Nmsvpe
Oeh leuk! Heb meteen een account gemaakt en ga je toevoegen. Mijn naam is hetzelfde als op Insta
Edit: Oh jee wat een gedoe! Hie voeg je mensen toe? Wtf
Ja dat was een beetje de ‘Prima’ optie. Ik neem aan dat je het niet zegt als je er niet geil van wordt, maar dat is misschien ook wat naïef.
Zij heeft het van iemand anders doorgestuurd gekregen? Dan vind ik niet dat je iemand kan ontzeggen om ook te bieden.
Persoonlijk als ik een huis echt graag zou willen (I wish) zou ik het met bijna niemand delen, gewoon om zulke zure situaties te voorkomen.
Ik volg je nu! Je kan mensen gewoon via de zoekbalk zoeken, op mobiel moet je dan even ‘members’ aanklikken bovenin
Hahaha ik zit hardop te lachen omdat ik moet denken wat op een gegeven moment een trend in mijn vriendinnen groep was geworden. Een vriend van ons vertelde dat hij met iemand aan het daten was. Ze belande in bed en zij pakte zijn piemel vast en hij ging er lekker voor liggen van kom maar op met die pijp beurt. Vervolgens zegt dat meisje tegen zijn piemel iets als: ready for take off, over. Roger roger over.
Daarna hebben mijn vriendinnen en ik het over genomen door dat op vriendjes en scharrels te proberen en kijken wat de reactie was. De leukste was een vriendin waarvan haar vriend in het leger zat en die tegen zijn piemel microfoon schreeuwde: presenteeeeeeerrrrrr geweerrrrrrrr haar vriend vond het minder grappig
Ik vind t leuk om Test een twee… te zeggen mn vriend reageerd er al niet eens meer op.
Is er iemand waar je ooit een relatie mee hebt gehad of mee hebt gedate waar je eigenlijk nooit echt overheen bent gekomen, en waarvan je denkt: ja hij of zij was/is het
eigenlijk gewoon voor mij?
- Ja, en heb nu geen relatie en ook geen relatie meer gehad na diegene
- Ja, en heb nu geen relatie maar wel nog een relatie met iemand anders gehad na diegene
- Ja, en heb op dit moment een relatie met iemand anders
- Ja, en ik ben na de breuk weer samen gekomen met diegene en daar nu mee samen
- Ja, en ben na de breuk weer samengekomen met diegene maar daarna toch weer uit elkaar gegaan
- Nee, ik heb niet zo iemand en heb geen relatie
- Nee, ik heb niet zo iemand en ik heb wel een relatie
- Degene met wie ik nu een relatie heb is diegene voor mij
0 stemmers
Omg sorry, ik raak gewoon helemaal verward door mijn eigen poll opties nu ik het zo teruglees
Geen ware liefde perse, dat vind ik wel heel groots, maar als ik terugdenk aan één bepaalde jongen snap ik van mezelf gewoon echt echt niet waarom ik heb heb afgewimpeld terwijl hij mij wel heel leuk vond en ik hem ook. Maar ik vond het allemaal te eng dus nu heb ik niks
Mijn zusje had vroeger een pop die zei de hele tijd: IK VIND JOU LIEF, MAMA. Met zo’n creepy poppenstemmetje. Ik hoor deze zin:
In mijn hoofd echt net zo. Ieeew
Is het gelukt @Max om je naam aan te passen? Volgens mij is het mij gelukt om iedereen te volgen. Mijn naam is gewoon twee keer hetzelfde maar dan anders. Ik kan alleen jou niet vinden @Echo
Het is nooit te laat om hem nu alsnog een berichtje te sturen!
tenzij hij nu bezet is
Zeker wel, hij heeft al jaren een relatie
Ahh nee snap ik, dat is wel erg jammer
Die ‘van mij’ was voor werk in Nederland (maar kwam uit Zuid-Amerika) dus ik heb altijd geweten dat er geen relatie in zat omdat hij sowieso terug zou gaan. En ik denk dat ook juist dat maakt dat ik hem nog steeds ‘perfect’ vind in mijn hoofd. Omdat het nooit een kans is geweest om een relatie te worden, dus heb ik de mindere kanten daarvan ook nooit ervaren.