Stel je persoonlijke vraag #34

Ohh ik heb ook zo’n vriendin en daarom altijd gewoon echt minder zin om daar heen te gaan bij andere vrienden. Ze woont ook op twee uur reizen en ik neem vaak mn eigen eten maar mee maar vind dat zo treurig. En idd dat je daar komt en eerst nog koffiekopjes moet afwassen voor je koffie kan drinken

Ik heb dit ook wel eens mee gemaakt bij een scharrel waar ik sliep? Als je van te voren afspreekt dat je blijft slapen zorg je toch even voor ontbijt?

Moet wel zeggen dat hij dan in de ochtend vaak nog snel even croissantjes ging halen, maar het is toch veel handiger om dat van te voren in te kopen?

2 likes

Mijn vriend doet dit, die heeft een AH op 30 sec lopen dus die gaat altijd in de ochtend ontbijt halen. Vind ik echt stom en irritant regel het gewoon van tevoren!!! :rage:

1 like

De mooiste liefdeszin

  • Ik voel als ik eraan denk, vandaag nog zijn wang tegen de mijne met dat heerlijke gevoel, dat alles goedmaakt
  • Ik wil dat je eeuwig leeft, zeg ik tegen hem
  • Zie je, ik hou van je, ik vin je zoo lief en zoo licht-je ogen zijn zoo vol licht, ik hou van je, ik hou van je
  • Ik wil hem beloven dat ik hem bijeen zal rapen als hij in stukjes uit mekaar is gevallen
  • Dit is het enige wat telt, lieverd, dat iemand meer in je ziet dan je wist dat er te zien was

0 stemmers

3 likes

Meer de best of the worst

49 likes

Ik ben een verrader, ik heb niet eens op mijn eigen maker gestemd (vind het wel een mooie zin trouwens)

2 likes

Oh dat vind ik juist wel chill, verse croissantjes van de bakker die naar je toe worden gebracht terwijl je in bed wacht met een kopje koffie, prima.

Wel even wat anders dan uren wachten tot je ergens naartoe gaat terwijl je honger hebt en ook niet even wat kleins kunnen eten

5 likes

Ik wil dat je eeuwig leeft tegen iemand zeggen vind ik echt geen liefdeszin, dat is zo ongeveer het ergste wat je me kunt toewensen.

42 likes

Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Deze zinnen zijn te lang
Wie leest dat nou?

20 likes

Ja is ook chill, alleen deze scharrel ging gewoon voor ah basic croissantjes hoor :stuck_out_tongue: (nog steeds chill, maar koop dat gewoon eerder)

1 like

Ik vond ze allemaal niet erg bijzonder, er moeten toch mooiere liefdeszinnen in Nederlandse boeken staan?

1 like

Ik vond die van Arthur Japin en Griet op de Beeck nog wel iets hebben. Maar die andere opties vond ik echt… Karig? Mag toch hopen dat er betere opties zijn ja

2 likes

Dan vind ik

Ik zoek een woord
een heel nieuw woord
een woord dat niemand kent
ik zoek een woord
dat zeggen wil
dat jij de liefst bent

Echt 100x romantischer en leuker. Al is dit niet echt 1 zin maar toch. Is van Hans en Monique Hagen

4 likes

Dit bevestigt de vraag die ik had toen ik las welke zin er gewonnen had: de rest is nog lelijker

1 like

Heb je vliegschaamte?

  • Nee
  • Ja en daarom vlieg ik niet/minder
  • Ja, maar ik vlieg er niet minder om

0 stemmers

2 likes

Maar het is niet de schaamte die me tegenhoudt, het is de impact. Of moet ik dat woord niet zo letterlijk nemen?

15 likes

Ik vlieg een keer per jaar ongeveer, dus nee daarvoor schaam ik mij niet.

2 likes

Nee, want ik vlieg sowieso niet vanwege de impact

7 likes

Nee want vliegangst dus pak liever de trein.

Als ik ooit zo ver ben dat ik een verre reis zou willen maken zou ik t denk ik ook niet hebben. Aangezien ik verder weinig vlieg. Maar je hebt volgens mij compensatiedingen, dat zou ik da misschien wel doen.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #34 (Deel 15).