Stel je persoonlijke vraag #34

Ja dit. Alleen maar lief bedoeld

Nee dat sowieso niet, ik wil ook lekker dingen alleen doen! Maar ik doe het mijn vriend ook niet aan om gedwongen met andere mannen te moeten socializen waar hij niets mee heeft. Want dat is dan de verwachting schijnbaar, dat “de mannen” elkaar moeten vermaken :sweat_smile:

2 likes

Moeilijk irritant. Vooral als het steeds van dezelfde personen komt.

Maargoed, ik vind het ook afschuwelijk als mensen in een relatie moeten ‘overleggen’ of ze wel niet komen.

Als dit je vaatwasser is, waar plaats jij dan je laatste mintgroene schaaltje?

0 stemmers

12 likes

Is dit je eigen vaatwasser? Ik bewonder je toewijding aan deze poll in dat geval.

59 likes

Zeker. Ik verveel me.

6 likes

Dit en ‘waarom overkomt mij dit altijd’ zelfmedelijden trek ik ook ernstig slecht

3 likes

Wat kan ik mij ergeren aan mensen die hun vuile servies in de vaatwasser smijten. Zet het even zorgvuldig erin. Maar ja ik ben ook degene die het bestek bij soort (alle zelfde soort vorken in een vakje, alle zelfde soort messen in een andere vakje etc.) scheelt met uitpakken.

7 likes

Vieren jij en je partner het als je zoveel jaar bij elkaar bent?

• Ja, maar alleen bij speciaal gelegenheden zoals,5,10,15 etc. jaar samen
  • Ja, met een leuke uitje
  • Ja, met een leuke kado
  • Nee
  • Niet van toepassing
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Soms een cadeautje, maar meestal vieren we het met lekker eten. Zelf maken, laten bezorgen of uit eten.

2 likes

Mijn vriend en ik gaan elk jaar op de dag dat we elkaar leerden kennen naar het café waar we elkaar hebben ontmoet. Heel kneuterig maar een van de weinige melige dingen die we doen. In lockdown gingen we dan op een bankje zitten op het plein voor het café met pintjes in blik.

27 likes

Wij hebben geen datum :sweat_smile::sob:

5 likes

Ooooh dit zo erg haha. Ik doe altijd het inruimen opnieuw, want mijn vriend zet het er klakkeloos in (en als ik dit zeg voelt ie zich een beetje beledigd, want hij doet zijn best
 :smiling_face_with_tear:). Ik doe hetzelfde als jij met het bestek, maar die tip neemt ie helaas ook niet over haha.

Ik kan 2/3e meer kwijt in de vaatwasser als ik hem zelf indeel. :sweat_smile:

8 likes

Haha ik ook.ik ga sowieso zoek de verschillen doen met 0 verschillen en denk een woordzoeker zonder woorden ofzo :joy:

Ja de zoek de verschillen ga ik ook doen! En het digibord ondersteboven

5 likes

Hoe doe je dat? Ik wil dat ook :clap:
Ik ga ook iets doen met de pauze denk ik. Iets dat de pauze is afgeschaft want
 :joy:

2 likes

Ik weet nog niet wat werkt, morgen even proberen

4 likes

Wij ook niet en ik loop daardoor al 8 jaar cadeaus mis denk ik

4 likes

Ik weet dit dus niet he. Bijna 10 jaar getrouwd. Moeten we dit vieren? Willen we dit vieren? Hoe gaan we dit dan vieren? Met familie? Met alleen het gezin? Thuis? Restaurant/zaal? :woman_shrugging:t3:

Zegt de meid die morgen een auto krijgt

3 likes