Stel je persoonlijke vraag #34

Ik heb echt te weinig liefde voor Nederland om m’n leven ervoor te geven, ik ga met 'n bootje naar Engeland het koningshuis achterna.

36 likes

Ik ben de eerste die dood gaat en loop daarvoor waarschijnlijk alleen maar in de weg dus lijkt me niet zo’n goed plan.

12 likes

Ik denk dat ze beter zichzelf kunnen opgeven dan mij inzetten. As we speak zit ik al op dag 2 van een bloedende lip (die op mn hoofd) omdat ik me gesneden heb aan de pilstrip van mijn prikkelbare darm medicatie.

Mij moet je zeker niet een wapen geven.

24 likes

Ik denk dat ik moet als verpleegkundige.
Terwijl ik al jaren geen wonden heb gezien maar Hey, je oorlogtrauma kan met mij besproken worden.

5 likes

Ik zou zo lang mogelijk mijn werk willen blijven doen in de journalistiek. Desnoods met een verzetskrantje.

10 likes

Ik las dat ze in Oekraïne les kregen hoe een molotov cocktail te gooien. Gezien mijn beroerde gooi kwaliteiten als het alleen al om een bal gaat lijkt het me voor iedereen, vriend en vijand, beter als ik me daar heel ver van hou.

12 likes

Heb nu een heel raar beeld in mijn hoofd. Alsof je je lippen als een hoedje op je kop draagt.

10 likes

Rode Kruis, helemaal in het begin al.

2 likes

Er is geen binnen :grimacing:

1 like

Mijn plan is om zo veel mogelijk insuline te verzamelen en daarmee naar Noorwegen trekken. Hetzelfde geldt voor de zombie apocalyps. Niemand wil mij in het leger of verzet hebben. :joy: met mijn geluk ben ik binnen 10 minuten dood.

4 likes

Ja dit heb ik ook. Al is het wel lang geleden dat ik 's nachts over straat ging. Vond het zelfs wel chill om een stuk naar huis te lopen na uitgaan, maar parkjes no thank you.

2 likes

Ik zou prima meedoen in een cyberoorlog maar dat kan ook vanuit een veilige locatie, en zou niet weten wat ze verder aan me hebben.

En ik ben beter in cyberaanvallen voorkomen dan verhelpen/veroorzaken dus zelfs op dat gebied heb je niks aan me when the shit hits the fan. Nu voel ik me een nutteloze worm haha.

7 likes

Ja dit! Ik zie mezelf echt niet vechten als in met een wapen op de frontlinie staan. Maar zou wel kijken wat ik kan betekenen mbt andere soorten van ondersteuning. Zal vooral in de medische hoek zijn denk ik.

1 like

Echt geen idee, dan kan je wel zeggen dat je lang voordat een oorlog zou beginnen allang wegbent, maar weet je dat wel en laat je echt ineens al je familie en vrienden achter? Werkelijk geen flauw idee wat ik zou doen

23 likes

Dat zou ik denk ik nog wel doen eigenlijk. Ben kinderloos, verder gezond en fit dus dan vind ik het logischer om te gaan dan iemand die kinderen moet achterlaten bijv.

3 likes

Weet ik veel :sob:

21 likes

Dus jij zit nu al in 't vliegtuig? :upside_down_face:

Ik ben echt laf en egocentrisch, en aangezien mijn partner drie paspoorten heeft pak ik snel het vliegtuig naar de andere kant van de wereld. Bye en succes ermee :wave:t2:

4 likes

Hoe weet je nou wanneer de oorlog precies gaat beginnen, dan had je in deze situatie in 2014 al kunnen vertrekken. Er kan zolang dreiging/angst voor escalatie zijn totdat het daadwerkelijk zo ver is. Dan kan je bij wijze van spreken nual bijna vertrekken voor het geval dat :joy:

2 likes

Een ingezakte zitdwerg, ik vermeld altijd maar dat ik 1.80m ben voor ik collegas live ontmoet zodat ze niet schrikken. (Is niet zon schrikwekkende lengte maar mensen schatten me in als een lief klein meisje van 1m60 dus ik voorkom graag teleurstelling)

4 likes