Stel je persoonlijke vraag #33

Een fashion victim

• Dat is iemand die zich heel slecht kleed
  • Dat is iemand die heel erg into fashion is en zich goed kleed

0 stemmers

Vooral iemand die met alle hypes meegaat

24 likes

Dat is blijkbaar een hypebeast (leerde ik vorige week)

2 likes

Gok dat een fashion victim er zo uitziet. Iemand die denkt dat hij/zij heel tof eruit ziet, maar waar de meningen over verdeeld zijn

Overigens draag lekker wat jezelf wilt dragen

13 likes

Hahaha ja ik zeg dat zelf zo, maar is geen uitdrukking. Ik wil geen kinderen voor zover ik weet en heb echt nul rammelend eierstokken gevoel en never have, de gedachte aan eigen kinderen warmt mijn hart niet op.

3 likes

Ik ben zelf een net-nietje of niks. Vaak voel ik mij helemaal het vrouwtje in een outfit maar dan kijk ik goed en hangt er nog een halve kat aan mijn mouw.

Ik denk btw dat de mensen die er ogenschijnlijk top uit zien ook last hebben van een afzakkende broek of een knellende bh ofzo.

6 likes
Van welk liedje hoor je liever 98 keer per dag een stukje van 30 seconden?
  • De Mad World cover uit de Dacia reclame
  • I’m Still Standing uit de IKEA reclame

0 stemmers

Wat al heel veel scheelt denk ik is alles goed onderhouden en schoonmaken, niet alleen jezelf haha maar ook je tassen en schoenen schoonmaken of een trui ontpillen of even een kledingroller eroverheen bijvoorbeeld.

2 likes

Ik kan er leuk uitzien als ik wil. De items die ik heb waren niet goedkoop maar ik doe er al een paar jaar mee dus de kosten zijn redelijk verspreid omdat ik maar weinig koop. Ik heb ook het idee dat ik eindelijk in mijn stijl gegroeid ben.

2 likes

En heel kritisch zijn wanneer je iets koopt, of dat het wel echt goed past/een goede pasvorm heeft en mooi zit op je lijf.

2 likes

Heb je zeker een punt. Maar het is tegelijkertijd ook een groot verwachtingspersoon van de maatschappij, waar veel mensen in mee gaan. Het is toch de norm, en dat projecteren mensen ook op zichzelf, al dan niet onbewust. Los van wat andere mensen om hen heen wel of niet doen of dat dat ze dan per se geluk zal brengen. Hoe vaak ik hier ook niet lees dat mensen moeten uitleggen waarom ze nog altijd single zijn of nog geen kind hebben. Ik snap zeker dat mensen zich daardoor “mislukt” of ongelukkig kunnen voelen. Maargoed, dan is het vervolgens zeker slim om daarin vrede bij jezelf te zoeken.

4 likes

Love Elton John

3 likes

Ik heb geen stijl, ik heb een uniform.
Als ik de boel wil op spicen draag ik een grijs shirt, in plaats van wit.
Kleding ( en accessoires ) boeit me echt nul.

7 likes

Ik ben ook altijd van 1x een goede aankoop dan 10x net niet. En ook dingen als de juiste bh of string/hipster etc onder je kleding kan vaak al een verschil maken hoe dingen zitten.

4 likes

Ik vind het trouwens wel heel erg bizar als je op insta zoekt naar accounts je zo duizenden accounts hebt die geheel zo zijn qua bio:

• Rob en Marlieke, Nieuwbouwhuis, Faas Jack ‘19, Nala Mae ‘21

En alle Posts gaan dan ook alleen over de kinderen en het nieuwbouwhuis, en allemaal hebben ze 200-500 volgers. Echt een hele vreemde subwereld vind ik, ken zelf niemand die z’n huis of gezin zou gebruiken om zichzelf te omschrijven.

46 likes

Aan een anonieme poll hebben we niks hoor :stuck_out_tongue:Want ik wil wel graag kunnen zien of degenen die zichzelf als verzorgd bestempelen dat ook daadwerkelijk zijn. Want het stijl- en smaakgevoel op dit forum is sowieso -10.

12 likes

Ik heb ook gwn niet gestemd. Verzorgd? 1x per jaar. Stijl? Soms

8 likes

Ja ik heb een (muisvriendelijke) muizenval gebruikt maar ik zou dat niet weer doen. Hij was nl zo muisvriendelijk dat de muis al snel door had hoe hij er weer uit kon komen :roll_eyes:

Ik vind de zomer ook veel makkelijker. Zou mezelf nou ook niet als een stijlicoon omschrijven, maar in de zomer vind ik het wel veel makkelijker. Ik draag dan gewoon veel jurkjes dus dan hoef je eigenlijk niet echt iets te combineren, behalve dat je nog schoenen aan hoeft. Heb best wel veel leuke jurkjes in de kast liggen dus als ik er daar één van aan kan ben ik vaak wel tevreden. In de lente, herfst en winter heb ik een paar outfits waar ik echt blij mee ben maar vind ik het bij mezelf ook vaak net niet. Ik probeer me tegenwoordig in de winkel als ik iets leuks zie al wel meteen af te vragen hoe ik het item dan wil gaan combineren. En als ik niks kan bedenken dan koop ik het niet. Ik heb bijvoorbeeld best wel veel zwarte bovenstukken in m’n kast maar vind dat vaak dus juist best wel lastig om te combineren, omdat je me in de winter vaak uit kan tekenen in een zwarte skinny en ik zwart op zwart vaak niet zo vindt, vaak lijkt een van beiden dan vaal.

2 likes

Oh shit ik had gestemd op nee. Maar ik ben dus ooit om 1:30 uur opgestaan om een vulkaan te beklimmen en vanuit daar de zonsopkomst te bekijken.
M’n fitbit record qua verdiepingen ga ik nooit meer verbeteren.

28 likes