Ja dus dan stik je met een deur open toch eerder
Ja, het kan je juist net de tijd geven op tijd wakker te worden van je brandalarm. Rook stijgt op en zal pas onder een deur door komen als de hele ruimte vol rook is.
Wow wat chill dat ik deze poll heb gemaakt, dank jullie voor dit!
Pinterest
Je slaapkamerdeur heb je het over toch? Ik heb volgens mij wel brandwerende deuren (nieuwbouw), maar sowieso is het veeel veiliger om je deur dicht te houden. Kan echt je leven redden als er brand uitbreekt!
Ik werk meestal van 7-15 en soms is het om 07:05 al en soms pas aan het einde van de dag
Stel je hebt met een vriendin afgesproken die je al een tijdje niet hebt gezien. Er stond al twee keer eerder een afspraak die jij alle twee de keren hebt moeten afzeggen, een keer door werk en een keer doordat je covid had. Nu win je onverwachts kaarten voor een concert/voorstelling/wedstrijd (iets dat jij heel leuk vindt in ieder geval!) op precies dat moment dat je eindelijk die vriendin zou zien. Zou je je vriendin dan voor de derde keer afzeggen? De vriendin in kwestie is not amused in deze situatie.
- Ja, ik zou die vriendin afzeggen want ik wil graag naar de voorstelling/het concert.
- Nee, ik zou de vriendin niet afzeggen maar haar juist meenemen naar de voorstelling/het concert
- Nee, ik zou de vriendin niet afzeggen en de kaartjes bijv. weggeven
- Anders, namelijk
0 stemmers
Meeste mensen gaan bij een brand juist ook dood aan inhalatie van rook en niet zo zeer dat ze in vlam staan.
Scooters en brommers want dat geluid en die geur
Ik word elke dag ingehaald door iemand op een VanMoof (ja slechts eentje hier in het Noorden) en die fietst met zijn benen wijd en ik erger me echt te veel aan. Daarnaast is die voor kleine mensen echt taffeslelijk en dat vind ik oneerlijk.
Ik kan er maar niet aan wennen dat een e-bike eruitziet als een gewone fiets, maar twee keer zo hard gaat. Vind het gewoon irritant.
Maar wie doet dit nou
Ja dat snap ik. Dus jij haalt iemand in en vervolgens zegt die persoon ‘hé jij haalt mij in, zit je ook op een elektrische fiets?’
@Panorama hoezo haal je je post weg?
Ik haat ze allemaal (behalve vouwfietsen denk ik), maar electrische scooters hoor je niet aankomen en ze bezetten geparkeerd elk oppervlak in de stad (van die deelscooters).
Van die electrische huurstepjes die overal midden op het pad worden neergezet haat ik ook met passie maar volgens mij zijn die er niet in Nederland.
Mijn stad is niet hip genoeg voor biros en vanmoofs (al hebben we er blijkbaar dus eentje!), maar ugh, al die deelscooters. Ze worden overal neer geplempt, studenten lijken zich niet meer aan de regels te houden, komen overal vandaan. Echt haat aan die dingen. Ga lekker fietsen naar dat hockeyveld.
Ik vind mensen die met een elektrische fiets op strandje turbo door de stad razen echt gevaarlijk, keertje werd ik met een noodvaart ingehaald en nog geen 10 minuten later zag ik die fietser weer omdat diegene op een tegenligger was gebotst…
Bezorgers op e-bikes. Echt de nieuwe wielrenners wat mij betreft.
Joggers en wandelaars die nodeloos op het fietspad waggelen.
LIGFIETSEN