Stel je persoonlijke vraag #34

Die kut met cape is wel echt geweldig :hugs:

4 likes
Heb jij corona gehad?
  • Ja
  • Nee
  • Ik denk van wel

0 stemmers

Ik heb dus nog geen corona gehad, zelfde als best wel wat mensen om me heen. Tenzij ik het wellicht wel had maar dan gewoon zonder symptomen?

4 likes

Hangt denk ik ook van de werkplek af? Bij ons op kantoor heeft iedereen ondergestickerde laptops en zou zo’n sticker echt niet uit de toon vallen, maar dat is wel culturele sector. Kan me voorstellen dat het op een advocatenkantoor minder lekker zou vallen

9 likes

Geen corona gehad, maar denk dat ik het nu heb. Mijn vriend is afgelopen weekend positief getest en ik heb nu hele erge keelpijn.
Vanmiddag testen.

3 likes

Hoe meer stickers, hoe beter👏

Mijn laptop

35 likes

Love it! Ik was heel blij met de stickersituatie op mn vorige laptop, m’n nieuwe is nog in progress

Stickers

Oud

Nieuw

12 likes

Deze vraag komt nu bijna dagelijks langs :woman_shrugging:t3:

1 like

Meerkoet sticker buddies!!!

Summary

13 likes

Jaa is m’n lievelingssticker! Heb 'm ook heel lang op m’n telefoonhoesje gehad maar die was helemaal kaalgesleten op een gegeven moment.

2 likes

Heb je wel eens overwogen een onlyfans account aan te maken?

• ja
  • nee

0 stemmers

Voor welk netto “maandsalaris” zou je een account aan maken (zonder naaktfoto’s te posten, wel in bikini/ondergoed)

• voor geen enkel salaris
  • 2000-4000
  • 4000-6000
  • 6000-8000
  • 8000-10.000
  • +10.000

0 stemmers

2 likes

Ik zou nudes niet gauw doen maar lijkt me wel chill als je een goedlopende onlyfans hebt voor voetenfoto’s of zo

13 likes

Stickers op je laptop:

• Nee man, ik ben toch geen kleuter
  • Ja, leuk!

0 stemmers

2 likes

NMSMVPE

25 likes
3 likes

Ik zie het nut er niet van in? Ik zie die kant nooit en anderen ook niet.

Dat mijn ouders dan een dure Kipling tas voor mij kochten en dat ik dan mijn vrienden erop liet schrijven met “Heeyy Meisss, HvJ Ntb WjnmK hihi -xxx-”

28 likes

*Lastpak

14 likes

Asbak :roll_eyes:

6 likes

Maakt jouw koelkast geluid?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee, nooit opgelet

0 stemmers

2 likes

Heel zacht gezoem