Stel je persoonlijke vraag #34

Ja echt niks, wat ik meestal wel Chill vind maar ik heb dus ook van vet veel steden waar ik geweest ben één of meerdere highlights gemist.

Was eens een paar dagen in sevilla, vond het echt fantastisch blabla. Zie ik een maand later dit plein op tv:

“Dus ik zo woooow waar is dat?!”
Ja in fucking Sevilla dus.

Heb ook in bijvoorbeeld Rome het Vaticaan helemaal gemist ??? Dat gebeurt me dus echt altijd. Nou zijn deze pekken wel dichtbij maar ook in Australië ofzo kom ik er dan jarenlater achter dat ik super dicht bij een bekende mooie plek ben geweest en daar sowieso nooit meer kom.

Achja

39 likes

Wel genoten toch? Dan is het gewoon goed :partying_face:

2 likes

Jaaaaa maar ik ga dan altijd helemaal op in de dag (ew) en dan wil ik niet de tourist uithangen maar gewoon chillen en blablbla je drinkt eens wat, gaat ergens heen met mensen en ineens is het drie dagen later en heb je geen kut gezien haha.

Ben ook eens in rio geweest en was na twee weken echt nog helemaal nergens geweest, gewoon alleen in random straten, beetje eten beetje drinken beetje hangen ? Toen heeft iemand me mn laatste dag gedwongen meegenomen naar Jezus en de Suikerberg ofzo en toen kwam ik ook nog eens per ongeluk zo’n bekende trap tegen, dus dat was op het nippertje nog best een touristisch succes uiteindelijk.

Maar ook daar zag ik maanden later weer een prachtig museum in de fik staan waar ik toen dus nooit ben geweest en allerlei paleis achtige dingen ??? Echt nooit gezien

4 likes

Het Vaticaan missen in Rome vind ik eigenlijk wel een prestatie :sweat_smile:

10 likes

Dit lied

vind ik …

• lekker! nieuwe favo op repeat
  • wel prima
  • herrie, alleen muziekbarbaren luisteren naar zoiets
  • iets wat ik alleen zou luisteren als ik het huis moet schoonmaken
  • geen mening over deze muziek

0 stemmers

2 likes

ah fuck optie “CTRL + ALT + DEL deze shit” vergeten
gemiste kans

12 likes

Mijn vriend is nog minder een planner dus mijn vakanties bestaan voortaan voornamelijk uit onze hobby’s: eten en slapen. Droomman

7 likes

Uuuh ik haaaat geforceerde saxofoongeluiden in een liedje. Goedkope manier om een hit in Europa te krijgen.

3 likes

Ik plan precies niks, heb ook wel eens een dag of twee van tevoren besloten om voor de zomervakantie toch naar een compleet ander land te rijden

1 like

Vind je Arjen Lubach leuk/grappig?

• Ja
  • Nee
  • Matig
  • Wie is dat

0 stemmers

3 likes

Heb jij een electrische deken die je regelmatig gebruikt?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ken je het stripboekje Pablo de pinguin die niet van kou hield?

• ja
  • nee

0 stemmers

Identificeer je jezelf met deze pinguin?

• ja
  • een beetje
  • nee

0 stemmers

4 likes

Ik vind dat hij wel eens leuke items heeft, maar daar zit dan een heel team achter.

Als stand up man of überhaupt heel witty interviewer vindt ik hem niet sterk. Ik vind in de avondshow de interviews met bekende mensen ook vrij awkward eigenlijk.

14 likes

Hij kan af en toe best scherp zijn, dit is wel een grappig filmpje. Je ziet gewoon hoe ongemakkelijk zij wordt van de hele situatie

6 likes

Haha same. Ik zoek vaak alleen een beetje de hoofd dingen op en of er een cheape metro kaart is en dan kijk ik daar wel hoe en wat er in mn omgeving te doen is.
Ik zoek alleen dingen op als ik langer op vakantie ga. Maar een city trip van 4 dagen in europa ga ik niet helemaal volplannen.

1 like

Een paar verstoppen zodat hij die niet kan opvreten

1 like

Dit seizoen veel minder grappig, terwijl ik me altijd wel vermaakte tijdens zijn programma’s.

Nee

3 likes

Ik ken dat boekje niet, maar wel de film

2 likes

Deze post inspireerde de poll ook😆

3 likes

Heb jij wel eens gehoord van de termen wit-, grijs-, zwart- en roze ziekteverzuim?

• Wat?
  • Ja, ken ik

0 stemmers

Ik kreeg gisteren een hele preek van mijn opleider / supervisor over selfcare en de tijd nemen om uit te zieken om roze ziekte voorkomen :thinking: :upside_down_face:

Kennelijk betekent het dit

Witte ziekte = actieve ziektefase waardoor ziekmelding nodig is
Grijze ziekte = ik voel me niet superziek maar meld me toch af omdat ik me niet zo lekker voel
Zwarte ziekte = ik heb geen zin om te werken, dus meld me ziek
Roze ziekte = ik ben ziek geweest en heb nog wat nasleep van het ziektebeeld, maar ga vanuit verantwoordelijkeheidsgevoel / plichtsgevoel wel weer werken, maar blijf hierdoor kwakkelen en daardoor is de kans groter dat ik alsnog weer uitval en dus in totaal meer ziektedagen nodig heb dan wanneer ik het laatste staartje goed had uitgeziekt

10 likes