Stel je persoonlijke vraag #33

Speciaal voor jou geel:

Optimistisch - Niet realistisch
Dynamisch - Wispelturig
Enthousiast - Opdringerig
Overtuigend - Dwingeland
Expressief - Dramatisch/hysterisch

13 likes

Ik wilde de achternaam van mijn moeder, dan zou mijn naam allitereren en was ik :sparkles:anders :sparkles:

4 likes

Dit is groen:

Zorgzaam = bemoeial
Relatiegericht = kan niet zelfstandig werken
Harmonieus = moeite met eigen mening uitspreken
Ontspannen = lui
Geduldig = weinig motivatie en laat makkelijk over je heen lopen

12 likes

Aha, dacht al dat ik blauw was

4 likes

Ik wilde de naam van mijn zusje. Ik heb meer een beetje een volwassen naam en zij meer een naam die ook echt goed bij een kind past

Ah, zo herken ik me ineens veel beter in groen.

1 like

Hier ook het exacte dezelfde maaltijd als we op vakantie gingen xD

1 like

Ik herken me in bijna allemaal. Is net waar mijn pet naar staat en hoe goed mijn hersenen meewerken. Op sommige dagen ben ik meer rood, op andere dagen meer groen of blauw. Alleen geel ben ik niet.

1 like

Ik stel me nu echt voor dat jullie Gerda en Vlinder heten ofzo.

18 likes

Als kind wilde ik echt heel graag Laura of Roos heten.

Inderdaad is een top naam :+1:t4:

3 likes

Leuke vraag! Ik Aerosmith, draaide mijn moeder veel en vind ikzelf ook mooie muziek.

2 likes

Queen en een heleboel losse nummers waaronder more than a feeling van boston en crying at the discoteque van alcazar

4 likes

Mn ouders hebben me echt weinig muziek laten luisteren eigenlijk. Kan alleen ABBA bedenken via mn moeder

5 likes
10 likes

Tina Turner!

2 likes

Zo’n leuke vraag!
Van m’n moeder Kate Bush, Paul Simon
Van m’n vader echt heel veel denk ik, de top 2000 achtige boomer dingen zoals beatles, led zep, pink floyd, black sabbath maar ook beck, sex pistols, clash, the who
 allemaal alternatieve/punk/rock muziek uit “die tijd”

6 likes

Veel muziek die ik nu luister heb ik via mijn ouders, en vooral mijn vader, leren kennen zoals Neil Young, Pink Floyd, Fleetwood Mac, the Who, Genesis, Joni Mitchell, Carole King, Nick Cave, David Bowie etc.

Ik weet nog dat mijn vader met het album Déjà vu van Crosby, Stills, Nash and Young aankwam, ik was meteen verkocht.

Mijn moeder luistert meer naar James Brown, Stevie Wonder en Bobby Womack. Die laatste luister ik de laatste tijd veel.

8 likes

Ik word juist door mijn ouders uitgelachen om mijn oude lullen muzieksmaak. Mijn ouders luisteren best moderne muziek, maar dingen die ik van huis uit mee gekregen heb en nog steeds luister (in verschillende periodes hoor) zijn oa: U2, Robbie Williams, Radiohead, RHCP, QotSA, Placebo, Depeche Mode, Muse, Porcupine Tree, the Mars Volta, James Blake en Kanye West.

Nu luister ik zelf bijvoorbeeld wel Fleetwood Mac, Van Morrison en van dat soort oude lullenmuziek, dus ik snap ze wel.

8 likes

Toen ik 12 was, wilde ik heel graag Jennifer heten. Ik dacht dat ik dan meteen veel cooler zou zijn op school. En was sowieso makkelijker om af te korten op MSN: ‘JeNnii :hibiscus: :heart: :rose:’

Daarvoor vond ik een tijd lang van die elfachtige namen echt het allermooist. Gwenneviera of zo, ik weet het niet meer precies. Als t maar lang en apart was. Ik kon me niet voorstellen waarom mijn ouders me niet zo genoemd hadden.

9 likes