Stel je persoonlijke vraag #33

Dat klinkt echt leuk

2 likes

Roxy? :grimacing:

5 likes

Sorry maar dit is toch echt een dierennaam

De ekte first influencer!!

6 likes

Heb hem vandaag weggehaald, vorig jaar bijna tot februari laten staan maar dit jaar voor het eerst met katten dus was het snel zat :joy:

Wedden dat er veel drama was op dat forum

Ik wil hem graag weghalen want hij is helemaal verdroogd en de ballen vallen eruit (gelukkig plastic) maar we zitten in quarantaine dus mag eigenlijk niet. De plek waar je ze neer kan leggen om op te halen is wel echt tegenover ons huis dus wie weet laat ik m’n vriend morgenavond wel even burgerlijk ongehoorzaam zijn (hij heeft nog geen corona) en even snel die boom buiten leggen.

2 likes

Jaaa ahahahhaa. Met !* !* !* !* of iets dergelijks ervoor geloof ik. Zo grappig, ben echt benieuwd hoe het nu met dat soort OG influenza’s gaat

1 like

Ojaaa zij kreeg altijd vet veel kudo’s :joy:

!~!:::…Had jij vroeger een Sugababes profiel?..:::!~!

• Tûlak <3
  • NeEej …

0 stemmers

2 likes

We moeten op dit forum echt een strengere toelatingsprocedure gaan hanteren. Schandalig dit.

10 likes

Waar blijft jouw stem ?¿?

2 likes

Had jij vroeger een account op Kindertent?

• Jaaaa
  • Nee

0 stemmers

En Cu2?

• Yes
  • No

0 stemmers

Ooohjaaa… haha. Ik was dit alweer vergeten. Ik heb daarna nog heel lang contact gehad met een jongen die ik daar heb leren kennen. Heb ook wel eens een afspraakje gehad met iemand die ik kende daarvan :see_no_evil:

1 like

Ik ontdekte dus laatst pas dat kaki en persimmon hetzelfde is!

Vind het lekker maar krijg er een allergische reactie op helaas. :sleepy:

1 like

Geloof jij dat @Lula geen Sugababes account had?

• Nee
  • Ja
  • Lula was !!::RoxXxY::!!

0 stemmers

Ze woont in het buitenland en ziet er nog precies hetzelfde uit als toen

3 likes

Ben echt mega benieuwd naar hoe ze nu op social media doet

1 like

Ik dacht eerst dat het een forum was van de Sugababes, de meidengroep

17 likes

Heel veel ja haha, maar het was allemaal hartstikke leuk. Het afgeschermde moderator gedeelte van het forum was eigenlijk nog het gezelligst. Heb het bijna 4 jaar gedaan geloof ik, tot het werd verkocht. Ook heel leuk waren de feesten in Snollywood in Rotterdam. Briljante tijd.

9 likes

Ik moet altijd aan haar denken als ik Michella Kox zie. Zal de bos krullen en make up wel zijn.

3 likes