Oh, dit wist ik niet voordat ik stemde. Wat voor idiote regel is dat, zeg. Dan begrijp ik iets meer dat die bewaker rechtdoor blijft lopen.
Ik weet trouwens niet zo goed wat de verdere situatie is, maar dat kind had ook gewoon opzij moeten gaan.
Oh, dit wist ik niet voordat ik stemde. Wat voor idiote regel is dat, zeg. Dan begrijp ik iets meer dat die bewaker rechtdoor blijft lopen.
Ik weet trouwens niet zo goed wat de verdere situatie is, maar dat kind had ook gewoon opzij moeten gaan.
Filmpjes van een chiropractor waarin mensen hun rug/nek wordt gekraakt en je dat geluid ook echt hoort
Voorbeeld: https://vm.tiktok.com/ZM8EdTRoE/
0 stemmers
Ja het geluid is sowieso harder gezet
Op het filmpje is het me niet echt duidelijk of het kind niet opzij ging of dat het te snel ging voor hem en hij niet snel genoeg schakelde om aan de kant te gaan.
Nee, waren geen meeting feesten, waren feesten georganiseerd in samenwerking met HMH. Dan was het Hollywood x SB/SD night en daar kon je dan kaarten voor winnen op de site. Er werd dan door bijvoorbeeld Roxy en Leander een misswedstrijd etc gepresenteerd en uiteindelijk ging iedereen elkaar dan natuurlijk wel meeten.
Heb nog nooit zoân filmpje gekeken en 0 behoefte aan maar als iemand zoân knakgeluid maakt vind ik dat wel lekker. Vind het alleen onprettig als iemand zijn vingers dicht (in een vuist, dus) kraakt in plaats van open (naar achteren toe), dat hoort niet.
Ohh echt daar kan ik mij niks meer van herinneren. Jammer dat heb ik dan gemist had mij destijds wel leuk geleken haha. Was dat na 2006?
Rond 2006 blijkbaar: The Official Sugababes party - Tickets, line-up & info
Kan me niet zo goed herinneren wanneer wat was eigenlijk. Ben mod daar geweest van 2002/2003 - 2007 denk ik.
Ik hoorde op het nieuws, volgens mij jeugdjournaal, dat de guard naderhand terug is gelopen om zijn excuses aan te bieden aan het jochie.
Stop jij koud water in je thee zodat je het gelijk kunt drinken?
0 stemmers
Soms
Dan moet je ja stemmen
Ik zou het graag doen maar de smaak verandert zo als je zoetjes in je thee hebt
Ik vind dat die ouders van t jongentje hadden moeten opletten. Als je daar gaat kijken neem ik aan dat je wel een beetje info hebt over die bewakers. Die moeten gewoon zoveel tijd stilstaan en eens in de tijd rechtdoor. Ja als dat kind dan bijdehand er voor gaat staan dan is t zn eigwn schuld (of die van de ouders die hadden moeten opletten ) dat er iets gebeurd.
Vind jij dat menstruatie producten vergoed moet worden? Volgens mij heb ik deze vraag eerder gesteld maar ik weet het niet zeker. Ooit werd bijv. De pil vergoed, helaas was ik toen nog veel te jong. Maar moet dat dan wel, en onze menstruatie geeft tonnen aan geld op door reclames. Walgelijk.
0 stemmers
Wat vind jij wat the overload aan reclames die we hebben gehad door de jaren heen voor teny lady, menstruatie (ob) etc?
0 stemmers
Goed dat het bestaat met de kanttekening dat âbloedâ niet als blauwe vloeistof wordt afgebeeld maar rood, zoals het is. En niet alleen maar blije vrouwen die door de stad rennen of ijsdansen in lichte kleding.
Het kan dus beter, maar respectloos vind ik het niet.
Wat mij betreft zou naast menstruatieproducten ook anticonceptie vergoed moeten worden.
Joh ik doe niet anders als ik menstrueer.
Voor wie dit onderwerp interessant vindt; MenstruatieMeisjes zeggen hier veel zinnigs over in hun podcast en op Instagram. De film Vlekkeloos is ook de moeite waard om te zien. Die was rond Kerst op tv dus misschien nog terug te kijken.
Nog een kanttekening: er wordt zo vaak over âvrouwenâ gesproken. Er zijn ook nog mensen die wel menstrueren maar zich niet als vrouw identificeren. Anno 2022 mogen merken als Libresse en Always daar best rekening mee houden.
Ik vind het vooral oudbollig. Blauwe vloeistof, vrolijke (meestal witte) dames, die ook aan het sporten zijn. Want als je ongesteld bent, kun je nog steeds vrolijk sporten.
Misschien kunnen anderen dat, maar ik weiger