Stel je persoonlijke vraag #33

Yoga

4 likes

Nee maar sinds ik de reclame heb gezien wil ik het ondanks dat ik het absoluut niet nodig heb en je 150 ringbandschriften kunt kopen voor dat bedrag

6 likes

Vriend heeft dit en hij vindt het goed ter vervanging van een traditioneel notitieboekje. Weet wel dat het niet geschikt is als e reader(zeer traag) en de software integreert weinig met andere toepassingen.

2 likes

@Ovenschaal Ik heb wel zo’n whiteboard notitieboekje die een app heeft om de notities digitaal te bewaren. Die gebruik ik nu al 2 jaar trouw en bevalt erg goed. Ik heb een bambook. Was €20 ofzo

3 likes

Ik heb een (boomer) collega en hij heeft dit ook. Hij hangt in de cloud/ dossiers op werk continu zijn notities erbij na onze besprekingen en het is echt topnotch succesful adulting :sparkles:in mijn ogen

6 likes

Kaki fruit

• Eet ik alleen deze tijd van het jaar
  • Eet ik vaker
  • Eet ik nooit
  • Wat is dat?
  • Lekker man!
  • Mwah matig fruit
  • Heb ik nog nooit op

0 stemmers

1 like

Mijn lievelingsfruit :sunglasses: maar hoe kan je het eten buiten deze tijd van het jaar?

Center Parcs?

• Nog nooit geweest
  • Wel oké voor een keertje
  • Favoriete vakantiepark
  • Ik wil daar niet dood gevonden worden
  • Daar ben je op je best

0 stemmers

Center parcs?

1 like

LOL, te laat!

2 likes

Ja, mijn autocorrect had er lol in

1 like

Ben jij of ken jij iemand die in zo’n Benidorm Basterds scene heeft gezeten?

• Ja en dat verhaal ga ik nu vertellen
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

1 like

Staat jouw kerstboom nog?

• Nee, al weg gehaald.
  • Ik had geen kerstboom staan.
  • Ja, maar gaat zsm weg.
  • Ja, laat hem nog even staan.

0 stemmers

Ik heb er zo een die je weer inlevert en dan zetten ze hem weer terug in de grond. Volgens mij is de inleverdatum precies over een week dus dan gaat ie weg

7 likes

Ik heb alles er al uitgehaald, maar de boom zelf staat nog, daar had ik ff geen zin meer in

1 like

Donderdag kun je hier de boom bij de weg leggen, dus ik haal woensdag alles eruit :broken_heart:

1 like

Vriend en ik gaan regelmatig naar Center Parcs, bijna elk jaar wel. Boeken dan een gerenoveerd huisje en doen niet veel meer dan eten/borrelen, zwemmen, films kijken/spelletjes spelen, boekjes lezen, seksen en dutjes. Na 5 dagen ben je het wel zat, maar dan ga je ook weer naar huis. We gaan meestal wel buiten Nederland, naar Frankrijk of Duitsland.

13 likes

Super leuk! Ik heb twee kaartjes gekocht haha. :grinning_face_with_smiling_eyes: ga lekker samen met m’n vriend nu naar het festival haha. ‘s avonds weer naar huis. Ik ga letten op de bandanas haha.

2 likes

Ik heb daar echt de leukste weekenden gehad ‘vroeger’. Ben heel lang moderator geweest op het forum van Sugababes (ja I know) en daar kregen we van de eigenaren 1 keer per jaar als bedankje een weekend naar center parcs met hen en alle mods. Er werd dan 1 huisje extra geboekt als feesthuisje waar niemand sliep (maar uiteindelijk toch iedereen in slaap viel op de bank of een willekeurige andere plek) en iedereen die wilde de hele nacht door kon drinken en spelletjes spelen (dance dance revolution was helemaal de shit toen). De volgende dag gingen we dan allemaal brak de aqua mundo in, echt geweldige weekenden.

50 likes

Omg Sugababes! Met die fotoshoots hahaha, er was toen toch altijd een meisje met bruine krullen ofzo geloof ik dat altijd vet ging strijden om te winnen :joy: wat een tijd haha

3 likes