Stel je persoonlijke vraag #34

Title of your sextape

4 likes

Ik had die al verwacht

3 likes

Ik zou het vooral jammer vinden omdat ik dan m’n huwelijksreis uit zou moeten stellen om erbij aanwezig te zijn, want ik zou er dan natuurlijk wel bij aanwezig willen zijn

10 likes

Ik zou mijn huwelijksreis hier niet voor omboeken hoor. Hun bruiloft gaat ook wel door zonder een stel vrienden.

28 likes

Waarom zou je het niet zo leuk vinden? Jouw bruiloft (hypothetisch) is dan toch al een week voorbij? Ik vind het een jammere reactie van die vrienden @flalamingo , zeker met die context, en zie het probleem ook niet

4 likes

Heb jij wel eens aan breadcrumbing gedaan? Bewust of onbewust.

• Guilty
  • Not guilty
  • I plead the fifth your honor

0 stemmers

@Bill sorry dit heeft niks met je jeugdheld te maken, ik heb per ongeluk op jouw bericht gereageerd.

2 likes

Om hele oppervlakkige en egoĂŻstische redenen eigenlijk. Je zit zelf nog in die trouwroes en nu moet je een week later de spotlight ‘delen’. En als je iets vervelend vind, vind je iets vervelend. Maar dat betekent niet dat je het wereldkundig moet maken of drama moet creĂ«ren erover.

Ik was eens met vriendinnen op de premiùre van een K3 film (jz, zo jong ben ik :sweat_smile:) waar veel andere BV’s waren, we hadden wat handtekeningen gevraagd en iedereen was heel lief, behalve Piet Piraat die zei ‘ja hoor, ik kom zodadelijk terug’ en toen natuurlijk gewoon wegging en nooit meer terugkwam.
Z’n antivaxx gedrag maakt hem nu ook niet veel sympathieker

15 likes

Mensen die zouden zeiken over het feit dat iemand anders snel daarna ook in het huwelijksbootje stapt, zou ik een vrachtwagenvol aan gebruikte Doppers sturen. Ik vind het kutflessen. En als vrijgezellenfeestje doppers decoreren met structuurverf.

16 likes

Ik heb dit echt iets te vaak gedaan denk. Ik had een periode waarin ik heel veel op Tinder zat, maar eigenlijk niet af durfde te spreken maar wel heel veel aandacht wilde. Dus ik was continu aan het sextingen met jongens en foto’s heen en weer aan het sturen, maar als ze dan over afspreken begonnen, stelde ik dat altijd uit met smoesjes. En ik heb heel lang gedacht dat dat wel normaal was want ik vond het oprecht stom dat zij dachten dat we nog normaal gingen afspreken nadat we naakfoto’s naar elkaar hadden gestuurd. Heb daar wel echt spijt van. Zeker van 1 specifiek iemand.

1 like

Carlo Boszhard was echt heel chagrijnig, iedereen aan het afsnauwen en zelfs belachelijk maken buiten de camera’s om (opnames voor Telekids). Dat viel me als kind toen heel erg tegen dat hij niet de man was zoals ik hem kende van de tv.

2 likes

Ik heb ja gestemd maar het is een twijfelgeval. Lang verhaal kort: italiaanse jongen in NL leren kennen, en het gevoel dat hij mij leuker vindt dan andersom. Tegelijkertijd kap ik het contact niet af, vind de aandacht wel leuk. Hij woont niet meer hier, ik heb een vakantieadres en ik ben altijd wel duidelijk geweest dat ik niet ga verhuizen of dat ik een relatie wil. Maar toch voelt het soms alsof ik hem aan het lijntje houd.

1 like

Wij gaan zelf gelijk op huwelijksreis dus zou het vooral daarom heel jammer vinden, maar als het een datum meer in de toekomst is en verder nog niks gepland; boeiend, lekker twee feestjes in korte tijd.

3 likes

Was heel erg fan van Georgina Verbaan (toen nog Hedwig in GTST). Ik was elf en superverlegen maar ben toch op haar afgestapt om een handtekening te vragen en dat weigerde ze. Het was gewoon tijdens een evenement waarbij ze optrad, dus het was niet dat ik haar in haar privétijd stoorde. Ben er maanden verdrietig door geweest :sweat_smile:

11 likes

afbeelding

Wat lees jij hier?

• Para Ellen
  • Paralellen

0 stemmers

2 likes

Para/ellen

10 likes

Ik vind dit geen twijfelgeval eigenlijk :sweat_smile:

2 likes

Ik was zo’n 10 jaar terug eens bij de opnames van een programma dat hij presenteerde en in de pauze schold hij een medewerkster van dat programma ook de huid vol omdat ze blijkbaar iets verkeerds deed. Echt heel vernederend voor haar, zo voor het hele publiek. Sindsdien vind ik het ook echt een nare man.

4 likes

Ik vind dat je dat ook echt aan hem kunt zien, dat het privĂ© een hele onaardige man is. Zelfs “in zijn rol” is hij niet echt prettig of oprecht om naar te kijken

4 likes

Wie is denk je aardiger?

• Ron
  • Carlo

0 stemmers

1 like