Stel je persoonlijke vraag #34

Je mag me wel taggen hoor!!!1!!1!

1 like

Heb jij je ooit als iemand anders voorgedaan dan wie je in het echt bent? Dus dat je zelf iemand soort van catfished? Ik weet nog wel dat ik dat deed op de TMF chat, want je moest er 16+ voor zijn en dat was kleine fahrenheit nog lang niet.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jep ik was alex heartbreaker op digidier :slightly_smiling_face:

10 likes

Omg ik had altijd een foto van hem als msnplaatje! Waaarom, was zijn hele bestaan vergeten

5 likes

Haha jaa in de TMF chat en bij Kaboem

1 like

Ja! Op GoSupermodel was mijn naam Kristel en mijn leeftijd 13 jaar oud. In het echt zat ik als 9 a 10 jarige achter de computer :joy: Van mijn moeder mocht ik absoluut niet herkenbaar online, dus was dit de oplossing :joy:

6 likes

Ik mis gosupermodel. Die tijden :heartbeat:. Ik kreeg huisarrest omdat ik met de huistelefoon voor tientallen euro’s gomoney had gekocht en zo’n abbonnement :rofl:. En stiekem zonder dat mijn ouders het wisten meetings met mensen die je via die site kende. Oh en de Offline party!!
Goede tijden.

9 likes

Wil jij dat je partner langer is dan jij?

• Ja dit is een vereiste
  • Nee dit maakt me niks uit
  • Liever wel, maar als het niet zo is, so be it

0 stemmers

1 like

Wat heb je liever

• Een langere man
  • Een man met een mooi gezicht

0 stemmers

2 likes

Hahaha sheeehz, ken die hele gast niet maar krijg er echt kippenvel van. Niet op een positieve manier. Hij lijkt op die visagist Mari met zn poederkwast.

4 likes

Hahaha op Habbo Hotel was ik vooral echt een upgrade van mezelf.

1 like

Zelfs @anon50301661 trollt niet even met het antwoord?
Zo eensgezind zijn we hier nog nooit geweest, dit moet kriebelen bij je @anon50301661

7 likes

volg jij de olympische spelen in het algemeen? dus dat je bijvoorbeeld elke dag een overzicht kijkt, of via nieuwssites wat meekrijgt.

• ja
  • nee

0 stemmers

volg je bepaalde sporten met extra aandacht?

• ja, één bepaalde sport
  • ja, meerdere sporten
  • nee, ik volg geen enkele sport met extra aandacht

0 stemmers

let jij erop dat je bepaalde wedstrijden kunt volgen? bijv door je pauze zo te plannen of er een wekker voor te zetten.

• ja, voor één sport
  • ja, voor meerdere sporten
  • nee, doe ik niet

0 stemmers

• rot op met je olympische spelen, boeit mij nul

0 stemmers

2 likes

Ik heb het op de achtergrond aanstaan. Ik ben daardoor er ook achter gekomen dat curling echt een sport is(?!) Ik vind schaatsen het leukst om te volgen. En verder vind ik kunstschaatsen (daar heb ik totaaaaal geen verstand van btw ) zoooo leuk om te kijken! Zo mooi om te zien. Echt een show.

4 likes

Ken jij iemand persoonlijk die eh de sport curling doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik ben maar een centimeter langer en heel eerlijk is mijn houding zo slecht dat we even lang lijken, maar zelfs met die ene centimeter kan ik altijd grapjes ten koste van z’n lengte maken dus ik vind het helemaal prima :sparkles:

4 likes

Ik vind het dus altijd grappig dat zijn HANDEN nog groter zijn dan mijn hele voet. Best apart als je daarbij stilstaat.

1 like

Denken jullie dat er ooit nog een Elfstedentocht komt?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben geen Rayonhoofd

0 stemmers

Zou je mee willen doen?

• Ja leuk
  • Nee doe maar niet

0 stemmers

5 likes

Haha hardop lachen om dat beeld, hoeveel verschillen jullie in lengte?

1 like

40 cm, dat is best veel natuurlijk. Maar als hij zijn hand plat houd onder mijn voet, is zijn hand groter haha. We hebben er ook foto’s van haha maar die houd ik nog ff prive

2 likes