Stel je persoonlijke vraag #33

Ik stem bijna nooit per ongeluk in polls, maar bij deze poll zonder “Ik heb per ongeluk gestemd/ik wil stemmen”-optie wel. Heb echt gestrest om te bedenken wat het meest appropriate antwoord zou zijn voor die drie keer per jaar dat ik me gelukkig prijs met mijn outfit. :hot_face::hot_face::hot_face:

2 likes

Het is koud en het regent. Je staat bij je voordeur je sleutels te zoeken en kan ze maar niet vinden

• ‘Nou dit was het dan. Ik ga hier maar in feutushouding liggen en bevroren ten onder’
  • De ‘Geef nooit op’-themesong speelt in mijn hoofd af
  • Keert gefrustreerd tas letterlijk ondersteboven en bezaait de grond met oa een bonnetjesverzameling
  • Gooit er een paar goed gekozen vloeken uit
  • Vloekt saai en voorspelbaar
  • Vraagt iemand ander de deur te openen
  • Overweegt een ruit in te slaan of doet dit daadwerkelijk
  • Is de sleutels echt kwijtgeraakt
  • Ik blijf kalm en zoek rustig verder in het licht en warmte van de aureool die boven mijn hoofd hangt
  • Ik ben irritant georganiseerd dus dit gebeurt mij nooit
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Ik ben een keer mijn sleutels kwijtgeraakt, maar gelukkig was iemand anders thuis. De sleutels waren via een gat in mijn jaszak in de voering van mijn jas terecht gekomen. Dus technisch gezien niet kwijt, maar leuk was anders

3 likes

LOL, ik droeg mijn huissleutel van mijn 16e tot mijn 23e ofzo aan een veter om mijn nek onder mijn kleren tijdens het uitgaan zodat ik ‘m zeker nooit kwijt zou raken.

En ik dronk niet eens :rofl:

19 likes

Ik dacht ze net ook echt kwijt te zijn na m’n hele tas vloekend omgekeerd te hebben.

Had ik ze in m’n broekzak gedaan omdat dat handiger zou zijn :facepalm:

3 likes

Savage :joy:

1 like

Welk doosje bonbons uit de supermarkt vind je er het best/lekkerst uitzien?

0 stemmers

1 like

Allemaal goor

8 likes

Haha ja ik zou het normaal nooit kopen :cry:

De andere optie is alleen supermarktbloemen (heb het morgenochtend nodig)

3 likes

Weleens gehad. Ben toen naar m’n wijkagent gelopen. Hij had 2 collega’s opgetrommeld. Die hebben toen ingebroken in mijn huis :ok_hand:

3 likes

Moet wel lachen om dat “trendy bonbons”

4 likes

Ik deed m’n altijd met een ringetje aan m’n BH bandje en dan in m’n bh.

1 like

Ik bel een vriendin die bij me om de hoek woont en mijn reservesleutel heeft als ik ze echt kwijt ben. Het is me nog maar één keer overkomen en toen moest ik met mijn dronken kop 25 minuten teruglopen naar waar ik vandaan kwam om ze halen. Eens en nooit meer.

Ik ook. Tot dat ik een keer te dronken was en het niet lukte om de sleutel los te krijgen :sweat_smile:

2 likes

Wat is het hoogst aantal stappen dat je op een dag hebt gedaan?

• 0 - 10000
  • 10001 - 20000
  • 20001 - 30000
  • 30001 - 40000
  • 40001 - 50000
  • 50001 - 60000
  • 60001 - 70000
  • 70001 - 80000
  • 80001 - 90000
  • 90001 - 100.000
  • 100.001 +

0 stemmers

Geen idee of 100.000 überhaupt mogelijk is.

100.000 stappen is ongeveer 70 kilometer.

Kan dus wel, maar zou lekker de auto pakken.

23 likes

@Panorama kom dr maar in :smiley:

7 likes

Hahah ja dat sowieso. Ik zie dat als je dat lopend zou doen, je er maar 12 uur over doet.

Welgeteld 61.688 toen er in de goede oude tijd nog festivals waren :cry: Was ook echt een fijne dag waarop ik alleen ging en zonder oponthoud van anderen gewoon de hele dag heb gedanst :heart:
Ik weet niet of ik dat ooit nog ga evenaren, want tegen de tijd dat er eindelijk weer gezamenlijk gezweet mag worden zijn we vast weer jaren verder (en ik dus jaren ouder).

28 likes

Wow ja, festivals! Dat heb ik ook wel eens gered denk ik, alleen nooit gemeten.