Stel je persoonlijke vraag #34

Harsen zelf vind ik nooit erg! Haha bij mijn wenkbrauwen harsen val ik vaak zowat in slaap.
Ik wilde ook echt niet mijn armhaar er af, maar als ik nee zou zeggen dan zou ze zakken, dus dat doe je ook niet zomaar :sweat_smile: Dat was wel echt eens maar nooit meer :laughing:

1 like

Had een keer een date, was mega leuk en gezellig dus ik bleef toen ook meteen bij ‘m slapen. De volgende ochtend zat ik aan zijn bureau wat make-up op te doen oid en toen viel mijn oog op een lidmaatschappasje van FvD op zijn naam. Zsm weggevlucht en nooit meer teruggekeerd daar :sob::sob::sob::sob::sob:

39 likes

Het was voor mij niet de enige reden om niet verder te daten, maar speelde wel zeker mee (en verklaarde veel van zijn verdere gedrag en uitspraken).

1 like

Welke snack zou je bestellen bij new york pizza?

• Cheesy bread
  • Garlic bread
  • Mozzarella pizza rolls
  • Giant chocolate chip cookie
  • Cinnamon bread
  • Chocolate lava cake
  • Poffertjes
  • Iets anders
  • Niks

0 stemmers

3 likes

De hotdog. Echt vies lekker
Hot_dog-7747

8 likes

M’n vriend gaat wel eens douchen met z’n vader, gewoon voor de gezelligheid.

• Ja, leuk, zou ik ook doen
  • NMSMVPE
  • Ehm nee dat is weird

0 stemmers

3 likes

Wat? Hoezo gezellig? Kunnen ze niet gewoon aan de keukentafel een biertje drinken ofzo

35 likes

Samen douchen is sowieso ruk, er staat altijd iemand kou te lijden.

Samen naar de sauna zou ik snappen, maar random douchen??

14 likes

cinnamon bread ALL DAY!

4 likes

Gewoon ineens thuis of na het sporten ofzo?

3 likes

Huh maar dan thuis in een krappe douchecabine met de blote billen tegen elkaar aan?
Of na het sporten ieder onder een eigen douche?

1 like

Zoveel vragen.

44 likes

We moesten allebei gewoon werken dus hadden nog de tram richting station samen. Daarna noooooit meer gesproken :joy:

4 likes

Nee er is een hele ruime en chille douche waar makkelijk 4 mensen in kunnen
Maar idd gewoon random in de ochtend gewoon omdat het kan

1 like

Er is? Waar doen ze dat dan?

Verder moeten ze uiteraard helemaal zelf weten

1 like

Denk gewoon thuis?

Wij hadden vroeger thuis ook zo’n enorm ruime douche en dan douchte ik als het zo uitkwam ook wel eens met mijn moeder hoor, als we 's avonds ergens heenmoesten en weer eens te laat waren met klaar maken

Edit: en beiden een eigen douchekop dus en niet voor de gezelligheid :joy:

6 likes

Als hij logeert bij z’n pa :sweat_smile:

@Teigetje ja het is een deel praktisch een deel gezellig gewoon een beetje lullen (lol) onder de douche

7 likes

Welke belichaamt de rol het overtuigendst?
Birds that look like they are twice divorced editie

9 likes

Ik dacht eerst a, maar bij nader inzien is dat toch meer de ‘finally, my wealthy husband died and now I am a rich ass widow!’ bird
En d is Karen, getrouwd met haar high school sweetheart John, full time huismoeder, schreeuwt tegen de serveerster als ze niet op tijd haar refill krijgt, vindt dat Trump nog steeds president moet zijn.

17 likes

Sweet home Urk

14 likes