Stel je persoonlijke vraag #34

Nog nooit een aflevering gekeken, dus eigenlijk geen idee. Weet alleen iets met wijnen

6 likes

Ziek zijn en in bad gaan

• Ja lekker
  • Nee gadver
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Ligt eraan: met koorts nee maar als ik gewoon niet zo lekker ben wel

2 likes

Met koorts vind ik dat echt niet chill. Vind douchen dan al een hele opgave.

altijd de hel op aarde

5 likes

Nee ik hoef geen aandacht van honden, das net als aandacht van een bouwvakker: iedereen krijgt het. Niks om over op te scheppen.

Ik wil aandacht van katten want die kunnen echt inschatten of je de moeite waard bent. Ik ben ook altijd heel goed met snobistische katten en daar haal ik heel veel validatie over mijn persoonlijkheid en vibe uit.

27 likes

De hitte stijgt me altijd al naar mijn hoofd als ik in bad ga, al helemaal als ik ziek ben

1 like

Hebben jullie wel eens zo’n apparaat gebruikt bij een kassa waar je je munten in moet doen en dan krijg je gepast je wisselgeld?

• Nee waar heb je het over
  • Nee maar ken het wel
  • Ja hoor

0 stemmers

Ik snapte echt maar niet wat de caissière nou wilde dat ik met mn geld deed, had dat nog nooit gezien denk ik.

2 likes

Ik vond dit zo raar toen ik dit een keer tegenkwam. Waarvoor zitten die cassières dan nog aan de kassa?
Net de baan van George Jetson

7 likes

Vind je Fred van Leer leuk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vraag me altijd af of, mochten we in een post-apocalyptische situatie terechtkomen en for god knows what reason zijn het alleen FF-leden die overleven… kunnen we dan een maatschappij runnen? Dus het hoeft niet je current job te zijn, maar hetgeen waar je wel oprecht goed in bent. Welke rol zou jij kunnen vervullen?

NB. Even daargelaten dat we niet kunnen voortplanten omdat we puur femine zijn. Maar daar vinden onze wetenschappers wel weer wat op, toch? :wink:

• Veehouder (The Ultimate Animallover. Dus ook kippen paarden geiten kippen koeien, inclusief the full farm-life zegmaar)
  • Landbouw (graan, mais, groenten, fruit… dus, heb je een succesvolle volkstuin nu?)
  • Slager (zou je een slachthuis kunnen runnen? hou je van vlees eten en de verkoop ervan? je mag de verkoop ook uitbesteden aan de Koopman)
  • (ver)Koopman (kun je goed afdingen, werk je nu in marketing, ect)
  • Bouwer (meubelmakers, doe-het-zelvers, iedereen die dingen from scratch kan maken zodat we een beetje fatsoenlijk kunnen leven maar ook nieuwe dingen kunnen bijmaken)
  • Loodgieter (om het huidige watersysteem weer aan de gang te krijgen zodat we niet allemaal cholera krijgen, dus heb je in je kluishuis je eigen leidingen verlegd? you’re our girl!)
  • Elektricien (om het huidige elektriciteitssysteem weer aan de gang te krijgen danwel samen met de ingenieur te hierzien zodat we eindelijk helemaal energieneutraal kunnen worden in deze nieuwe FF-world)
  • Artsen (we hebben toch iemand nodig die enigszins onze blindedarm kan verwijderen wanneer deze geperforeerd is…)
  • Verzorgende (alles van verpleegkundige tot thuiszorg, we need you more than ever!)
  • Basisschooldocenten (voor onze nieuwe FF-generatie! Voorgezet en hoger onderwijs vervalt imo, want iedereen kan beter zsm praktijkleren van de leermeesters in het vak)
  • Wetenschappers/uitvinders/ingenieurs (om alles goed uit te denken, nieuwe technieken te bedenken, de boel te verbeteren en draaiende te houden, om een manier te vinden om kleine FF-ers te maken met alleen een vrouwelijk genoom…)
  • Entertainers (want het moet vooral ook leuk blijven)
  • Begrafenisondernemers (@GEEZ we need u!!! het wordt een grote bende met lijken anders)
  • Mechanicus/automonteur/fietsemaker (iemand die iets van tandwielen weet enzo…)
  • Politicus/leider (want iemand moet toch echt het voortouw gaan nemen. Bij voorkeur niet Thierry Baudet)
  • Kok/chef/horeca (highly needed, als je die shit aan mij overlaat eten we altijd een simpele krop mais met gekookte aardappel)
  • Soldaat/bokser/bouncer (in iedergeval iemand die graag naar de gym gaat in de gewichten te hangen en te pompen, want wie gaat ons anders beschermen tegen alle loslopende beren en wilde honden?!)
  • Bankier, accountant, iemand die iets van coins weet? Voor het beheren van de staatskas!
  • Manusje van alles, want die zijn er altijd en ook altijd nodig
  • WACHT, je vergeet nog iets cruciaals, namelijk…

0 stemmers

• Ik ben niet van nut in deze maatschappij

0 stemmers

14 likes

Echt een hele absolute dikke nee. Als er iemand in mijn buurt ziek is, familielid ofzo, laat ik diegene ook echt niet in bad gaan. Je zult maar onwel worden of wegzakken of op een andere manier hulp nodig hebben terwijl je nog uit een badkuip moet klauteren en waarschijnlijk niemand je hoort als je roept. Echt een grote angst van mij haha.

2 likes

Ik heb geen behoefte om deel uit te maken van deze maatschappij :melting_face: Ik ga wel mee met de apocalyps

16 likes

Een keer in Duitsland en vond het ook echt zo raar! Wel raar eigenlijk dat dit concept niet gewoon ook bij de zelfscan kassa’s is, denk dat de rijen bij de gewone kassa dan nog wel korter zullen zijn.

1 like

Ja ik vond het ook raar, maar kreeg mn papieren wisselgeld dan wel weer van de caissière.

1 like

Als je een stedentripje gaat doen, wat plan je dan?
Los van hotel.

• Welke bezienswaardigheden ik wil zien
  • Op welke dag ik een bezienswaardigheid wil zien
  • In welke volgorde/dagplanning ik die bezienswaardigheden wil zien
  • Waar ik ga eten
  • Op welke dag ik daar ga eten
  • Welke metro/bus/tramhaltes ik moet gebruiken voor mijn planning
  • Toegangskaartjes van te voren kopen indien mogelijk
  • Naar welke winkels ik wil
  • Waar de winkels zitten waar ik heen wil
  • Je bent nog iets vergeten dat ik ook plan

0 stemmers

2 likes

Bakkers!

7 likes

o god ja hoe kan ik deze nou vergeten!! shit kan m er nu niet meer bij zetten. Komtie hier dan los!

• Bakkers (van brood tot babka’s tot disco cookies, we need all the goodness)

0 stemmers

5 likes

Matrastester
Slaap is van enorm belang

7 likes

note to self: nooit met @kaneel op vakantie haha, denk dat wij een slechte vakantiematch zouden zijn :face_with_hand_over_mouth:

2 likes