En waarvan de kans groot is dat het alsnog afgekeurd wordt door onderbezetting ![]()
Hoeveel thuisbezorgd restaurants kan je kiezen op jouw adres?
- Geen/heb geen zin om het op te zoeken/hier is geen thuisbezorgd of iets vergelijkbaars
- 0 - 10
- 11 - 50
- 51 - 100
- 101 - 150
- 151 of meer
0 stemmers
Meeste Nederlandse sushi is sws slecht. Iig niet zoals het heurt
Staat gewoon bovenaan in de app of op de website als je je adres hebt ingevuld
565 zie ik staan, de vraag is vooral, hoeveel zijn er daadwerkelijk te vreten hahaha
147 en heb dan al keuzestress ![]()
Jawel natuurlijk is het te eten en natuurlijk bedoel ik niet de sushifrikandel of zo.
Een paar jaar geleden was de sushi in NL behoorlijk slecht qua versheid en bereiding.
Ben op zoek naar dat artikel
Ja, van die vreetschuurtenten hadden ze onderzocht zoals Shabu Shabu. Er zit nog echt een hele categorie boven.
Ja ik zie het nu ook. Dacht dat er ook andere restaurants gekeurd werden
Ga maar eens naar the red sun ![]()
784 ![]()
Jaaaaa omg TRS is echt m’n all time favo sushi restaurant ever, die rock shrimp, crispy tuna en wagyu foie
I mean Izakaya eat your heart out
Ja dit. Heb keuze uit 209 restaurants blijkbaar maar behalve de Mac spreekt geen van de opties me aan.
Het is zooo goed
vind ayce sushi echt vies nu oeps
1002, jeetje.
letterlijk 0
treurig
Ik heb oud brood en door dit topic nu heel erg trek in wentelteef, maar geen ei ![]()
Oh correctie wel ei geen melk
Ik stel niet zo veel eisen aan sushi,Ik vindt sushi van bijv. Sushi point helemaal prima. Helaas bezorgen ze op dit moment niet meer hier. ![]()
Kan ook met water
Je gaat op bezoek/logeren bij een vriend/vriendin in het buitenland en je komt 's avonds laat aan. Als jullie de volgende ochtend wakker worden is er niets te eten in huis als ontbijt. Geen fruit, geen brood, geen yogurt, geen koekje, letterlijk niets.
- Vreemd/vervelend
- Normaal/neutraal
- Ik eet geen ontbijt en kan me ook niet inleven in de situatie dus ik kan niet stemmen
- Anders
0 stemmers
Ik had dit een tijdje geleden ergens en ik had er wel last van haha. Er was letterlijk nog 1 ligaontbijtkoekachtig koekje in huis en die kreeg haar dochter (dat snap ik wel
) en we gingen uiteindelijk ergens iets eten buiten de deur, maar het duurde zooooo lang voor ze klaar was om te vertrekken (kind eten geven/aankleden, zelf douchen, aankleden, makeup, haar doen, wachten op ??? weet ik niet meer, nog een keer verkleden). Ik zat op een gegeven moment zo ![]()
En ik kon zelf niet even snel ergens iets halen. Ik kan me niet voorstellen dat ik echt NIETS aan eten in huis zou hebben, ik heb altijd wel iets achter de hand. Zeker als ik weet dat er iemand komt.
Ben trouwens ook helemaal niet iemand die een enorm ontbijt eet, maar heb blijkbaar wel iets nodig, al is het maar een pepernoot of zo.