Stel je persoonlijke vraag #33

Ohja jouw post doet me eraan herinneren dat ik afgelopen oktober boven de 30.000 zat op een feestje :smiling_face_with_three_hearts: normaal sta ik vaak de halve dag te ouwehoeren, maar daar had ik nu na 1,5 jaar niks natuurlijk geen tijd voor

5 likes

Ik kan terugkijken t/m 2018 en ik vond meerdere keren tussen 40k en 45k, precies allemaal data waar ik op een dag/weekendfestival was haha

2 likes

Hoe kun je je hoogste terugzien? Mijn iPhone houdt het bij maar ik zie alleen hoogtepunten van deze week tov deze week vorig jaar oid

1 like

Als je in je stappen zit kun je helemaal onderaan naar ‘show all data’ en dan vind je alle dagen die geregistreerd zijn.

Ah Ja dat heb ik gevonden maar moet ik dan 3 jaar terugscrollen om te zien welke t hoogste is? Hij laat me niet uit zichzelf mijn PR zien?

1 like

Ja dat wel volgens mij, ik heb het nog niet zo lang aan staan dus hoefde niet te ver te scrollen.

2 likes

65.000 stappen op de laatste dag van de Nijmeegse Vierdaagse 40 km :hiking_boot: (de andere 3 dagen rond de 55.000) Dat was wel heftig en was daarna wel kreupel :rofl:

13 likes

Als ik moe ben met Nederlandse. Maar niet te moe ben met Engelse.
Maar merk wel dat men soms vergeet ondertitels neer te zetten of een gekke vertaling kiezen.

3 likes

Eigenlijk altijd engels gezien NL subs vaak wat langer duren :rofl:

1 like

Wie vergeten ondertitels neer te zetten?

1 like

Vaak Nederlandse ondertiteling puur uit gewenning. Toch is de Nederlandse ondertiteling vaak gammel als ik aan het netflixen ben.

1 like

Ik heb liever engelse omdat ik me eraan kan ergeren als iets raar vertaald is of als ze dan van die grapjes proberen te vertalen, zo net niet.

12 likes

Nederlands als dat er is, anders (bij youtube videos enzo) Engels.
Ik kijk alles met ondertitels, ook Nederlandse programma’s

2 likes

Van de week keek ik The office via Netflix en daar werden regelmatig zinnen vergeten in de ondertitels.

Oh zo bedoel je!

2 likes

Ik vind sommige Engelse ondertiteling ook heel lui, zie je vooral bij torrents wel. speaks in French of speaks in Chinese. :joy:

Engelse ondertiteling omdat ik met NL ondertiteling meer ga lezen dan luisteren en dat vind ik vaak zonde (en ik wil wel ondertiteling zodat ik ondertussen kan eten zonder de helft te missen omdat ik niks hoor)

6 likes

Ik heb ook 60.000+ en dat kwam ook door de laatste dag van de Nijmeegse vierdaagse! Na de finish nog zoveel gelopen!

4 likes

Zonder ondertiteling normaal gesproken tenzij ik moe ben, dan met Engelse ondertiteling

1 like

Ik kijk dan het liefst met Engelse ondertiteling. Vind het ook echt een gemiste kans van Netflix dat je vaak alleen de keuze voor Nederlands hebt

2 likes