Ik heb alleen problemen mee in Nederland. In het buitenland totaal niet.
Heb sowieso geen probleem met mijn lengte
Ik heb alleen problemen mee in Nederland. In het buitenland totaal niet.
Heb sowieso geen probleem met mijn lengte
Sorry voor de mensen die hier niet van houden maar ik heb een persoonlijke poll.
Mijn partner heeft een kat als kitten geadopteerd en die heeft altijd bij hem gewoond. Toen is hij tijdelijk naar het buitenland verhuisd en woonde de kat bij zijn moeder. Na terugkomst bleek de kat het daar heel fijn te hebben door verschillende dingen (een afgesloten tuin om in te zonnen, gehecht geraakt aan de andere huisdieren in huis) en is besloten dat de kat daar mocht blijven. Mijn partner heeft hem 10 jaar gehad en zijn moeder 6 jaar. De kat is nu overleden, ze waren beide gek op hem en beide bij zijn dood aanwezig.
Wie neemt zijn urn mee naar huis?
0 stemmers
(Er is geen ruzie over trouwens, ben gewoon benieuwd wat jullie vinden)
Het fijne van as is dat dat niet gebonden is aan 1 verpakking. Neem 2 kleine urnen en schenk de helft over.
Oh dat is wel een goed idee opzich! Maar het is een speciale urn met zijn laatste pootafdrukje erin en hij is gesealed dus je krijgt hem niet zomaar open.
Kan je niet de pootafdruk nog een keer laten maken (een malletje van de afdruk maken en dan gieten).
Je kunt er ook een wissel urn van maken…
Sisterhood of the traveling urn
Als mensen op het forum later berichten verwijderen en de helft van het gesprek weg is, wat vind jij daar dan van?
0 stemmers
Gen ruis maar een piep op meerdere frequenties (tinnitus dus)
Mijn oom is een paar jaar geleden gestorven aan kanker en mijn tante vorige maand. Maar ik zo niet durven zeggen waar de kanker zat, was al wel uitgezaaid bij allebei.
Wat hoor je als je het niet altijd hoort? Niks?
ben/ken jij iemand die gecatfished is? (dus afgesproken met iemand, bleek niet diegene te zijn)
0 stemmers
Ik ben zelf gecatfished maar van afspreken is het niet gekomen
Ik had een date en hij had zogezegd eens gedate met een meisje met een profiel vol groepsfoto’s. Toen hij afsprak bleek het niet degene te zijn wie hij dacht maar een ander meisje van de foto’s? Maar dat vind ik gewoon dom (het maken van zo’n profiel en ook dat je niet even nadenkt of checkt)
Wist jij dat een deel van de etiquette van soep eten is dat je met je lepel de soep opschept van je af ipv naar je toe?
Bron: https://vm.tiktok.com/ZML2Pnb4a/
0 stemmers
Zou je zeggen dat je veel van etiquette weet?
0 stemmers
Ik weet wat het programma Dames in de dop mij ooit geleerd heeft.
Als het ff kan slurp ik het laatste beetje soep zo uit de kom
ik weet hoe het moet en heurt ivm baan in de horeca, maar houd me er zelf niet altijd aan haha
respect
Ik weet dit sinds het nieuwste seizoen van Queer Eye waarin ze zo’n cowboy etiquette les gingen geven en dat van die soep zat erin.