Stel je persoonlijke vraag #33

Ik wil hem graag weghalen want hij is helemaal verdroogd en de ballen vallen eruit (gelukkig plastic) maar we zitten in quarantaine dus mag eigenlijk niet. De plek waar je ze neer kan leggen om op te halen is wel echt tegenover ons huis dus wie weet laat ik m’n vriend morgenavond wel even burgerlijk ongehoorzaam zijn (hij heeft nog geen corona) en even snel die boom buiten leggen.

2 likes

Jaaa ahahahhaa. Met !* !* !* !* of iets dergelijks ervoor geloof ik. Zo grappig, ben echt benieuwd hoe het nu met dat soort OG influenza’s gaat

1 like

Ojaaa zij kreeg altijd vet veel kudo’s :joy:

!~!:::…Had jij vroeger een Sugababes profiel?..:::!~!

• Tûlak <3
  • NeEej …

0 stemmers

2 likes

Waar blijft jouw stem ?¿?

2 likes

Had jij vroeger een account op Kindertent?

• Jaaaa
  • Nee

0 stemmers

En Cu2?

• Yes
  • No

0 stemmers

Ooohjaaa… haha. Ik was dit alweer vergeten. Ik heb daarna nog heel lang contact gehad met een jongen die ik daar heb leren kennen. Heb ook wel eens een afspraakje gehad met iemand die ik kende daarvan :see_no_evil:

1 like

Ik ontdekte dus laatst pas dat kaki en persimmon hetzelfde is!

Vind het lekker maar krijg er een allergische reactie op helaas. :sleepy:

1 like

Geloof jij dat @Lula geen Sugababes account had?

• Nee
  • Ja
  • Lula was !!::RoxXxY::!!

0 stemmers

Ze woont in het buitenland en ziet er nog precies hetzelfde uit als toen

3 likes

Ben echt mega benieuwd naar hoe ze nu op social media doet

1 like

Ik dacht eerst dat het een forum was van de Sugababes, de meidengroep

17 likes

Heel veel ja haha, maar het was allemaal hartstikke leuk. Het afgeschermde moderator gedeelte van het forum was eigenlijk nog het gezelligst. Heb het bijna 4 jaar gedaan geloof ik, tot het werd verkocht. Ook heel leuk waren de feesten in Snollywood in Rotterdam. Briljante tijd.

9 likes

Ik moet altijd aan haar denken als ik Michella Kox zie. Zal de bos krullen en make up wel zijn.

3 likes

Nee wel PP2G aka Partypeeps2000 :blonde_woman:t4:

8 likes

Oooh jaaa. En De Goldfinger, de Challenge! Dino’s in Eindhoven dacht ik. Oh wat een tijden.

En het voor mij ultieme RnB-feest: Holiday Jam. Er worden sinds een aantal jaar reünies gegeven, ook in Utrecht. Geweldig is dat, de hele avond RnB muziek uit de 00’s en dezelfde mensen van vroeger weer zien. De hele avond dansen. Ik mis het zo sinds corona.

5 likes

Ik geloof dat wel, want ik echt geen idee wat het is behalve een Britse girlband.
Denk dat sommige leden hier te oud voor zijn :sweat_smile:

1 like

Ik ook! Mijn eerste echte bijbaantje en het was toen ook echt mijn droom om er te werken hahaha

1 like

Als iemand nog het topic ‘is het Sinterklaasfeest racistisch?’ herinnerd, die had ik geopend in 2003? dacht ik. Is lang lopend populair topic geweest
op sb forum toen.

3 likes
  • Grappig
  • Niet grappig
  • Bewaker had gewoon opzij moeten gaan wtf
  • Natuurlijk gaat die bewaker niet opzij groot gelijk

0 stemmers

Vind het echt niet grappig, maar blijkbaar worden die guards ontslagen als ze niet gewoon rechtdoor blijven lopen lees ik in de comments? Maar vind dat echt dom wtf.

1 like

Waren dat de meeting feesten die men via het forum organiseerde? Ik ben toen naar de eerste geweest in 2004 samen met T.asja. Was in Oktober en we gingen eerst met een deel van groep naar de bioscoop (Hellboy) en de helft er uit geknikkerd werd omdat ze vervelend waren en kipnugget gevecht in maccie op de korte Lijnbaan. Ja dat waren nog eens tijden. Mijn vriend was zo’n populaire mooiboy die in de top 10 stond :roll_eyes::laughing:.

2 likes