Stel je persoonlijke vraag #34

Voor de mensen met meerdere huisdieren;
Stel je voor je kon er maar 1 in leven houden, zou je kunnen kiezen welke? Kan zijn omdat de ene al veel ouder/zieker is, of omdat de ene een vis is en de ander een hond, of gewoon omdat je meer van 1 van je 2 katten houdt.

• Ik heb geen 2+ huisdieren
  • Ja ik zou kunnen kiezen
  • Nee ik zou niet kunnen kiezen

0 stemmers

2 likes

Ja genieten ook echt, hoeveel kans heb je nou dat een broekzakgesprek interessant is, meestal gaat dat toch zo: - geroezemoes, gekke geluiden - en jezelf die dan zo gaat van “Hallo?” “Hoor je mij hallo” “oké ik ga ophangen ik hoor niks doei”

2 likes

Wat vind jij ervan dan dislikes op youtube niet meer zichtbaar zijn?

• Goed
  • Jammer
  • Geen mening

0 stemmers

3 likes

@grace @anon50301661 (de stout, voel me er nog steeds schuldig over, laat maar weten waar ik die kan bestellen voor je)

nog even mijn two cents als hobby huisoppasser hahaha (inmiddels wel een stuk of 25 gedaan)

Ik vraag er nooit geld voor en ik kreeg er pasgeleden weer een opmerking over dat diegene het raar vond. Ik vind dat geld verwachtingen creëert en daar heb ik geen zin in. Ik hoef niet overal een slaatje uit te slaan en vind het leuk om te doen. Heb hele leuke oppassen gehad (@anon50301661 :heart:) en ook verschrikkelijke waarin ik gewoon ben uitgebuit. Vaak heeft dat te maken met dat de eigenaar niet eerlijk is over de zorg die de dieren nodig hebben. Een advies aan oppassers: ga altijd af op je onderbuikgevoel en zeg geen ja om een schuldgevoel te vermijden.

Verder vind ik het persoonlijk juist niet fijn als mensen allemaal eten en drinken in huis halen voor mij omdat ik een moeilijk eetpatroon heb, maar een kleinigheidje is aardig maar hoeft niet voor mij. Ik ga nog wel een tijd door met oppassen, maar ik denk eerder als ik naar het buitenland ga. In april kan ik hierdoor een weekje gratis verblijven in Oxford, hoef alleen mijn reiskosten te betalen en een makkelijke kat om voor te zorgen.

De huisoppasser-wereld is wel gigantisch competitief geworden als je via online advertenties iets wilt vinden. Veel oppassers, minder oppasadressen en daardoor moet je wat meer opletten, vind ik, tijdens het eerste gesprek met de eigenaren en dat hun verwachtingen wel realistisch blijven.

6 likes

Bij een All You Can Eat - denk aan sushi of tapas - dan eet ik:

• Gewoon genoeg
  • Net iets te veel
  • Veel te veel en altijd spijt met buikpijn

0 stemmers

Ik leer het nooooit.

1 like

Op de nederlandse fb groep is het juist andersom, heel veel hopeloze oproepjes

2 likes

Same. Iedere keer rollend naar huis. Ogen zijn groter dan mijn maag.

2 likes

Eet ik weinig, want ik vertrouw de hygiëne in dat soort situaties niet

2 likes
Hoe doe jij je behoefte op een openbaar toilet?
  • Ik zit direct op de bril
  • Ik leg wcpapier/ brilbeschermer op de bril en ga dan zitten
  • Ik hang boven het toilet
  • Ik hang/ squat met mijn schoenen op de bril
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes

Wow die hang of squat met schoenen op bril :open_mouth::open_mouth: zo dus?

Impressed…(denk ik) moet handiger kunnen toch?

2 likes

Toevallig zag ik pas een filmpje over dat hangen boven het toilet niet goed is!

https://vm.tiktok.com/TTPdBohm7q/

Ik zit gewoon behalve als het echt zichtbaar vies is of zo’n gat toilet op een camping.

11 likes

Ha, nu snap ik waarom ik hangend eigenlijk niet kan plassen.

2 likes

Ja je kan dan je blaas niet leeg krijgen.

En zo stom mensen die hangen en daardoor op en naast de wc plassen :rage::face_with_symbols_over_mouth:

Ik leg papier op de bril desnoods 3 dubbel en ga gewoon zitten.

8 likes

Ik doe/deed dit zelf, nu niet meer want ik trek zijn gesnurk niet. Maar ik heb zoiets van slapen moet je beide toch, en in een bed is dat gewoon het fijnst. Zie ook geen enkel verschil erin dan met een vriendin in hetzelfde bed slapen, boeiend.

1 like

Tot 1 april op vrijwillige basis: 60% of 40% thuis, en dan op kantoor/thuis resterend. Je werkt dus of iets meer thuis of iets meer op kantoor. Tot 1 april gaan we hiermee oefenen. Vanaf 1 april is dit verplicht

2 likes

Niet met geld vragen om mensen op te passen maar ik zie veel … ja niet zo’n aardige advertenties. Al een paar gezien met in Caps Lock: EN LAAT HET WEL ACHTER ZOALS JE HET AANGETROFFEN HEBT.

Nou als je al zo gaat lopen skreewen dan hoeft het voor mij niet. Of oppassers al adresseren in je ad met: zoekt dierenslaaf voor roede stoere honden.

Het heeft gewoon te maken met vertrouwen en respect wat beide partijen moeten hebben. Jeetje we hebben allemaal kut ervaringen gehad in het leven, maar dan hoef je niet zo te doen :joy:

@Luzarl oh dat is ook wel jammer dat daar ook geen balans is

2 likes

Je bent met iemand aan het daten en jullie hebben een hele sterke emotionele connectie, maar je voelt geen aantrekkingskracht naar die persoon toe. Jullie hebben nog geen seks gehad. Wat doe je?

Afkappen kan trouwens ook betekenen dat je nog wel vrienden blijft.

• Ik kap het af
  • We hebben een keer seks, als er dan nog niks is kap ik het af
  • We hebben meerdere keren seks, als het er dan nog niet is kap ik het af
  • Ik geef het nog langere tijd de kans om zich te ontwikkelen, daarna kap ik het af
  • Dit is voor mij geen dealbreaker

0 stemmers

Credits voor inspiratie voor deze poll gaan naar Love is Blind

5 likes

Ik wacht af, maar zonder seks.

6 likes

Waar is de optie “eerst een paar shotjes, ogen dicht en gaan”

Edit: kan zo snel de echte quote niet meer vinden, maar ik zat zo " :flushed: "

5 likes

Ik ga nooit meer seks hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind, daarvoor ben ik al te vaak over mijn grenzen gegaan

8 likes