Er zitten in mijn dagen wel immense verschillen, maar vaak haal ik mijn dagdoel wel; 8000 stappen.
Een weekenddag met 12.000 passen compenseert hopelijk voor de vele werkdagen dat ik mijn huis niet uitkom en vaak maar 400 passen zet. Mijn telefoon laat jammer genoeg geen gemiddelde zien.
Ik draag een smartwatch die geleidelijk mijn stappendoel aanpast naar hoeveel ik beweeg. We begonnen op 8.000 en mijn doel is nu 2410
Sinds het thuiswerken haal ik soms de 300 niet eens😶
DAGgemiddelde??! Ik heb ongeveer vier maanden elke dag mijn doel van 8000 gehaald en dat was echt -bij wijze van- jankend schoenen aantrekken soms.
Respect!
Ligt er ook wel aan hoe groot je huis/appartement/studio is, ben ik bang.
Klopt!. In mijn vriend zijn woning (40m2 totaal) ben ik al blij als ik tijdens een dag thuis hangen 1200 stappen haal. In mijn woning van 80m2 gaat het wel makkelijker.
ik heb ook een smartwatch en ben competitief ingesteld, dus wil graag mijn stappendoel halen elke dag. Maar dat voelt wel alsof ik mezelf aan het uitlaten ben, ik voel me net een hond.
en als ik dan door het park loop zie ik mensen die zich denk ik ook zo voelen.
Oh herkenbaar haha! Zeker icm studie. Dan ging ik om 8 uur ‘s ochtends op mijn stoel zitten en bedacht ik me 10 uur’ s avonds dat ik daar nog steeds zat haha. En dan verplaatste ik of naar de bank of naar bed
Je ziet bij mij ook heel duidelijk aan het overzicht welke maanden we in lockdown zaten en wanneer het Corona-wise beter ging. 🥲
Ik ben trouwens erg trots op mijn stappenprestatie in de dagen tussen kerst en oud & nieuw. Ik heb deze meme als inspiratie gebruikt en het manifesteren ging erg goed, al zeg ik het zelf!
Als je eieren hebt die officieel een paar dagen over de datum zijn dan:
- Gooi ik ze meteen weg
- Controleer ik (bijv door middel van in glas water doen) of het ei nog goed is
- Eet ik dat gewoon zonder eerst te checken
- Ik eet geen eieren, mien jong
0 stemmers
Sinds het thuiswerken zet ik ook veel minder stappen. Maar ik gok op zo’n 6000 per dag. Ik ga iedere ochtend en avond even wandelen ter vervanging van het fietsen naar werk.
Volgens mij heb ik eieren nooit over de datum laten gaan
Eieren hebben een ten minste houdbaar tot datum dus zeker als het een paar dagen is dan kan je het meestal prima nog eten toch.
Ja ik heb volgens mij fitbit ook >9800 gemiddeld over het afgelopen jaar maar hij rekent volgens mij als ik m’n arm beweeg omdat ik aan het schoonmaken of afwassen o.i.d. ben dat ook als stappen. Maar goed denk dat bijna alle stappentellers dat wel hebben?
Ja idd.
Het is niet alsof eieren na 5 juni opeens denken ‘Oh shit, nu ben ik niet te vreten’
ben wel benieuwd wat je nou op
oudjaarsdag hebt gedaan haha
Ik weet niet wat de THT is van de eieren die wij hebben we halen ze bij zo’n kraampje op een boerenerf en daar worden oude eierdozen opnieuw gebruikt (je wordt ook aangemoedigd om die weer in te leveren). Er staat dus altijd een oudere datum op. Ik controleer verder ook nooit haha dus ik denk dat ik Russische roulette speel met eieren
de prijs maakt het sowieso goed though
Boodschappen gedaan, een wandeling gemaakt, in de rij gestaan voor oliebollen. Niks bijzonders eigenlijk haha