Heb jij veel last gehad van de booster prik?
- Die heb ik nog niet gehad
- Ja
- Nee
- Ik neem die niet
0 stemmers
Heb jij veel last gehad van de booster prik?
0 stemmers
Ik zou vervolgens eindigen met gebroken botten en die andere persoon hooguit een blauwe plek, kan echt niet vechten hoor.
Ik kan een gemene trap verkopen, maar ik weet niet of ik het zou overleven
Ik ben een keer gewelddadig beroofd en in een gevecht verwikkeld, en het enige wat ik kon doen is aan die man zân jas trekken? bedacht me later pas dat ik in zân ogen had moeten duwen of in zân kruis had kunnen schoppen⊠dus nee, zou echt laf zijn vm mijn kant. Al heb ik wel het voornemen om het een volgende keer (god forbid) beter te doen.
Altijd bijten sowieso als je aangevallen wordt direct vuil gaan. Bijten, krabben, in oren gillen, spugen, plassen. Het enige wat ik wil is afstand tussen dader en mij, hoe ik dat bereik boeit me nul.
Je bent niet laf, de klootzak die met zijn tengels aan je tassie zit is laf.
In de laatste jaren heb ik genoeg training gehad vanwege mijn werk dat ik wel weet dat ik fysiek een gemiddelde man aan kan. Scheelt misschien ook dat ik mân postuur mee heb (lang, grof gebouwd).
Helaas heb ik het ook zelf een keer meegemaakt op mân werk dat ik fysiek geweld moest gebruiken om mezelf te verdedigen. Van te voren weet je eigenlijk nooit hoe je reactie zal zijn. Flight, freeze of fight, ik wist nooit wat ik zou doen. Gelukkig weet ik nu dat mân eerste reactie fight is. Dat geeft ook weer iets meer zelfvertrouwen voor de volgende keer.
En een tip als dit ooit bij iemand op straat gebeurd: krabben. Zorg dat je flink wat huid/bloed onder je nagels krijgt ivm dna. En daarna een goede klap of trap in iemand zijn kruis. Geen enkele man kan die pijn verbijten.
Maar @grace , ik meen mij te herinneren dat jij ook zoân zelfverdedigingscursus in de 90s hebt gedaan. Dan kun je zoân aanval toch makkelijk aan?
Jaaa trap in het kruis. Ik heb geleerd:
De enige keer dat ik werd overvallen met een mes heb ik heel hard gegild. Zo hard dat er politie aan kwam rijden die me mijn tas terug heeft bezorgd.
dat is ook wel weer een skill
ik twijfel soms of ik hard genoeg zou kunnen gillen zonder dat mn stem er mee op houdt
Favoriet:
0 stemmers
Ja en ze dan nog bedanken ook uit totale paniek
Ik freeze al bij de gedachte. Zit weinig fight of flight in me
Oh ja dit was heerlijk hahah, ik was er dus echt van overtuigd dat ik het kende en dat ik wist wat het was het eindigde gewoon op -ine , voor mijn brein genoeg om er iets creatiefs van te maken
âAh thanks ja vond deze tas eigenlijk al niet zo mooiâ
Ja en brand roepen! Dan komen juist eerder mensen naar je toe dan âzomaarâ gillen wat juist afschrikwekkend werkt. Heb ik eens gelezen
Gewoon nee
Hoe zit jij op je werk op de eerste dag na je vakantie?
0 stemmers
In aanvulling hierop: ik heb een tijdje in een klein bedrijf gewerkt (5 man) waar de overige 4 na hun vakantie altijd LeKkEr FrIsSe EnErGiE!!! en ZiN oM tE kNaLlEn!!! hadden en ik dacht eerst heel lang dat er wat mis met mij was maar ik denk dat ze gewoon een beetje stoer deden.
Gemiddeld blijkbaar 10000 over afgelopen jaar maar het klopt niet echt denk ik, voglens mij denkt mijn telefoon vaak als ik fiets dat ik wandel hahaha
Zijn biggetjes veranderd? Toen ik in Nederland woonde was ik er echt dol op, maar elke keer dat ik ze erna heb gegeten leken ze niet hetzelfde! Echt jammer, ik vond ze zooo lekker!