Stel je persoonlijke vraag #34

Ik ben voor mijn werk vrijwel de hele dag op pad omdat ik mensen thuis bezoek dus ik lunch in mijn auto :frowning: Vind het niet heel chill maar zou ook niet weten hoe het anders zou moeten? We hebben geen kantoor.

2 likes

Fucking stofnest

3 likes

Met het mooie weer buiten even zitten?

2 likes

Ik heb op ja gestemd, maar bij mij zijn lunchmeetings altijd gezellig op restaurant op kosten van het werk. Ik houd er echt van, ik kijk er zelfs naar uit :stuck_out_tongue:
Had er vanmiddag nog eentje. Heerlijk twee uur in de zon op het terras gezeten met lekker eten. Liever zo dan dit in een mottige vergaderzaal met slechte kantoorkoffie.

5 likes

Hebben jij en je partner een bepaald nummer, waarbij je altijd aan de ander moet denken oid als dat nummer op komt? Muziek nummer, niet telefoon nummer.

• Ja
  • Ja, namelijk
  • Nee
  • Ik heb geen partner
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Dat van mijn ouders is “all of me” van John Legend en ik vind dat zo’n verschrikkelijk kut nummer en geforceerd romantisch. Geen sorry als dit ook jouw nummer is

6 likes

Niet telefoonnummer :joy::joy:

9 likes

romantisch

7 likes

Dit nummer. :joy: niet omdat het een mooi nummer is, maar omdat het zo kut is. We weten allang waarom de zon op komt Xander de Buisonjé, ga weg met je flut rijmen.

Volgens mij bestaat 70% van onze gedeelde interesses uit haten op dingen.

9 likes

Forever and for always van Shania Twain :tipping_hand_woman:
En Stone in my hand van Everlast

3 likes

Eigenlijk best veel nummers haha, en dan sturen we altijd een spraakmemo als we het op de radio horen :rofl: De meest bijzondere (qua herinnering) zijn deze:
China girl - David Bowie
Where the streets have no name - U2
Kronenburg park - Frank Boeijen

5 likes

Aw dit vind ik heel schattig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

En aan een goeie vriendin?

• Ja
  • Ja, met voorwaarde
  • Nee

0 stemmers

Een vriendin van me had laatst ook een groot bedrag nodig en dat heb ik uitgeleend maar wel een contract opgesteld hiervoor

4 likes

soms? :joy: hoeveel geld heb jij dat je ‘soms’ 4000eu aan je vriend moet lenen?

4 likes

Hebben jullie een vaste tijd op werk waarna je niet meer geconcentreerd bent?

• Ja
  • Ja, maar verschilt
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, rond welke tijd is dat?

• Voor 12
  • Tussen 12 en 13
  • Tussen 13 en 14
  • Tussen 14 en 15
  • Tussen 15 en 16
  • Tussen 16 en 17
  • Tussen 17 en 18
  • Later

0 stemmers

Bij mij standaard om half vier. Dan is het gewoon klaar.

1 like

Een vaste verschillende tijd klopt niet haha. Maar ik vmhrb vaak na de lunch echt geen zin meer. Ga dan meestal even een rondje lopen of een hersenloos klusje doen. Heb van 13-14 ook écht geen zin in meetings want dan wordt het daarna niks meer.

2 likes

Ik heb aantal standaard meetings en daarvan zijn er 2 geestdodend. Eentje is op maandag van half 2 tot half 3. Erna moeten ze echt niks meer van mij verwachten.

5 likes

Ik werk nu ruim 2 jaar fulltime thuis. De werktijden zijn vloeibaar geworden

5 likes

En zouden jullie je gasten een drankje inschenken in deze glazen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

c206985bcc5a0ae90a39d8f52d303d54

3 likes

Eerst die klok en nu dit. Op welke site zit jij te browsen?

13 likes

Hahaha ik heb dit vorig weekend met mijn vriend gekeken en daarna appte hij me ineens: “Can I ask you for a favour?” En ik verwachtte gewoon 100% dat er daarna “My enemies are coming, please send me money” zou komen. Maar nee, hij wilde weten of ik een brief kon vertalen.

9 likes