vaker dan een enkele keer
- Regelmatig
- Vaak
- Bijna altijd
- AndersâŚ
0 stemmers
Kitsch kitchen was mijn leven als 15jarige.
Ik heb asociaal gestemd maar die reden die jij noemt, ja dat begrijp ik echt helemaal
Ik heb er een toilettasje van dat ik heb gekregen van iemand
Haha ja toilettas, fietstas, koeltas en zoân organiser voor achter op je deur.
Je hebt toch nog een kitch kitchen winkel in Amsterdam? In mijn herinnering stond ik zovaak daar voor de ruit te kijken met een vriendinnetje.
@de mensen die elke dag smeren, welk product gebruiken jullie? Ik wil dit ook graag doen maar heb nog geen fijne gevonden waar je gezicht echt niet plakkerig van wordt. Zeker met mondkapjes vind ik dat zoân naar gevoel. En sommigen geven een witte/grauwe waas, dat vermijd ik liever ook haha.
Ik heb een dagcrème met SPF 30 en een lippenbalsem met SPF 50 van Paulaâs choice (maar andere merken hebben dat natuurlijk ook) en die zijn niet plakkerig! âGewoneâ zonnebrandcrème smeer ik op normale dagen niet op mn gezicht.
Poll over treinreizen in Corona tijd.
Als je in de trein zit en in elk twee zitje zit 1 persoon, en in elk 4-zitje zitten twee personen, danâŚ
- de trein is vol, ik ga in een tussenstuk zitten/staan/hangen
- ik vraag of ik naast iemand mag komen zitten, en als ze nee zeggen ga ik weg
- ik vraag niet of ik naast iemand mag zitten, maar neem daar gewoon plaats, het is toch een zit plek?
0 stemmers
De trajecten/tijden waar ik reis moet je wel naast iemand zitten want het past gewoon niet als je met zân allen in het de tussenstukken en het gangpad gaat staan.
Zou dan wel eerder als derde in de vierzits gaan zitten dan als tweede in een tweezits
Als jij thuiswerkt, douche jij dan altijd voordat je je werk opstart?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Indien nee, wanneer douche je dan?
- Tijdens de werkdag
- Tijdens de pauze
- In de avond
- Ik douche niet elke dag
0 stemmers
Vind je het erg als collegaâs het aan je zien dat je niet gedoucht brnt?
- Nee hoor, ze denken maar wat ze willen
- Ja, ik zet wel mijn camera uit als ik digitaal gebeld wordt
0 stemmers
Hoe zie je of iemand niet gedoucht is?
Haha bij mij zie je wel verschil. Haar niet netjes gestyled, trui aan ipv blousje oid, geen make-up op etc
Ik zorg dat ik gedoucht ben voordat eventuele videovergaderingen beginnen dus ze zien het niet. Spontaan videobellen doen we niet aan, goddank
Maar je kan je toch gewoon aankleden en opmaken zonder te douchen? Dat is niet gerelateerd aan elkaar haha
Haha kan zeker hoor, maar bij mij nietđ¤Ş