Stel je persoonlijke vraag #34

Stel eentje gaat er scheiden, zou de ander dat dan ook doen?

1 like

Ben of ken(de) jij persoonlijk mensen met een van onderstaande diagnoses (ooit gehad)?
Dit zijn op volgorde de meest voorkomende vormen van kanker in 2021.

• Borstkanker
  • Plaveiselcelcarcinoom (een vorm van huidkanker)
  • Longkanker
  • Prostaatkanker
  • Darmkanker
  • Hematologische maligniteiten (vormen van bloedkanker)
  • Melanoom van de huid (een agressieve vorm van huidkanker)
  • Kanker in urinewegen (zoals blaas en nier)
  • Kanker van vrouwelijke geslachtsorganen
  • Kanker in lever, galwegen en alvleesklier
  • Slokdarm- en maagkanker
  • Hoofd-halskanker
  • Kwaadaardige hersen- en ruggenmergtumoren
  • Sarcomen (kwaadaardige tumoren in bijvoorbeeld spieren of vet)
  • Overige vormen van kanker
  • Ken niemand die ooit een kankerdiagnose heeft gehad

0 stemmers

Welke reclame vind jij dat moet winnen voor de gouden Loekie?

2 likes

Meh waarom maakt ie geen ingeplakte filmpjes? :persevere:

2 likes

Bij ons is zelfs nog uitgezocht op er familiare hersenkanker was.
Door een bepaalde genetische diversiteit van mijn gezin bij ons niet.
Maar helaas bij andere familieleden wel een verhoogde kans

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Een pak Knorr wereldgerecht uit 2019:

• Kan je nog eten
  • Weggooien

0 stemmers

1 like

Het poeder zou ik gewoon gebruiken, maar bijvoorbeeld de wrapjes die er soms bijzitten zou ik weggooien. Maar ik heb wel een ijzersterke maag :joy:

8 likes

Het is Kofte, dus kruidenmixen en rijst. Die rijst vind ik sowieso niet lekker dus eet ik niet. Ik vond het nog wel kunnen, maar een vriendin vind het echt niet oké :joy:

1 like

Maar sowieso weggooien toch? Ook met een tht tot volgende maand?:sob:

1 like

Kan je prima nog gebruiken, dat spul blijft minstens 5 jaar goed

4 likes

Als het plastic vd zakjes niet is gaan degraderen… dus plakkerig voelt of minder doorzichtig is.
Dan zou het wel moeten kunnen. Maar zou toch weggooien. Waarschijnlijk is het eten niet bedorven maar het plastic wel

2 likes

Ik zat eerder op een basisschool in een klein dorp. De school had zo’n 80 leerlingen en in groep 8 zaten we met 8 personen. Waarvan 2 tweelingen. In groep 7 zat een drieling en een tweeling.
En meer dan 50% van groep 7/8 was roodharig (waaronder ikzelf). Het leek wel alsof er ooit een spermadonor is geweest die het hele dorp heeft bevrucht met z’n eigen zaad ipv dat van de daadwerkelijke vader. :joy:

21 likes

Ja, dit bedoelde ik inderdaad.

1 like

Hier heb ik nog nooit aan gedacht :grimacing:

6 likes

Maar het hele gegeven, het feit dat 2 mensen een relatie hebben, dat de derde persoon iets aangaat met één van de 2 die in een relatie zitten, is toch gebaseerd op emotie? Stel dat jij in een relatie zit en je partner gaat vreemd, dan is je emotie, ook richting degene die met jouw partner is vreemdgegaan, toch het enige dat ertoe doet? Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je emotie en ratio richting degene waarmee je partner is vreemdgegaan dan los van elkaar kunt zien. Het feit dat je ‘de ander’ uit emotie ook een vals wicht zou vinden is toch eigenlijk je antwoord dan, want als diegene niet de verantwoordelijkheid draagt volgens jou, waarom vind je diegene dan wel een vals wicht?

1 like

What the actual fuck… dat huwelijksaanzoek ook :cold_sweat:

1 like

Ben jij creatief?

• Ja
  • Nee
  • Op sommige vlakken
  • Ik ben creatief met mijn belastingaangifte

0 stemmers

Ik ga donderdag eindelijk weer schilderen met een vrouw die dat heel goed kan. Kost niks want ze vind het zelf gezellig dat ik langskom. Ik hoop alleen dat ik het volhoud om een schilderij af te maken. Hoeft niet in een avond/dag maar iig het afmaken.

2 likes

in een dorp in denemarken wilt een kunstenaar een gigantische (3 meter breed)
3D-geprintte visschnitzel ophangen, maar er is nu ruzie in de gemeenteraad of het mag

wat zou jij stemmen als gemeenteraadslid?

• voor
  • tegen
  • onthouding van stemming

0 stemmers

2 likes