Ik ook! Huwelijksreis? Twee nachten geboekt en we zien vanaf daar wel weer verder. We hebben niet eens een retourticket omdat we niet weten waar we eindigen en met welk vervoermiddel we terug willen.
Haha ja ik ben wat dat betreft echt een kind van mijn vader. Mijn moeder is ook georganiseerd. Maar die heeft vervolgens ook een miljoen dagen van te voren stress over vanalles, en met name over mijn vader die zijn koffer nog niet in gepakt heeft. Hij doet dat 15 min van te voren. Het enige dat hij opzoekt van te voren is hoe hoog het geboekte hotel ligt tov zeeniveau (is zijn nieuwe dingetje, elke keer als wij een huis gaan bezichtigen zegt hij "oh het ligt op een terp, da’s handig als de zeespiegel stijgt
)
Ik plan sowiewo nooit waar ik ga/wil eten. Wat erin resulteert dat we tegen de tijd dat we honger hebben op zoek gaan naar de nr 1 op tripadvisor (ja ik weet het, touristtrap enzo), die en de rest vd top5 vol zitten. Dan heb ik geen zin meer om te zoeken naar iets en beland ik in een of andere matige zaak. Elke keer weer
en als ik dan ooit wel in een fatsoenlijke zaak zit die ik vooraf gepland heb, kan ik dat tijdens het eten ook 1000x herhalen. Echt blij dat het gelukt is
Ik voel me ook al heel georganiseerd als ik eens een keer niet op het vliegveld in het vakantieland m’n hotel nog moet boeken ![]()
zo genoten van je koeken in isolatie (WARNING breach of anonymity)
ze waren donderdag op haha
Ja ik ben al blij als het hotel geboekt is voordat we de lucht in gaan ![]()
Ontdekkings-verzamel-plunder-marktmensdingesen. Die de nieuwe samenleving zoveel mogelijk ontvluchten en in hun eentje de omliggende omgeving rondtrekken om nog bruikbare zooi te verzamelen - evt op bestelling - en mee terug te nemen naar de rest ![]()
Ja het is mij, maar zou sowieso een nieuwe auto kopen
Maar de laadpaal is heel ver lopen in de parkeergarage waar mijn auto staat dus dat is ook wel een beetje een belemmerende factor.
Ik plan niet heel strak oid. Wel wat ik wil zien (incl. musea) en waar ik wil eten maar ik heb altijd mijn notitieboekje mee tijdens vakantie en ik heb ook mijn notities op mijn telefoon bij me. En dan pak ik dat lijstje er gewoon bij en kijk ik: nou waar ik heb ik nu zin in? Wat ik wel altijd plan is waar ik de eerste avond ga dineren en de eerste ochtend ga ontbijten, zodat je daar in ieder geval niet al teveel over na hoeft te denken. Maar ik ben dol op lijstjes maken dus als ik ergens eens een leuke plek zie om te eten in Barcelona oid dan sla ik dat op in mijn notities ook al heb ik geen plannen om daar binnen nu en twee jaar heen te gaan. Maar dan heb ik in ieder geval altijd wat opties!
Verder laat ik lekker op zijn beloop, als het minder mooi weer is dan ga ik een middag het museum in en lekker in tentje ergens lunchen. En als het mooi weer is dan haal ik iets lekkers bij de bakker en loop ik de bezienswaardigheden af.
Psychiaters zijn pre-apocalyptisch ook gewoon arts hoor ![]()
Oh ja, zeker mee eens! Ik bedoelde ook ‘in deze keuzeopties valt dat dus onder arts, want dat is wat ze zijn’ ![]()
Ja echt niks, wat ik meestal wel Chill vind maar ik heb dus ook van vet veel steden waar ik geweest ben één of meerdere highlights gemist.
Was eens een paar dagen in sevilla, vond het echt fantastisch blabla. Zie ik een maand later dit plein op tv:
“Dus ik zo woooow waar is dat?!”
Ja in fucking Sevilla dus.
Heb ook in bijvoorbeeld Rome het Vaticaan helemaal gemist ??? Dat gebeurt me dus echt altijd. Nou zijn deze pekken wel dichtbij maar ook in Australië ofzo kom ik er dan jarenlater achter dat ik super dicht bij een bekende mooie plek ben geweest en daar sowieso nooit meer kom.
Achja
Wel genoten toch? Dan is het gewoon goed ![]()
Jaaaaa maar ik ga dan altijd helemaal op in de dag (ew) en dan wil ik niet de tourist uithangen maar gewoon chillen en blablbla je drinkt eens wat, gaat ergens heen met mensen en ineens is het drie dagen later en heb je geen kut gezien haha.
Ben ook eens in rio geweest en was na twee weken echt nog helemaal nergens geweest, gewoon alleen in random straten, beetje eten beetje drinken beetje hangen ? Toen heeft iemand me mn laatste dag gedwongen meegenomen naar Jezus en de Suikerberg ofzo en toen kwam ik ook nog eens per ongeluk zo’n bekende trap tegen, dus dat was op het nippertje nog best een touristisch succes uiteindelijk.
Maar ook daar zag ik maanden later weer een prachtig museum in de fik staan waar ik toen dus nooit ben geweest en allerlei paleis achtige dingen ??? Echt nooit gezien
Het Vaticaan missen in Rome vind ik eigenlijk wel een prestatie ![]()
Dit lied
vind ik …
- lekker! nieuwe favo op repeat
- wel prima
- herrie, alleen muziekbarbaren luisteren naar zoiets
- iets wat ik alleen zou luisteren als ik het huis moet schoonmaken
- geen mening over deze muziek
0 stemmers
ah fuck optie “CTRL + ALT + DEL deze shit” vergeten
gemiste kans