Stel je persoonlijke vraag #33

Klopt!. In mijn vriend zijn woning (40m2 totaal) ben ik al blij als ik tijdens een dag thuis hangen 1200 stappen haal. In mijn woning van 80m2 gaat het wel makkelijker.

1 like

ik heb ook een smartwatch en ben competitief ingesteld, dus wil graag mijn stappendoel halen elke dag. Maar dat voelt wel alsof ik mezelf aan het uitlaten ben, ik voel me net een hond.

en als ik dan door het park loop zie ik mensen die zich denk ik ook zo voelen.

20 likes

Oh herkenbaar haha! Zeker icm studie. Dan ging ik om 8 uur ‘s ochtends op mijn stoel zitten en bedacht ik me 10 uur’ s avonds dat ik daar nog steeds zat haha. En dan verplaatste ik of naar de bank of naar bed :sweat_smile:

3 likes

Je ziet bij mij ook heel duidelijk aan het overzicht welke maanden we in lockdown zaten en wanneer het Corona-wise beter ging. 🥲

Ik ben trouwens erg trots op mijn stappenprestatie in de dagen tussen kerst en oud & nieuw. Ik heb deze meme als inspiratie gebruikt en het manifesteren ging erg goed, al zeg ik het zelf!

32 likes

Als je eieren hebt die officieel een paar dagen over de datum zijn dan:

• Gooi ik ze meteen weg
  • Controleer ik (bijv door middel van in glas water doen) of het ei nog goed is
  • Eet ik dat gewoon zonder eerst te checken
  • Ik eet geen eieren, mien jong

0 stemmers

Sinds het thuiswerken zet ik ook veel minder stappen. Maar ik gok op zo’n 6000 per dag. Ik ga iedere ochtend en avond even wandelen ter vervanging van het fietsen naar werk.

3 likes

Volgens mij heb ik eieren nooit over de datum laten gaan

Eieren hebben een ten minste houdbaar tot datum dus zeker als het een paar dagen is dan kan je het meestal prima nog eten toch.

Ja ik heb volgens mij fitbit ook >9800 gemiddeld over het afgelopen jaar maar hij rekent volgens mij als ik m’n arm beweeg omdat ik aan het schoonmaken of afwassen o.i.d. ben dat ook als stappen. Maar goed denk dat bijna alle stappentellers dat wel hebben?

Ja idd.
Het is niet alsof eieren na 5 juni opeens denken ‘Oh shit, nu ben ik niet te vreten’

9 likes

ben wel benieuwd wat je nou op
oudjaarsdag hebt gedaan haha

Ja hoor kan makkelijk, mijn koelkast is letterlijk 7 meter lopen. En de bank 5 meter…

6 likes

Ik weet niet wat de THT is van de eieren die wij hebben :grimacing: we halen ze bij zo’n kraampje op een boerenerf en daar worden oude eierdozen opnieuw gebruikt (je wordt ook aangemoedigd om die weer in te leveren). Er staat dus altijd een oudere datum op. Ik controleer verder ook nooit haha dus ik denk dat ik Russische roulette speel met eieren :sweat_smile: de prijs maakt het sowieso goed though

2 likes

Boodschappen gedaan, een wandeling gemaakt, in de rij gestaan voor oliebollen. Niks bijzonders eigenlijk haha

1 like

Voor degene die tampons gebruiken, heb je die altijd op voorraad?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb echt iets te vaak wc papier moeten gebruiken en snel tampons moeten halen. Vind dat zo slecht van mezelf want ik heb gewoon een regelmatige cyclus.

Altijd op voorraad en altijd een paar tampons in mijn tas. Je weet maar nooit :woman_shrugging:t2:

1 like

Op 1 of andere manier krijg ik dit nauwelijks voor elkaar. Nu inmiddels wel zo’n jaar ongeveer. Voor vrouwen die bijv. De Mirena spiraal gebruiken en niet of nauwelijks ongesteld worden kan ik het me wel voorstellen dat je ff niks hebt liggen. Ik heb een cyclus al jaren van 26-28 dagen en nog kreeg ik het voor elkaar. En dan ga je natuurlijk ooooveral zoeken zonder resultaat.

2 likes

mocht je nog een cheat code willen voor je fitbit dan moet je ff gaan dansen! Dan gaan de stappen heel snel

1 like

Ik koop Yoni tampons zodra ze in de aanbieding tegenkom bij de Etos, zo heb ik ze eigenlijk standaard op voorraad zonder dat ik na hoef te denken wanneer ik ze misschien weer nodig heb. Na m’n eerste vaccinatie werd ik ineens een week vroeger ongesteld, toen was ik zo blij dat ik een tampon in m’n tas had (ik was uit eten).

3 likes

Ik heb zo’n cup ff geprobeerd en het is niet zo mijn ding. Ik kreeg het er ook lastig in, dus waarschijnlijk had ik dan een verkeerde maat ofzo. Heb wel ervaring met een nuvaring dus ik dacht dat dat heel makkelijk zou gaan. Ben toch weer vrij snel terug gegaan naar tampons.

Heb jij een menstruatiecup ?

• Ja die gebruik ik en bevalt goed
  • Ja maar die gebruik ik niet/ nauwelijks
  • Nee

0 stemmers