lays ketchup chips
Nog nooit gegeten maar klinkt echt vies! Haha. Ik moest ineens denken aan wat mn oma heel vroeger had maar ik kon nergens echt iets vinden wat denk ik erop leek. Het was zo vies en een aantal nichtjes vonden het geweldig. Het leek een beetje op dit:
Ik weet alleen de aller smerigste chips ter wereld, HAMKAS.
Croky Bolognese.
Jaag zo’n zak in 0.0031 seconden de tunnel door.
Hahaha pest me nou niet
Iel bah ik denk dat ik meer chips goor dan lekker vind. Croky daar vind ik bijna alles smerig van. Maar van die pinda achtige chips, hamkas, nibbits, is bijna een trauma.
- Lekker geef me!
- Nee dankje
0 stemmers
Oh love pindaflips! Heb echt een slechte chipssmaak als ik anderen moet geloven. Hou ook van die chio dingen en van b-merk wokkels. M’n favo normale chips is naturel lol. En Doritos zijn ook wel lekker maar voel me altijd zo’n gamer met de reclame die erop staat
Wat is dit

Ik dronk dit weekend een speciaalbiertje die een soort gerookte smaak had (Smokey Smash van brouwerij Hoop voor de liefhebber) en die smaakte naar Hamka’s Vind Hamka’s zelf wel redelijk maar damn dit was echt goor.
Dit vind ik juist de kutste chips. Plakt net zo erg hamka’s, maar dan ook nog eens met de smaak van bordkarton.
Vind het ook niet echt chips, meer een zoutje ofzo.
Naturel chips is meer een zoutje
En ik haat wokkels, pindaflips, van die frietsticks, pringles en heartbreakers en alles wat naturel is
Verder eet ik alle chips
Oh ik vind die ook kut hoor, er is weinig chips wat ik niet kut vind. Ben de meest saaie chips eter. Lays natural, of die van het Coop merk. Die laatste is veel beter alleen kom ik daar nooit.
Dit vind ik ook nog wel oke maar ik weetniet of ik dit nou echt onder chips moet tellen net als kroepoek. Oja ik noemde het altijd banaanchips en dat is eigenlijk nooit veranderd. Weet de officiele naam niet. Vind jij dit onder de chips vallen, als in, dit moet in de vakken naast lays etc. Liggen?
- Nee dit valt niet onder chips
- Ja is gewoon chips
0 stemmers
En dan 5 tegelijk in m’n mond
Naturel chips dippen in duyvis carnaval dip
Het is mijn goeie voornemen om dit jaar voor het eerst in m’n leven een duyvis instant dipsaus te proberen.
Omg ik was helemaal vergeten dat dit bestond. Echt vies lekker zijn die dipsausjes
Haha ik ging op duyvis zoeken omdat ik benieuwd was welke smaak hiervan ook alweer populair is op het forum en toen zag ik dit:
Nog nooit geprobeerd maar voor sausjes sta ik altijd open. maar dat is dus een zakje met poeder of?
Wel die van Herrs, deze hebben bijna geen kaassmaak.
Ja, het is echt heel erg eind jaren 80/ gourmet generatie, maar het wordt nog steeds verkocht.
Het is inderdaad poeder wat je moet mengen met mayo en water. Het is ultra tata, en ik ben niet eens een tata.
Vies lekker is de lekkerste lekker, tenslotte