Stel je persoonlijke vraag #34

Omg is dit echt een ding?

2 likes

Ik kijk heel soms in what my kid eats en meestal ben ik dan horrified

13 likes

Via UNHCR. Wilde eerst een andere maar dan moest je toestemming geven dat ze je zouden bellen, en toen ben ik verder gaan zoeken :joy:

6 likes

hahaha ik wist niet dat dit bestond

5 likes

Ik eerst ook niet want ik heb zwanger/kind op negeer maar iemand stuurde me een keer een link

1 like

Wow, die prijs :upside_down_face:
Maar dat zal voornamelijk komen door de extra’s?

3 likes

haha ja ik ook en het is me weer geheel duidelijk waarom

1 like

Nee die tafel had eerst al wat anders besteld en de prijs is de totaalprijs van de tafel! We zijn niet perse goedkoop maar zo gek is gelukkig niet haha

@the.rebel.club thanks voor het voor altijd verpesten van dit woord wat ik regelmatig zie ):

2 likes

Alles over kinderen en moederschap

Dit heb ik al een keer eerder gezegd en toen kreeg ik allemaal haatreacties dat ik daar niet welkom ben hahaha

14 likes

Graag gedaan!

5 likes

Ja, en een andere hulporganisatie. Want dat is natuurlijk ook een optie, in mijn geval het Rode kruis.

1 like

Hahaha ja dat is wel waar! Had ik er idd bij moeten zetten.

2 likes

Nou ik heb de resultaten doorgestuurd naar m’n vriend hoor, Het Forum heeft gesproken en men vindt het RAAR (net als ik).

5 likes

Nee maar ik ga in natura doneren door kleren en dekens op te zoeken die naar een inzamelpunt kunnen.

2 likes

Ik moest er nog aan denken toen ik vanochtend onder de douche stond, over hoe raar het is dat die jongen van het forum met z’n vader staat te douchen voor de gezelligheid :joy:

21 likes

Oh! Ik dacht al. Leef ik zo erg onder mijn hunebed :smiling_face_with_tear:

5 likes

Hahahaha ja ik ben benieuwd of hij het nu nog eens zal doen :joy: Maargoed hij doet wel meer vreemde dingen

Welk alfabet kan jij (vrij) vloeiend lezen?

• Latijn
  • Grieks
  • Arabisch/Perzisch
  • cyrillisch
  • Georgisch
  • Armeens
  • Hebreeuws
  • Hangul
  • Hanzi of afgeleide
  • Kana/kanji
  • Brahmisch (indiaas of afgeleide)
  • Ge’ez