Stel je persoonlijke vraag #33

Ik douche wel maar draag geen make-up :eek: en draag ook gewoon hoodies

8 likes

Zo zie ik er standaard uit met thuiswerken ook na douchen :rofl: Mijn collega’s hebben mijn volledige collectie hoodies al wel gezien

8 likes

En nu vraag ik me af of er echt mensen strak in de lak thuis zitten te werken?

• Ja ik zit strak in de lak thuis te werken
  • Nee gewoon chill outfit, zou naar werk wat anders aantrekken
  • Semi-netjes, maar zou naar werk iets anders aantrekken
  • Ik draag precies hetzelfde als wat ik zou dragen als ik naar kantoor moet

0 stemmers

1 like

Van boven netjes incl make up, van onder joggingbroek. Tenzij ik me productief wil voelen die dag, dan kleed ik me aan en maak ik me op alsof ik naar kantoor ga.

3 likes

Als ik gedouched heb is het zichtbaarder dan als ik dat niet doe. Maar ik föhn mijn haar niet dus dat is dan lekker de rest van de dag zichtbaar nat in beeld.

2 likes

Verschilt per dag. Al is mijn lat voor er netjes uitzien ook werk ook niet zo hoog (ik draag bijv sowieso nooit make-up).

3 likes

Ik ben zojuist in bed opgestart en smeer er zometeen wat concealer op voordat de meeting begint en klaar. Terwijl ik naar kantoor echt wel flink wat make-up draag en mijn haar krul.

6 likes

Ik gebruik de paula’s choice resist spf50 die ik sochtends ruim smeer (ik heb ook jaren de skin recovery van paula’s choice gebruikt, ook fijn). In mn tas heb ik een tube vision spf 50 om bij te smeren. Met tegenzin heb ik een fles van jetske opgemaakt, daar zit een geur aan die ik niet te harden vind.

3 likes

Deze is echt zo fijn! Net na aanbrengen is ie wel een beetje wit (tenzij je maar heel weinig gebruikt, maar ik smeer heel royaal), maar dat trekt na een paar minuten weg.

4 likes

spot ik bij “ik draag precies hetzlefde als wat ik zou dragen als ik naar kantoor moet” mede-wetenschappers die ook gewoon shabby op hun werk komen opdraven? @LizzyBennet @Ovenschaal

6 likes

Haha oh ik zag die optie juist als mensen die zich thuis netjes kleden en naar werk ook. Maar hoeft niet natuurlijk :bulb:

3 likes

Voor m’n gevoel heb ik dat verhaal inmiddels echt 5x gelezen :sweat_smile:

1 like

Ik ben geen wetenschapper maar ik hoef me gelukkig niet heel netjes te kleden. Gewoon casual is voldoende, joggingbroek met oversized hoodie zal niet echt gewaardeerd worden tenzij je zeker weet dat er geen klanten op werk komen. Maar dat draag ik toch nooit.

Je zou maar thuis in je mantelpakje zitten haha.

3 likes

En dat stond in het opbiechttopic achter een members only wall voor een reden, had ik graag zo willen houden.

4 likes

La Roche Posay anthélios Shaka Fluid spf 50 (invisible) of de Bioré aqua spf via little wonderland. Mijn holy grails en heb er geen witte waas van. Bijwerken in de zomer doe ik met de spray van LRP.

5 likes

@kali ik ben al heel lang van plan om dagelijks spf te gaan smeren en zat inderdaad naar deze te kijken! Tot nu toe nog niet gekocht omdat 'ie niet reef safe is maar ik bedenk me net, dat maakt alleen uit als je daadwerkelijk in de zee gaat zwemmen toch? En hebben jullie nog om een specifieke reden voor de watery essence of de gel gekozen?

2 likes

Nee ik heb deze op aanraden van @Daelyss gekocht haha, vooral omdat die geen witte waas geeft. Wist eigenlijk niet eens dat ie niet reef safe is :grimacing:

4 likes

De La Roche Posay is wel reef safe, als je dat belangrijk vindt en is makkelijker (gewoon in de winkel) te krijgen.
De Bioré heb ik beide gebruikt maar zag niet echt een verschil tussen de twee.

2 likes

Thanks! Ik ben opzich wel benieuwd naar die van Bioré en het is een goede reden om bij littlewonderland te bestellen haha. En als niet-reef safe geen issue is als je niet zwemt vind ik het geen probleem want dat doe ik toch bijna nooit, maar ik weet niet 100% zeker of dat zo is of dat het ook iets met de productie van doen heeft

Edit: kut zowel Bioré als La Roche Posay zijn niet cruelty free :weary:

3 likes

Een faalcompilatie zou wel echt goed kijkvoer worden.

Film me drie dagen non stop en dat zou al genoeg materiaal zijn om uit te knippen.

1 like