Stel je persoonlijke vraag #34

Hahahaha en de hele dag door mensen ‘waarom zeg je dit’.

4 likes

Vriend was ineens cavia, zo grappig. Zat gisteren nog dat deel van het topic over 1 april grappen door te nemen

1 like

Ik las op Sikkom een bericht over dat het waterbedrijf in Groningen de waterdruk ging verlagen als er langer dan 10 minuten werd gedoucht. Ingaande op 1 april uiteraard. Er waren serieus mensen echt woedend onder het bericht haha.

3 likes

Op de basisschool werd ik door de juf (verder een aardige juf) eens als enige van de klas in de zeik genomen, dat vond ik zĂł stom. Was bijna kindermishandeling.

Poeh ja dit is exact hoe het bij mijn ouders gaat. Het stomme is alleen dat mijn vader ook helemaal niet weet waar hij mee bezig is en dat mijn moeder daardoor wel eens voor onaangename verrassingen komt te staan. Ik zou die afhankelijkheid echt niet trekken. Vermoedelijk ben ik daarom in mijn eigen relatie de baas van de administratie :wink:

3 likes

Deze post was echt het dieptepunt voor mij :sob:

25 likes

hahaha ik ga gewoon weer stuk hierom :joy:

2 likes

Die hele discussie met dunne en dikke veenmollen, echt verschrikkelijk :weary:

5 likes

Ja ik geloof het wel. Dit is de prognose voor de komende 3 dagen en je ziet dat ze sneeuw verwachten. Als je kijkt naar de windrichting op windy, komt het allemaal vanuit het noorden en krijgen we dus een koude luchtstroom.

1 like

Wat een gezeik is dat altijd met bruiloften, je mag toch wel gewoon alleen heen. Vriend of niet, maakt toch niet uit, ik kom voor jou/de bruid, niet voor een intieme dans met m’n eventuele vriend

16 likes

Of ze het nou voor een bruiloft, verjaardag of gewoon zomaar vraagt: ik word zo moe van mensen die dit soort dingen vragen/zeggen. Alsof het een doel in je leven moet zijn om een relatie te hebben

31 likes

Ik ben nooit bezig met 1 april omdat ik de dag erna jarig ben. Dus vroeger was ik me daar helemaal op aan het verheugen. En nu zit ik dan steeds van fack ik word oud help.

3 likes

En zou ook gewoon aanbieden dat diegene ook een platonisch gezelschap mee kan nemen.

7 likes

Ja want soms ken je heel weinig mensen en dan is het wel heel fijn om gewoon iemand bij je te hebben, maar dat zou iedereen moeten kunnen zijn

8 likes

EN dat je partner dan overal mee naar toe moet? “Zullen we eens afspraken met de mannen erbij?” Aub niet zeg, daar zitten we allebei echt niet op te wachten. Laat mij lekker alleen komen.

18 likes

Weet je nog goeie grappen? Ik zoek nog iets om uit te halen met mijn kleuters

2 likes

Ik zou dit zelf gewoon opvatten als: had het leuk gevonden voor je

6 likes

Kaasmasker?

Ja dit. Alleen maar lief bedoeld

Nee dat sowieso niet, ik wil ook lekker dingen alleen doen! Maar ik doe het mijn vriend ook niet aan om gedwongen met andere mannen te moeten socializen waar hij niets mee heeft. Want dat is dan de verwachting schijnbaar, dat “de mannen” elkaar moeten vermaken :sweat_smile:

2 likes