Oh ja ik vroeg me al af hoe ik dit wist maar dit was het ja!
@Ovenschaal. Het overstemd de dagelijkse geluiden gelukkig niet. Dus overdag heb ik er niet zo veel last van.
En als ik mij een periode goed voel zonder stres /ziekte etc. Dan is het bijna weg!
Maar na die jaren stoort het me niet meer zo
Zou je het vervelend vinden als je partner voor zijn/haar werk standaard één nacht per week niet thuis slaapt?
- Ja, dit zou ik vervelend vinden
- Nee, dit zou ik niet vervelend vinden
0 stemmers
Zou je het vervelend vinden als je partner voor zijn/haar werk, naast die ene nacht elke week, ook één keer in de drie maanden een week van ma t/m vrij niet thuis slaapt?
- Ja, dit zou ik vervelend vinden
- Nee, dit zou ik niet vervelend vinden
0 stemmers
Vind je dat je partner met jou moet overleggen voor hij/zij een nieuwe baan aanneemt, als dit betekent dat hij/zij minstens één nacht per week niet thuis slaapt?
- Ja, ik zou het fijn vinden als voorafgaand aan de keuze voor deze baan met mij overlegd wordt
- Nee, ik vind het prima als partner deze baan aanneemt zonder met mij te overleggen
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Sorry, late to the party maar ligt er ook heel erg aan hoe lang je zelf bent. Ik ben zelf 1.83m en vind het echt een giga afknapper als een man kleiner is. Maar kan me wel voorstellen dan als je zelf 1.65m bent dat je dan een partner van 1.80m lang vindt. Mijn vriend is maar 4 cm langer dus hakken zijn ook geen optie (voel ik me niet prettig bij)
Ja ik snap heel goed dat je een man die kleiner is een afknapper vindt. Ik hoor vaak dat dat zo oppervlakkig is en wat maakt het nou uit blabla. Ik heb zelf 1 hele lange vriendin, 1.90 is ze en ze wil ook per se een langere man. Er vielen dus altijd al heel veel mannen af ze heeft wel een langere vriend gevonden uiteindelijk haha. Mijn vriend is 40 cm groter dat is weer het ander uiterste.
En een vrijgezelle vriend van mij is 1.79, hij vindt dat zelf klein, en hij klaagt altijd dat alle lange mannen de kleinere vrouwen inpikken haha. Slaat volgens mij nergens op maar hij is er van overtuigd.
Nouja, overleggen groot woord, maar ik zou het wel gek vinden als ik niet wordt meegenomen in het proces. Ik ga niet zeggen, nee mag je niet doen, maar zou het wel gek vinden als ik ineens te horen zou krijgen: oja ik heb een nieuwe baan en ben af en toe van huis. Mijn schoonvader is overigens nooit doordeweeks thuis geweest, daar zou ik wel echt op tegen zijn.
Hahahah ik heb hier met een vriendin van mij ook een discussie over gehad. Zij is 1.58 en valt op lange mannen, toen zei ik dat zij ook voor kleiner kan gaan want anders is het oneerlijk voor lange vrouwen Echt een non-discussie eigenlijk.
Haha ik ben ook lang en een kleinere man vind ik inderdaad een afknapper. Maar ik heb nu een kleinere vriendin en dan maakt het gek genoeg weer niet uit? En vind ik dat juist fijn haha. Al doe ik nu geen hakken aan over het algemeen omdat ik dan helemaal boven haar uit toren.
Man is veel weg hier, ik vind het alleen echt vervelend als hij het last-minute aankondigt ‘o ja overmorgen moet ik trouwens naar X, ben drie dagen later weer terug’. En dan met name omdat we een kind hebben, als ik alleen mezelf had om voor te zorgen zou ik het denk ik geen punt vinden.
Reizen hoort bij zijn baan dus prima, maar ik weet het wel graag op tijd zodat ik er rekening mee kan houden.
Heel chill juist! Lekker bed voor mij alleen, hele avond mn eigen planning zonder rekening te houden. Ik baal stiekem een beetje dat mijn vriend nu niet meer standaard om de paar maanden een week (of 2) van huis is vanwege werk
Ik kreeg ooit van een ex, een jaar nadat ik het had uitgemaakt een naaktfoto via MMS.
Het was een super slechte foto waar hij alleen een kerstmuts op had. 1. Ik word oud 2. Dit stuurde hij in april 3. Whyyyy? Dat is totaal niet sexy. Ik moest er verdorie ook nog voor betalen om die foto te kunnen zien.
mannen…
Wat een waardeloze manier om iemand terug te winnen. Kijk eens wat je mist, een naakte man met een kerstmuts.
Hahaha echt hoor. Hij stuurde later ook nog een sms erachteraan met de vraag of ik iets ontvangen had?Zou hij echt gedacht hebben dat dit zou helpen om mij terug te krijgen.
Hahaha deze uitslag
Oja ik had er vroeger ook 1 via mms ontvangen, was helemaal vergeten dat we daarvoor moesten betalen maar de irritatie komt weer helemaal terug
Haha ik moet hier stiekem zo om lachen. Naja meer uitlachen naar je ex toe. Wat dacht hij? Nu krijgt ze vast spijt nu ik hier naakt met kerstmuts op sta in april!!
Ja doe dan konijnenoren op. Vraag mij af of hij de foto meerdere keren heeft gebruikt bij verschillende ontvangers.
Hahahaha het is dat ik geen Tinder meer heb, maar eigenlijk ben ik nu wel benieuwd of hij op Tinder ook allemaal verkleed foto’s op zijn profiel heeft staan.
Met halloween een zwembroek aan, met sinterklaas konijnenoren, etc… Als iemand ooit een look-a-like van Jeroen van Koningsbrugge tegenkomt op Tinder met konijnenoren sein me dan even in haha.
Nu we een kind hebben lijkt het me wel fijn als hij dat overlegt (en zou ik het wel lastig vinden als hij een hele week weg is) maar buiten dat: heerlijk. Hele bed voor mezelf.
Op eerste dates zou je nu moeten vragen of je date veel vijanden heeft