Stel je persoonlijke vraag #34

Ik vind dat hij wel eens leuke items heeft, maar daar zit dan een heel team achter.

Als stand up man of überhaupt heel witty interviewer vindt ik hem niet sterk. Ik vind in de avondshow de interviews met bekende mensen ook vrij awkward eigenlijk.

14 likes

Hij kan af en toe best scherp zijn, dit is wel een grappig filmpje. Je ziet gewoon hoe ongemakkelijk zij wordt van de hele situatie

6 likes

Haha same. Ik zoek vaak alleen een beetje de hoofd dingen op en of er een cheape metro kaart is en dan kijk ik daar wel hoe en wat er in mn omgeving te doen is.
Ik zoek alleen dingen op als ik langer op vakantie ga. Maar een city trip van 4 dagen in europa ga ik niet helemaal volplannen.

1 like

Een paar verstoppen zodat hij die niet kan opvreten

1 like

Dit seizoen veel minder grappig, terwijl ik me altijd wel vermaakte tijdens zijn programma’s.

Nee

3 likes

Ik ken dat boekje niet, maar wel de film

2 likes

Deze post inspireerde de poll ook😆

3 likes

Heb jij wel eens gehoord van de termen wit-, grijs-, zwart- en roze ziekteverzuim?

• Wat?
  • Ja, ken ik

0 stemmers

Ik kreeg gisteren een hele preek van mijn opleider / supervisor over selfcare en de tijd nemen om uit te zieken om roze ziekte voorkomen :thinking: :upside_down_face:

Kennelijk betekent het dit

Witte ziekte = actieve ziektefase waardoor ziekmelding nodig is
Grijze ziekte = ik voel me niet superziek maar meld me toch af omdat ik me niet zo lekker voel
Zwarte ziekte = ik heb geen zin om te werken, dus meld me ziek
Roze ziekte = ik ben ziek geweest en heb nog wat nasleep van het ziektebeeld, maar ga vanuit verantwoordelijkeheidsgevoel / plichtsgevoel wel weer werken, maar blijf hierdoor kwakkelen en daardoor is de kans groter dat ik alsnog weer uitval en dus in totaal meer ziektedagen nodig heb dan wanneer ik het laatste staartje goed had uitgeziekt

10 likes

Ik voel mij vereerd

Dat vind ik wel goed eigenlijk! Want ik heb dit altijd met school gehad (werk nog niet) dat ik eigenlijk niet ziek wil zijn (tuurlijk niet) en ook zo snel mogelijk weer aan de slag wil omdat je anders te veel leerstof mist blabla en daardoor blijf doorwerken terwijl je eigenlijk ziek bent en het zo langer laat aanslepen.
Ook dat je van school maar een bepaald aantal dagen echt ziek “mag” zijn vind ik zo’n dingen in de hand werken dus het zou top zijn moest meer de nadruk liggen op écht rust nemen als je die nodig hebt en daarna weer goed aan de slag kunnen ipv blijven kwakkelen zoals je zegt

4 likes

Haha ja ben het helemaal met je eens, had deze preek alleen niet zo verwacht van mijn opleider want zij is altijd super pittig en pro hard werken en altijd maar doorgaan, zo’n alles voor de carrière-type haha. Dus dit was ineens een heel soft gesprek en dan deze hele uiteenzetting over verschillende ziekteverzuimen :nerd_face:

6 likes

Zou jij iets geven om zogenaamde ‘dikke’ auto’s van je partner?

• NEE OPRECHT NIET (in deze is oprechtwel oprecht
  • Mwah misschien een beetje
  • Ja

0 stemmers

Gatverdamme autos ziin wel de meest a sexy niet leuke apparaten.

Ben laatst met afgetrapte allstarts uit een veel
een achterlijk dure bak gestapt en ik dacht weer. Wat een onzin!!

1 like

Ja, maar eerder dat ik gewoon een partner met een normale auto wil en niet in een luxe wagen wil zitten.

2 likes

Ik zeg van niet, maar stiekem wel (and I hate myself for it)

Ja sorry, once you go stoelverwarming you can’t go back.

19 likes

Maar ga je dan in die winkel (of thuis) zitten googelen naar de online prijs van het product?

2 likes

Jumpsuit be like: hoe vertel ik subtiel dat ik laatst in een dikke auto heb gezeten :thinking:

25 likes

Nu geen partner, maar ik kan mannen in zo’n veel te grote auto soms heel aantrekkelijk vinden. beetje guilty pleasure

4 likes

ik vind het dus vooral een afknapper wanneer mannen dat dus heel belangrijk vinden; het hebben van een dikke auto.

4 likes