Ik wilde Lynn heten, want dat klonk veel cooler en iedereen noemde me toch al Lin en in de klas zaten nog 2 Linda’s, dus ik was het zat om als een crimineel aangesproken te worden op school met Linda B. Maar helaas, niemand pikte het echt op.
Ik wilde wel anders heten maar had geen andere naam in gedachten.
Mijn moeder vond Saar een mooie naam. Mijn vader heeft uiteindelijk zijn zin gedaan en mijn naam gekozen. Ik vond Saar mooier dan de naam die ik nu heb.
Waarom staan hier alleen maar positieve dingen bij. Als er nou ergens lui of levensmoe tussen srond dan kon ik wat beter kiezen
Ik wilde echt heeel graag Hermelien heten 
Ik heb een tijdje van die extreem truttige namen mooi gevonden. Annabella enzo
Sissi 

Oh iemand die ik ken heet Océane (op z’n Frans, zij is op een eiland dat tot Frankrijk behoorde geboren) Vind het zo mooi klinken!
Oh vreselijk! En ook alle geluiden etc die er bij horen leek mij ook echt de hell gewoon!
Ik kan ook slecht tegen bloedprikken en ben bang van de tandarts, maar ben 2 keer bij de kaakchirurg geweest voor dwarsliggende kiezen en dat was echt goed te doen hoor. Die kies wordt gebroken en is er dan zo uit. Dat klinkt even naar en je voelt wat druk, maar dat is snel voorbij. Binnen 15 min weer buiten inclusief verdoven. Dus het hoeft echt niet zo dramatisch te verlopen.
Kan het wel even voor je vertalen in pessimisme hoor
Blauw
Objectief → star en rigide
Voorzichtig → fucking saai
Nauwkeurig → zeikwijf
Analytisch → pro in piekeren
Gedetailleerd → pietluttig
Mag iemand anders even de andere kleuren doen (dat is het dynamische aka afschuiven van mijn stralende gele deel)
Speciaal voor jou geel:
Optimistisch - Niet realistisch
Dynamisch - Wispelturig
Enthousiast - Opdringerig
Overtuigend - Dwingeland
Expressief - Dramatisch/hysterisch
Ik wilde de achternaam van mijn moeder, dan zou mijn naam allitereren en was ik
anders 
Dit is groen:
Zorgzaam = bemoeial
Relatiegericht = kan niet zelfstandig werken
Harmonieus = moeite met eigen mening uitspreken
Ontspannen = lui
Geduldig = weinig motivatie en laat makkelijk over je heen lopen
Aha, dacht al dat ik blauw was
Ik wilde de naam van mijn zusje. Ik heb meer een beetje een volwassen naam en zij meer een naam die ook echt goed bij een kind past
Ah, zo herken ik me ineens veel beter in groen.
Hier ook het exacte dezelfde maaltijd als we op vakantie gingen xD
Ik herken me in bijna allemaal. Is net waar mijn pet naar staat en hoe goed mijn hersenen meewerken. Op sommige dagen ben ik meer rood, op andere dagen meer groen of blauw. Alleen geel ben ik niet.