Worden overgeslagen
Hangt af van de dichter denk ik, maar vaker nee/cringe dan ja…
Hoe shitty het gedicht ook is ik krijg kippevel.
Soms ook tranen in de ogen
Ik kan niet kiezen tussen ja en mooi haha
Ik vind dat typische toontje dat de meeste dichters aanslaan echt heel erg irritant. Verder kan ik een goeie tekst zeer waarderen maar zodra ik dat geforceerde toontje weer hoor als iemand z’n mond opentrekt ben ik direct afgehaakt.
Johnny van Doorn!
Zelfs cringe als dat voordragen gebeurt in een boek. In City of Bones van Mortal Intruments zit dit stukje
Vind dat tijdens 4 mei altijd zo’n marteling om te moeten horen
Ik moet gelijk denken aan dat stuk in Gooische Vrouwen met Anouk
Waarom heet dit good reads dit was een terrible read
Oh ja 4 mei dat je na de eerste alinea denkt geef mij maar oorlog als Annelot dan ophoudt met deze rotzooi
Hahahaha ja en altijd dat geneuzel over opa’s die in het verzet zaten en dat ze echte vrijheid hebben en dat dat zoooo kostbaar is, terwijl ze wss twee dagen later weer janken over dat school kinderarbeid is
Hangt heel erg van de persoon en het gedicht af, maar vaak wel cringe ja. Goeie spoken word kan ik dan wel weer heel erg waarderen
Gebruik je uienpoeder?
- Ja
- Soms
- Nooit
0 stemmers
ik ken het eigenlijk alleen van die amerikaanse recepten waar ze eerst een volledig levensverhaal vertellen voordat ze over gaan op een best wel saai recept maar dan 1 eetlepel uienpoeder gebruiken om het nog wat smaak te geven
Niet als vervanger van verse ui, maar in verschillende kruidenmixen onmisbaar qua smaak.
Soms. Vooral omdat verse ui om te kotsen is.
Doe ff normi
Nee. Uien zijn kinderen van de duivel.
Mensen die dat zeggen hebben echt een kindertong