Op je kantoorbaan eens in de zoveel tijd iets printen wat niet werk gerelateerd is, zoals een ticket of retourlabel…
- Moet kunnen
- Alleen als het niet te vaak is
- Moet je toestemming voor vragen
- Kan niet
0 stemmers
Op je kantoorbaan eens in de zoveel tijd iets printen wat niet werk gerelateerd is, zoals een ticket of retourlabel…
0 stemmers
Je eet nooit iets met uien? Of? In zooooveel zit ui verwerkt. Ik weet nog dat ik een keer below deck keek en die gast wilde niks waar ui in zat. Dat was voor de chef bijna niet te doen en hij deed het daarom alsnog lol.
Eens in de zoveel tijd lijkt mij een acceptabele frequentie, dus paar keer per jaar ofzo. Anders moet je zelf maar een printer zoeken .
Haha dat is nog beter dan preien!
Ik heb nog nooit zelf een printer gehad. Ik wilde er pas een kopen maar ze zijn echt duur en de inkt ook. Ik print maar 4/5x per jaar iets!
Waarom eigenlijk, bij mij op werk wordt zoveel onzin uitgeprint (werkgerelateerd). Dan kan er net zo goed persoonlijke onzin bij
Bij ons staat er wel een mini doosje waar je geld in kunt gooien voor je printjes om je eventuele schuldgevoel af te kopen.
Ja vind ik ook hoor. Ik doe zoveel mogelijk digitaal op werk en print dus nooit iets, dus als ik dan een paar keer per maand een labeltje of iets moet printen dan doe ik dat gewoon hoor haha
Hahahaha ja dit zat ik ook te denken, heb het afgelopen jaar 2 keer een a4-tje privé geprint, maar dat is niks vergeleken met mijn collega’s die alles privé netjes thuis doen maar hun hele werk-gerelateerde administratie per se ook geprint willen hebben
Vind ik dus ook. Maar ik heb eigenlijk niet zo vaak een printer nodig maar moest nu iets retour zenden en ik vroeg aan mijn man of hij het ff kon printen op zijn werk en toen kreeg hij op zijn kop?! Ik vind dat echt heel apart, dit was ook de eerste keer dat ik het vroeg want normaal doe ik het zelf.
Vind werkgerelateerde onzin ook kolder. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand vaker dan een handjevol keren per jaar iets moet printen, omdat vrijwel alles al digitaal gaat. En als je dus wel iets in je prive hebt waardoor je elke week moet printen: ben dan geen gier en koop zelf een printer
Ik print hele scripties op werk voor mijn studie en mijn manager kwam een keer een boodschappenlijstje uit de printer naar me toe brengen die ik was vergeten.
Retour-en verzendlabels etc print ik dan weer gewoon thuis
Mijn baas (50 jaar) print letterlijk alles, ook mails waar ze nog iets mee moet enzo. Echt vreselijk
Dit doen een aantal van mijn collega’s ook, zo zonde. De collega van wie ik delen van de administratie heb overgenomen printte ook alle getekende contracten van elk project, dat zijn er voor sommige projecten een stuk of 30 en wij hebben op ieder moment tientallen lopende projecten… daar begin ik ook niet aan hoor, ik zoek ze wel digitaal op.
Heeft ze letterlijk ook. Haar bureau is een grote papierwinkel. Die helpt eigenhandig het regenwoud om zeep
Dat iemand het het toppunt vond van volwassenheid en je leven op orde hebben toen ze iemand zag lopen met twee preien die uit haar tas staken ofzo
ohhh ja vreselijk. Een collega van mij doet dat ook en dan zegt ze als ik iets niet kan vinden op de computer “ja je moet gewoon even in m’n mappen kijken” alsof ik dan spontaan weet waar iets te vinden is want daar zit ook niet echt organisatie in :")
Oh ja dat ook nog, de digitale organisatie is hier ook niet altijd even logisch. Dan snap ik ook nog wel dat je alles liever geprint in mapjes stopt, dan kun je tenminste alles überhaupt terugvinden.
Ja bij de collega met wie ik het meeste werk is zowel de digitale als de fysieke organisatie een beetje ondoorgrondelijk . Voor sommige projecten kan ik prima dingen terugvinden maar andere dingen lijken wel in een zwart gat te verdwijnen hahaha (dan staat iets van vorige week opeens in een map “naam project 2020” ofzo make it make sense). Aan de andere kant probeer ik zelf wel m’n best te doen met een inhoudsopgave op m’n digitale schijf maar die werk ik heel vaak niet bij want lui en volgens mij heeft behalve ik nog nooit iemand die geopend haha.
Is de laptop geen eigendom van je werkgever?
Ik weet niet of het gewoon prima is al die stickers, maar ik moet gewoon mijn laptop inleveren als ik weg zou gaan…
Mijn baas zou niet heel blij zijn met allemaal stickers.
Maar als dat niet uitmaakt, dan maakt die kut ook niet uit.