Stel je persoonlijke vraag #34

Sowieso altijd Mango Lassi! Van die andere dingen nooit gehoord haha?

2 likes

Ik pas tijdens vakanties best vaak op huizen, eentje doe ik al jaren want dat is een heel groot Chill huis met katten, waar ik ook gewoon graag ben, maar daar krijg ik wel gewoon €10 per dag voor, vind ik ook wel Logisch want zij willen iemand in huis qua inbraakveiligheid en voor de gezelligheid voor de katten. En er staat altijd veel eten enzo dat ik gewoon mag gebruiken, Maargoed die mensen zijn heel aardig.

Soms laten ze hun hond ook thuis, die is oud en hoeft maar 2x kort naar buiten en dan krijg ik €25 per dag omdat ik dan ook rekening moet houden met hun schema enzo.

Voor vrienden pas ik altijd gratis op verder, maar die laten dan meestal wel snacks achter etc. En dan krijg ik meestal een cadeautje ofzo maar das meer voor de leuk dan nodig.

1 like

Ik vroeg me af of het fenomeen broekzakbellen (dus per ongeluk iemand opbellen doordat je telefoon in je broek of tas ergens tegenaan komt waardoor er gebeld wordt) nog wel eens voorkomt nu iedereen touchscreentelefoons heeft.

• Mijn mobiel heeft een touchscreen en het is wel eens gebeurd dat ik daarmee iemand heb gebroekzakbeld
    • Mijn mobiel heeft een touchscreen en ik heb daar nooit iemand mee gebroekzakbeld
    • Mijn huidige mobiel heeft toetsen en het is wel eens gebeurd dat ik daarmee iemand heb gebroekzakbeld
    • Ik ben wel eens gebroekzakbeld door iemand met een touchscreentelefoon
    • Toen ik een telefoon met toetsen had heb ik daarmee wel eens iemand gebroekzakbeld

0 stemmers

2 likes

Als ik een hele week weg ben zou ik het echt sneu voor m’n kat vinden als ze maar een halfuur per dag iemand zag en dan eten kreeg en verder de hele dag en nacht alleen zat.

1 like

Ik had dit kei ongemakkelijk ‘s nachts terwijl ik seks had, telefoon lag op m’n kussen ofzo en toen belde ‘ie opeens m’n zus :slightly_smiling_face: Mood was direct verdwenen. En nee ze nam gelukkig niet op, ik hoorde opeens dat ‘ie overging

3 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

m’n vriend heeft een touchscreentelefoon en belt mij heel vaak vanuit z’n broekzak maar geen idee hoe 'ie dat voor elkaar krijgt

2 likes

Ik heb geen rijbewijs, maar ja ik ken de parkeerschijf wel. Al ken ik zo geen plekken hier in de omgeving waar hij gebruikt moet worden.

Ongevraagde tip voor iedereen die deze schijven gebruikt:
Als je aankomt om 12:03 hoef je hem niet op 12 uur te zetten maar mag je hem afronden naar het volgende streepje. Je hebt namelijk “recht” op het aantal minuten dat op het bord staat en als je hem op 12 uur zou zetten dan heb je te weinig minuten.

4 likes

Oh ik houd er echt van om gebroekzakbeld te worden en dan een stiekeme inkijk heb in iemands leven. Vervolgvraag:

Luister jij mee?

• Ja, genieten!
  • Nee ik hang gelijk op. Dit is een inbreuk op privacy
  • Nee, het kan me niet boeien

0 stemmers

1 like

Ja iets van 15-20 seconden ofzo en dan denk ik is wel genoeg geweest. Zou het andersom ook vreemd vinden als ik iemand per ongeluk bel en later zie dat dat gesprek 5 minuten heeft geduurd :rofl:

3 likes

Dit gebeurde altijd met mijn Cookie! Echt zo vervelend. Vokgens mij bestond toen nog geen beveiliging en ging die touchscreen bij alles aan.
$_84

Ik voel me oud nu

6 likes

Alleen mn vader, die staat in m’n telefoon als ICE contact, dus die kan ook gebeld worden met een vergrendeld scherm

2 likes

Dan heeft diegene misschien broekzakopgenomen :tipping_hand_woman:

3 likes

Zou jij het kut vinden als je ouder nu met een 20-jarige thuiskomt als vriend(in)?

• Ja extreem kut/vies/bleh
  • Klein beetje
  • Mwah idc
  • Nee juist leuk heb ik een nieuwe vriendin erbij

0 stemmers

1 like

Ik wil zo graag die soepen proberen maar ik kan het zelf wss nooit zo goed maken. En er zit hier niks in de buurt waarbij ik t kan proeven.

4 likes

Zou het ook vooral lullig vinden voor hun huidige partner :joy:

Arme vader als mn moeder met d’r toy boy binnenloopt.

11 likes

Voor de mensen met meerdere huisdieren;
Stel je voor je kon er maar 1 in leven houden, zou je kunnen kiezen welke? Kan zijn omdat de ene al veel ouder/zieker is, of omdat de ene een vis is en de ander een hond, of gewoon omdat je meer van 1 van je 2 katten houdt.

• Ik heb geen 2+ huisdieren
  • Ja ik zou kunnen kiezen
  • Nee ik zou niet kunnen kiezen

0 stemmers

2 likes

Ja genieten ook echt, hoeveel kans heb je nou dat een broekzakgesprek interessant is, meestal gaat dat toch zo: - geroezemoes, gekke geluiden - en jezelf die dan zo gaat van “Hallo?” “Hoor je mij hallo” “oké ik ga ophangen ik hoor niks doei”

2 likes

Wat vind jij ervan dan dislikes op youtube niet meer zichtbaar zijn?

• Goed
  • Jammer
  • Geen mening

0 stemmers

3 likes