Henk en Ingrid?
ik ben loerer, zal jou ook toevoegen @anon28710462 als je me misschien eerst wil volgen of linkje wil sturen, want er zijn ziek veel eleonora’s
@Kauai outen is verboden!
haha ja kun je aanpassen, heb je gevonden!
Ik kwam er net achter dat ik helemaal geen avatar had dus heb hem net aangepast haha, ergens via settings en je kon kiezen tussen Gravatar of gewoon een foto!
Freek en yvon.
Ik heb je ook toegevoegd!
Mijn username is mijn naam en dan 90 erachter.
Ik kende deze app helemaal niet, maar ga vanaf nu ook beginnen met mijn films bijhouden! Ik ga geen dingen uit voorgaande jaren invoeren want dat is niet te doen haha, maar wel leuk om aan het einde van het jaar terug te zien
Ook met Nederlandse partners? Ik vind Nederlands zo’n kaktaal voor seks! In het Engels klinkt de dirty talk zoveel beter
Ik noem mijn vriend in het dagelijks leven babe/baby, i’ll see myself out
Bijna iedere taal doet het in bed beter dan Nederlands (behalve Duits).
Er was wel een forummer die heel goed ging op Duits. Maar ik weet niet meer wie het was
Frysk?
Als er Linda en Gert-Jan wordt geroepen in onze slaapkamer vliegt alle seks het raam uit hoor. No thanks.
Volgens mij was het de vriend van een forummer, want ik herinner me deze post ook nog heel goed. Dan ging ze dingen zeggen als ‘Frühstück’ en ‘Zimmer frei’ enzo Ik denk dat ik nog weet wie het was maar niet zeker ervan.
Kan je ook hier ook je geschiedenis van goodreads importeren?
Oh ja, zoiets was het
Ja ik vind nederlands ook echt een kuttaal voor seks, het klinkt gewoon niet sexy. Nu al heel lang niet meer gedaan maar ik vond het altijd best ongemakkelijk. Ik vraag me ook af hoe dat bij andere talen is, of bijv. Italianen wel dirty talk in het Italiaans geil vinden etc.