Eet ik weinig, want ik vertrouw de hygiëne in dat soort situaties niet
- Ik zit direct op de bril
- Ik leg wcpapier/ brilbeschermer op de bril en ga dan zitten
- Ik hang boven het toilet
- Ik hang/ squat met mijn schoenen op de bril
- Anders, namelijk
0 stemmers
Toevallig zag ik pas een filmpje over dat hangen boven het toilet niet goed is!
https://vm.tiktok.com/TTPdBohm7q/
Ik zit gewoon behalve als het echt zichtbaar vies is of zo’n gat toilet op een camping.
Ha, nu snap ik waarom ik hangend eigenlijk niet kan plassen.
Ja je kan dan je blaas niet leeg krijgen.
En zo stom mensen die hangen en daardoor op en naast de wc plassen
Ik leg papier op de bril desnoods 3 dubbel en ga gewoon zitten.
Ik doe/deed dit zelf, nu niet meer want ik trek zijn gesnurk niet. Maar ik heb zoiets van slapen moet je beide toch, en in een bed is dat gewoon het fijnst. Zie ook geen enkel verschil erin dan met een vriendin in hetzelfde bed slapen, boeiend.
Tot 1 april op vrijwillige basis: 60% of 40% thuis, en dan op kantoor/thuis resterend. Je werkt dus of iets meer thuis of iets meer op kantoor. Tot 1 april gaan we hiermee oefenen. Vanaf 1 april is dit verplicht
Niet met geld vragen om mensen op te passen maar ik zie veel … ja niet zo’n aardige advertenties. Al een paar gezien met in Caps Lock: EN LAAT HET WEL ACHTER ZOALS JE HET AANGETROFFEN HEBT.
Nou als je al zo gaat lopen skreewen dan hoeft het voor mij niet. Of oppassers al adresseren in je ad met: zoekt dierenslaaf voor roede stoere honden.
Het heeft gewoon te maken met vertrouwen en respect wat beide partijen moeten hebben. Jeetje we hebben allemaal kut ervaringen gehad in het leven, maar dan hoef je niet zo te doen
@Luzarl oh dat is ook wel jammer dat daar ook geen balans is
Je bent met iemand aan het daten en jullie hebben een hele sterke emotionele connectie, maar je voelt geen aantrekkingskracht naar die persoon toe. Jullie hebben nog geen seks gehad. Wat doe je?
Afkappen kan trouwens ook betekenen dat je nog wel vrienden blijft.
- Ik kap het af
- We hebben een keer seks, als er dan nog niks is kap ik het af
- We hebben meerdere keren seks, als het er dan nog niet is kap ik het af
- Ik geef het nog langere tijd de kans om zich te ontwikkelen, daarna kap ik het af
- Dit is voor mij geen dealbreaker
0 stemmers
Credits voor inspiratie voor deze poll gaan naar Love is Blind
Ik wacht af, maar zonder seks.
Waar is de optie “eerst een paar shotjes, ogen dicht en gaan”
Edit: kan zo snel de echte quote niet meer vinden, maar ik zat zo " "
Ik ga nooit meer seks hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind, daarvoor ben ik al te vaak over mijn grenzen gegaan
Ben heel benieuwd of ze gaan trouwen en hoe Deepti dan terugkijkt op de afleveringen
@Luzarl supergoed dat je je grenzen kent en aangeeft!
@mercurysummer ik zag in een voorstukje wel een Indiase bruiloft maar dat hoeft niks te zeggen, ze kunnen altijd nog nee zeggen voor het altaar
Maar eigenlijk is de vraag ‘ga je seks hebben met een persoon waarmee je een sterke emotionele connectie hebt doordat de persoon in kwestie als je tante/oom voelt, ja of nee’
In Duitsland wordt een pretpark gebouwd in Nederlands thema. Zo staan er grachtenhuizen, windmolens en is er een park vol Nederlandse bloemen. Het pretpark gaat Holland Park heten en komt in de buurt van de Duitse hoofdstad Berlijn.
- FANTASTISCH
- Wat leuk
- Wat kut
- Oh oké
- Ik kan niet wachten tot 'ie open is
- Wat een belachelijk idee
- Ik ga sowieso langs als 'ie open is
- Misschien ga ik langs, als het een succes blijkt te zijn ofzo, of als ik toevallig in de buurt ben
- Ik ga dit pretpark sowieso NIET bezoeken
- Ik heb hier geen mening over
0 stemmers
- Ja
- Nee, maar ik ken het wel
- Nee, ken het ook niet
0 stemmers
Wat een na-apers. Japan heeft allang een Nederlands themapark
Tag jij vrienden op insta nog in een comment of stuur je de post gewoon door in een DM via dat papieren vliegtuigje?
- In een comment taggen
- Post in een DM sturen
0 stemmers
Wij doen echt alleen nog maar dat laatste en ik weet eigenlijk niet wanneer dat is begonnen haha