Stel je persoonlijke vraag #34

Vind werkgerelateerde onzin ook kolder. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand vaker dan een handjevol keren per jaar iets moet printen, omdat vrijwel alles al digitaal gaat. En als je dus wel iets in je prive hebt waardoor je elke week moet printen: ben dan geen gier en koop zelf een printer :woman_shrugging:

1 like

Ik print hele scripties op werk voor mijn studie en mijn manager kwam een keer een boodschappenlijstje uit de printer naar me toe brengen die ik was vergeten.

Retour-en verzendlabels etc print ik dan weer gewoon thuis

11 likes

Mijn baas (50 jaar) print letterlijk alles, ook mails waar ze nog iets mee moet enzo. Echt vreselijk

4 likes

Dit doen een aantal van mijn collega’s ook, zo zonde. De collega van wie ik delen van de administratie heb overgenomen printte ook alle getekende contracten van elk project, dat zijn er voor sommige projecten een stuk of 30 en wij hebben op ieder moment tientallen lopende projecten… daar begin ik ook niet aan hoor, ik zoek ze wel digitaal op.

Heeft ze letterlijk ook. Haar bureau is een grote papierwinkel. Die helpt eigenhandig het regenwoud om zeep :grimacing:

3 likes

Dat iemand het het toppunt vond van volwassenheid en je leven op orde hebben toen ze iemand zag lopen met twee preien die uit haar tas staken ofzo

3 likes

ohhh ja vreselijk. Een collega van mij doet dat ook en dan zegt ze als ik iets niet kan vinden op de computer ā€œja je moet gewoon even in m’n mappen kijkenā€ alsof ik dan spontaan weet waar iets te vinden is want daar zit ook niet echt organisatie in :")

2 likes

Oh ja dat ook nog, de digitale organisatie is hier ook niet altijd even logisch. Dan snap ik ook nog wel dat je alles liever geprint in mapjes stopt, dan kun je tenminste alles überhaupt terugvinden.

1 like

Ja bij de collega met wie ik het meeste werk is zowel de digitale als de fysieke organisatie een beetje ondoorgrondelijk . Voor sommige projecten kan ik prima dingen terugvinden maar andere dingen lijken wel in een zwart gat te verdwijnen hahaha (dan staat iets van vorige week opeens in een map ā€œnaam project 2020ā€ ofzo make it make sense). Aan de andere kant probeer ik zelf wel m’n best te doen met een inhoudsopgave op m’n digitale schijf maar die werk ik heel vaak niet bij want lui en volgens mij heeft behalve ik nog nooit iemand die geopend haha.

3 likes

Is de laptop geen eigendom van je werkgever?

5 likes

Ik weet niet of het gewoon prima is al die stickers, maar ik moet gewoon mijn laptop inleveren als ik weg zou gaan…
Mijn baas zou niet heel blij zijn met allemaal stickers.

Maar als dat niet uitmaakt, dan maakt die kut ook niet uit.

1 like

Die kut met cape is wel echt geweldig :hugs:

4 likes
Heb jij corona gehad?
  • Ja
  • Nee
  • Ik denk van wel

0 stemmers

Ik heb dus nog geen corona gehad, zelfde als best wel wat mensen om me heen. Tenzij ik het wellicht wel had maar dan gewoon zonder symptomen?

4 likes

Hangt denk ik ook van de werkplek af? Bij ons op kantoor heeft iedereen ondergestickerde laptops en zou zo’n sticker echt niet uit de toon vallen, maar dat is wel culturele sector. Kan me voorstellen dat het op een advocatenkantoor minder lekker zou vallen

9 likes

Geen corona gehad, maar denk dat ik het nu heb. Mijn vriend is afgelopen weekend positief getest en ik heb nu hele erge keelpijn.
Vanmiddag testen.

3 likes

Hoe meer stickers, hoe beteršŸ‘

Mijn laptop

35 likes

Love it! Ik was heel blij met de stickersituatie op mn vorige laptop, m’n nieuwe is nog in progress

Stickers

Oud

Nieuw

12 likes

Deze vraag komt nu bijna dagelijks langs :woman_shrugging:t3:

1 like

Meerkoet sticker buddies!!!

Summary

13 likes

Jaa is m’n lievelingssticker! Heb 'm ook heel lang op m’n telefoonhoesje gehad maar die was helemaal kaalgesleten op een gegeven moment.

2 likes