Dat alfabet is hetzelfde hoor
Oh ja geen idee, ik weet niks van nieuwgrieks. Heb wel het gevoel dat de uitspraak anders is?
Ja dat inderdaad, maar de vraag gaat over alfabetten, niet over talen
Heb je gedoneerd voor OekraĆÆne bij Giro555?
- Ja
- Nee, wel voor ander goed doel
- Nee, ben ik wel nog van plan
- Nee, ook niet van plan
0 stemmers
Dit is vandaag al een keer als poll geweest!
Oh niet gezien! Maar goed misschien veranderd na de uitzending van vanavond!
Bij de appie twee keer voor alcoholverkoop aan minderjarigen.
Ik zag tieners met 2 trays energy, 3 flessen Smirnoff Ice en een pot vanish oxy action voor de afleiding.
Ja dan gun ik gewoon.
Ja een keer toen een collega jarig was en we een foto met het team gingen maken. Een van mijn collegaās was de kassa aan het tellen en die schoof snel aan met briefgeld in zijn hand. Mijn manager had die foto op insta gezien en toen kregen we allemaal een officiĆ«le waarschuwing
ja omdat ik korting gaf op vitra zooi want de klant beweerde dat het beschadigd was (was niet zo) en drong aan op korting
had geen zin in discussie dus heb de korting geautoriseerdš
dit kutding haha, trauma
Nee iemand heeft er wel een door mij gekregen
Karen Lagerfeld
Precies. Was mn meest favoriete klacht ooit
Het is 12 uur sānachts. Je hebt de trein genomen van werk naar huis. Je komt aan op het station en moet 13 minuten wachten op de bus (5 min in de bus en dan nog paar min lopen), maar het is heel koud daar en je verveelt je. Het is 20 minuten lopen naar huis, wel door een enigszins sketchy en donker parkje. Maar dan blijf je wel warm! en lopen is gezond. Wat doe je?
- Ik loop
- Ik wacht op de bus
0 stemmers
Het is blijkbaar een korte afstand van station naar huis als het 20 min lopen is, in die 13 min wachten kan er dan toch ook iets gebeuren, vanuit de sketchy straat richting het station oid? Ik zou snel lopen en met iemand bellen.
Als je dood bent ben je niet meer warm dus beter wachten
(Grapje, maar ben helaas echt super bang wat betreft dit soort dingen. Zou waarschijnlijk een taxi nemen als dat zou kunnen.)
Als ik van mn werk kom zo laat heb ik echt geeen zi om nog 20 min te lopen.
Ik ben vooral benieuwd hoe sketchy. Want mensen noemen mijn buurt ook sketchy maar ik vind het geen probleem daar 's nachts te lopen. Ja er staan veel hangjongeren en mensen drugs te dealen maar die laten mij met rust.
Maar er is ook een parkje wat verderop waar heel vaak mensen aangerand worden en no way dat ik daar in het donker zou lopen, al was het 7 uur 's avonds.
Als er oorlog uitbreekt in Nederland, zou je dan blijven om te vechten?
- Nee
- Nee, ik heb kinderen om in veiligheid te brengen
- Ja
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers