Stel je persoonlijke vraag #33

185 euro is de duurste die ik gekocht heb maar ik wil een nog duurdere 🄲

1 like

Welke gekocht en welke wil je

2 likes

Als je een tussenjaar hebt in je studentenperiode, hoeveel zou je dan hopen/willen/gaan sparen gedurende dat jaar? Je gaat niet op wereldreis ofzo.

• Niks, zou dat niet als doel hebben
  • 1000-3000 euro wel mooi
  • 3000-5000
  • 5000-8000
  • 8000-10.000
  • 10.000-13.000
  • 13.000-15.000
  • Meer dan 15.000

0 stemmers

1 like

Tom Ford MƩtallique en ik wil Penhaligon Babylon

2 likes

Maar idd 1000-3000 is wel mooi :joy:

2 likes

Ze zat ih studenten verzet (islamitisch land) en is ook een tijd opgepakt met haar vriendinnen, mede-kameraden (toen ze nog heel communistisch in de leer waren). Ze organiseerden bijeenkomsten, verspreidden boeken, westers muziek en sigaretten.
Paar van die vrouwen zijn toen ook geƫxecuteerd heel heftig

31 likes

Ik heb van mijn vriend Baccarat Rouge van Francis Kurkdjian gekregen en zou zelf niet zo gauw €215 uitgeven aan parfum maar omg dit is zo lekker. Als ie op is wil ik er echt graag een nieuwe van.

5 likes

De muis in een muizenval zien lopen, wat veel hebben dat gezien?! Ik vond het zoo erg. Die muis was met zn kontje zegmaar in de val gegaan, je hoorde hem kermen van de pijn maar hij bleef maar leven. Ik werd helemaal naar, mn ouders hadden die val gezet (ze zetten godzijdank nooit meer muizenvallen). Ik begon echt zo te huilen en ook mn vader vond het heel zielig. De enige manier was om hem heel snel dood te maken door hem tegen de muur te slaan.

Heb jij wel eens een muizenval gezet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je dit middel gebruiken om van muizen af te komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gezet op mn werk. We hadden ook codenaam voor muizen :joy:
Nu al jaren niet meer dus wel jammer dat de nieuwe generatie medewerkers dat niet meekrijgt.

Thuis zou ik m waarschijnlijk vangen en in een kooitje houden.

1 like

Wow best veel mensen die het niet zouden gebruiken, wat gebruiken jullie dan? Gif? Of zo’n kooitje idd? Ik heb een keer een echte plaag gehad in m’n studentenhuis en ik vond gif eigenlijk naarder omdat ze daar echt wappie van worden en dan half dood half levend op het aanrecht zaten of in een pan gevallen waren ofzo (wij hadden er wel echt heel veel)

Ik was ooit ā€˜kindermeisje’ (zo noemden ze het zelf) op zo’n kakkige bruiloft en die landhuizen waarin het werd gevierd zaten blijkbaar vol muizen. Ik zat op de bank in zo’n huis waar die kinderen sliepen en er liepen gewoon muizen rustig beneden in die semi verlaten woonkamer. Het deed me niet zoveel toen moet ik zeggen. En heb het ook niet gemeld aan iemand.

Zou jij dit melden?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Proberen te lokken is meer in een doos of tas jagen dat lukt meestal nog wel.

2 likes

Ja, wij hebben ook zoveel muizen in huis, dat diervriendelijke vallen helaas niet voldoende helpen… Zo kut want zo’n klapval vind ik helemaal niks natuurlijk en gif al helemaaaal niet. Maar zie echt geen andere optie.

Vind jij een muis eerder schattig uitzien of eerder goor?

• Schattig
  • Goor

0 stemmers

Ik had op mijn studentenkamer last van muizen, samen met mijn huisgenoot weken liggen ā€œiewwwā€-en :scream: als we weer wat hoorden of muizenkeutels zagen liggen. Toen zo’n diervriendelijke val gezet en toen de muis daar in zat was het ineensā€nohhhhhā€ :smiling_face_with_three_hearts: en hebben we hem met liefde buiten uit gezet. Echt stom hoe dat werkt.

5 likes

Ik ben zo bang geworden voor muizen dat ik ze echt niet meer als schattig kan zien. Vooral het staartje vind ik vies en naar op de een of andere manier

5 likes

Ik zat ook al te denken, het zal wel aan zn staartje liggen. Hamsters worden massaal als huisdier aangeschaft, bijna hetzelfde alleen zonder lange staart.

2 likes

Ik heb ratten gehad dus een muis zou voor mij nu kinderspel zijnšŸ˜…

3 likes

In de meeste horecazaken waar ik heb gewerkt laten ze preventief een bedrijf komen om plaagdieren te gaan, wanneer er daadwerkelijk muizen zijn worden ook lokaasdozen met gif ingezet en daar gaan ze echt wel dood van.

2 likes

Er liep een muis door de klas terwijl ik les gaf aan pubers. Dit ging precies zoals je zou verwachten

11 likes