Stel je persoonlijke vraag #33

Nee wel PP2G aka Partypeeps2000 :blonde_woman:t4:

8 likes

Oooh jaaa. En De Goldfinger, de Challenge! Dino’s in Eindhoven dacht ik. Oh wat een tijden.

En het voor mij ultieme RnB-feest: Holiday Jam. Er worden sinds een aantal jaar reünies gegeven, ook in Utrecht. Geweldig is dat, de hele avond RnB muziek uit de 00’s en dezelfde mensen van vroeger weer zien. De hele avond dansen. Ik mis het zo sinds corona.

5 likes

Ik geloof dat wel, want ik echt geen idee wat het is behalve een Britse girlband.
Denk dat sommige leden hier te oud voor zijn :sweat_smile:

1 like

Ik ook! Mijn eerste echte bijbaantje en het was toen ook echt mijn droom om er te werken hahaha

1 like

Als iemand nog het topic ‘is het Sinterklaasfeest racistisch?’ herinnerd, die had ik geopend in 2003? dacht ik. Is lang lopend populair topic geweest
op sb forum toen.

3 likes
  • Grappig
  • Niet grappig
  • Bewaker had gewoon opzij moeten gaan wtf
  • Natuurlijk gaat die bewaker niet opzij groot gelijk

0 stemmers

Vind het echt niet grappig, maar blijkbaar worden die guards ontslagen als ze niet gewoon rechtdoor blijven lopen lees ik in de comments? Maar vind dat echt dom wtf.

1 like

Waren dat de meeting feesten die men via het forum organiseerde? Ik ben toen naar de eerste geweest in 2004 samen met T.asja. Was in Oktober en we gingen eerst met een deel van groep naar de bioscoop (Hellboy) en de helft er uit geknikkerd werd omdat ze vervelend waren en kipnugget gevecht in maccie op de korte Lijnbaan. Ja dat waren nog eens tijden. Mijn vriend was zo’n populaire mooiboy die in de top 10 stond :roll_eyes::laughing:.

2 likes

Oh, dit wist ik niet voordat ik stemde. Wat voor idiote regel is dat, zeg. Dan begrijp ik iets meer dat die bewaker rechtdoor blijft lopen.

Ik weet trouwens niet zo goed wat de verdere situatie is, maar dat kind had ook gewoon opzij moeten gaan.

1 like

Filmpjes van een chiropractor waarin mensen hun rug/nek wordt gekraakt en je dat geluid ook echt hoort
Voorbeeld: https://vm.tiktok.com/ZM8EdTRoE/

• Ja echt heerlijk om naar te luisteren
  • Prima geluid
  • Doet me niks
  • Beetje vervelend
  • Echt vreselijk gatverdamme kan ik niet tegen

0 stemmers

1 like

Ja het geluid is sowieso harder gezet

1 like

Op het filmpje is het me niet echt duidelijk of het kind niet opzij ging of dat het te snel ging voor hem en hij niet snel genoeg schakelde om aan de kant te gaan.

4 likes

Nee, waren geen meeting feesten, waren feesten georganiseerd in samenwerking met HMH. Dan was het Hollywood x SB/SD night en daar kon je dan kaarten voor winnen op de site. Er werd dan door bijvoorbeeld Roxy en Leander een misswedstrijd etc gepresenteerd en uiteindelijk ging iedereen elkaar dan natuurlijk wel meeten.

1 like

Heb nog nooit zo’n filmpje gekeken en 0 behoefte aan maar als iemand zo’n knakgeluid maakt vind ik dat wel lekker. Vind het alleen onprettig als iemand zijn vingers dicht (in een vuist, dus) kraakt in plaats van open (naar achteren toe), dat hoort niet. :rage::rage::rage:

Ohh echt daar kan ik mij niks meer van herinneren. Jammer dat heb ik dan gemist had mij destijds wel leuk geleken haha. Was dat na 2006?

Rond 2006 blijkbaar: The Official Sugababes party - Tickets, line-up & info
Kan me niet zo goed herinneren wanneer wat was eigenlijk. Ben mod daar geweest van 2002/2003 - 2007 denk ik.

1 like

Ik hoorde op het nieuws, volgens mij jeugdjournaal, dat de guard naderhand terug is gelopen om zijn excuses aan te bieden aan het jochie.

3 likes

Stop jij koud water in je thee zodat je het gelijk kunt drinken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms

4 likes

Dan moet je ja stemmen

4 likes

Ik zou het graag doen maar de smaak verandert zo als je zoetjes in je thee hebt